De hele dag al steken en drukkend gevoel in mijn onderbuik. Herkent iemand dit? Ik merk dat ik hier nu ook wat onzeker van word.
Ja hoor gewoonloesje, dat is door het groeien van je baarmoeder (nu al ja ). Ws helemaal niets aan de hand en gewoon een teken dat je enorm zwanger bent
Oke, ik herken het namelijk niet van mijn vorige zwangerschap. Maar het stelt me wel wat gerust. Had ook al even gegoogeld.. thanks xxx
Ik had het ook. Echt menstruatiepijn en witte vloed. Word't nu wat minder. De aderen op mijn borsten en zelfs ver er boven zijn wel enorm aanwezig. 😊
Hier inderdaad ook veel last van, al dagen. En veel witte vloed soms zoveel dat ik denk dat het bloed is. Maar geen druppel gezien. Hoort inderdaad bij de zwangerschap. Ik neem af en toe pcm ervoor omdat ik anders de hele tijd met zwanger zijn bezig ben enu ik mezelf gek maak. Daarmee gaat het wel een paar uurtjes weg en kan ik mijn gewone leven leven
Hmm dat is wel een goede tip. Ik heb ook witvloed ja, en dacht ook van zou het geen bloed zijn ?! Vanmiddag. Hebben net afgesproken dat als de VK geen echo doet we lekker zelf met 7 weken naar het echocentrum gaan! Dat geeft mij iig wel power!
Dit is ook gewoon openbaar hoor. Als ze je naam opzoeken en je berichten bekijken zullen ze dit ook zien.
tijgertje is een schuil naam dus niemand weet dat gelukkig... en verder kon ik het niet laten en heb ik vanavond weer getest... nu is de test zo....wordt hij duidelijker vinden jullie dan die ik hier eerder had geplaatst? 1e foto = vanmiddag 2e foto = vanavond
Tijgeetje die loopt prachtig op!!krijg je al wat meer geruststelling nu? Ik heb het gisteren mijn beste vriendinnetje verteld. Ik ben heel blij dat ik dat gedaan heb. Mijn schoonZusje en vriendin weten het dus nu en daar blijft het tot de 12 weken echo bij.
@Swimming....van harte gefeliciteerd en welkom. hier vanmorgen ook weer getest kan het niet laten en geloof het nog steeds niet pff haha 1e foto met 5 minuten gemaakt 2e foto met 10 minuten gemaakt zie foto denk dat ik dan vandaag 4 weken zwanger ben want ik ga nu van de 30 dagen cyclus uit en ben niet ongi .. kijken jullie mee? gr.
Mooie test tijgertje. Ik ga nog ff doortesten en dinsdag het zkh bellen voor de uitslag van deze eerste ronde Iui-D
Hallo swimming welkom, gezellig en wat een mooie test al! Gefeliciteerd. tijgertje dit is gewoon een dikke knaller hoor. Prachtige test.
♡ 15 t/m 28 februari 2017 mama's ♡ -15 februari (3) ♡ Pandabeer87 - 29 jaar - 1e kindje ♡ Jootje009 - 26 jaar - 1e kindje ♡ Gewoonloesje - 25 jaar - 2e kindje -16 februari (0) ♡ -17 februari (4) ♡ Indy - 26 jaar - 1e kindje ♡ Rian85 - 30 jaar - 3e kindje ♡ Mama2be 3 - ? jaar - 3e kindje ♡ Kersje24 - 24 jaar - 1e kindje -18 februari (2) ♡ Desi81 - 35 jaar - 2e kindje ♡ Sox, 24 jaar - 1e kindje -19 februari (1) ♡ Dege - 25 jaar - 1e kindje -20 februari (2) ♡ Spunkie - 34 jaar - 2e kindje ♡ Rashomama - 25 jaar - 2e kindje -21 februari (0) ♡ -22 februari (3) ♡ Colalight - 34 jaar - 2e kindje ♡ Dominique1991 - 25 jaar - 1e kindje ♡ Mamavanniek - ?? jaar - 4e kindje -23 februari (1) ♡Swimming - ?? jaar - 2e kindje -24 februari (0) ♡ -25 februari (0) ♡ -26 februari (0) ♡ -27 februari (0) ♡ -28 februari (0) ♡ Totaal: 16 Jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0) ♡ Afspraken ♡ 22 juni: Dominique1991 - intake VK 30 juni: Spunkie - intake VK 5 juli: Dominique1991 - 1e echo 5 juli: Gewoonloesje - 1e echo 5 juli: Pandabeer87 - 1e echo 5 juli: Mama2be 3 - VK + 1e echo 7 juli: Jootje009 - 1e echo
We gaan goed allemaal dames🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻 hopen dat het zo blijft gaan!! 😘
Vanmorgen nog 1 test gedaan van eentje die maandag nog niet knalde, nu knalt ie hard. Heb er alleen nog geen foto van gemaakt Duim en hoop zeker voor ons