hoi Zo alles gelezen vanaf pagina 1 wat is er allemaal veel gebeurt zeg. Hier voel ik af en toe het kindje ook al een soort gekriebel dan krijg ook al een aardig buikje.we willen geslacht trouwens niet weten. Hebben al een jongen en een meisje dus maakt ons niet zoveel uit wat het word
Ik heb er 1 via marktplaats (met luidspreker) en gebruik babyolie als gel, werkt prima en kan je daarna lekker je buik mee insmeren.
Welkom mamaseni. Je hebt ook hartluister apps voor je telefoon. Ik hoorde daarmee gister voor het eerst een hartslag, dus miss kun je dat eerst proberen voor je een doppler besteld
Hij heet babyscope. het is wel handig om eerst even te oefenen met je eigen hartslag hoe je je telefoon moet houden. Verder hoor ik hem nog niet constant omdat 14w6d waarsch nog net te vroeg is om hem te gebruiken. Maar ik hoor t wel.
@Bugsbunny....bij mijn Samsung telefoon is er geen babyscope te vinden wel andere apps maar die werken niet
Leuk dat het gelukt is om met een app de hartslag te meten buggs, maar over het algemeen is een hartslag meten met een app niet betrouwbaar. Zou er dus mee uitkijken bij de baby, je zou je onnodig zorgen kunnen maken. De doppler is daar in tegen wel betrouwbaar door haar geluidsgolven. Zo fijn om het hartje te horen en het gekraak van de schopjes! Ook hierbij kan niet iedereen altijd het hartje vinden en kan het naast de rust juist onrust geven... Risico van het vak! Ik heb deze: Professionele Babyhartje doppler 59,95 | Sensitest (wel via markplaats voor de helft van de prijs) Ik ga de lijst eens naar voren halen, want ik geloof dat er al een aantal meer weten wat voor geslacht de kindjes zijn. Willen jullie het even doorgeven, dan kan ik de lijst aanpassen
♡ 15 t/m 28 februari 2017 mama's ♡ 13 februari (1) ♡ vliegje - 31 jaar - 2e kindje 15 februari (2) ♡ Jongmama21 - 21 jaar - 1e kindje ♡ Nienkiej - 26 jaar - 2e kindje ♡ Mamaenl - ? jaar - 3e kindje 16 februari (2) ♡ Rian85 - 30 jaar - 3e kindje ♡ Spunkie - 34 jaar - 2e kindje 17 februari (2) ♡ Kersje24 - 24 jaar - 1e kindje ♡ Beeb86 - 30 jaar - 1e kindje 18 februari (3) ♡ Desi81 - 35 jaar - 2e kindje ♡ Dominique1991 - 25 jaar - 1e kindje ♡ KimmyCalypso - 32 jaar - 1e kindje 19 februari (4) ♡ Pandabeer87 - 29 jaar - 1e kindje ♡ Dege - 25 jaar - 1e kindje ♡ Wendy3 - 30 jaar - 1e kindje ♡ Sox - 24 jaar - 1e kindje ♡ Bugs bunny - 33 jaar - 1e kindje 20 februari (1) ♡ Rashomama - 25 jaar - 2e kindje ♡ Indy89 - 26 jaar - 1e kindje 21 februari (1) ♡ Mamavanniek - 29 jaar - 4e kindje 22 februari (4) ♡♡ Colalight - 34 jaar - 2e & 3e kindje ♡ Bebe3 - 35 jaar - 3e kindje ♡ Mama2be 3 - 33 jaar - 3e kindje ♡ Tijgertje1980 - 35 jaar - 7e kindje 23 februari (0) 24 februari (0) 25 februari (4) ♡ MvG87 - ?? jaar - 2e kindje ♡ yessen232 - 27 jaar - 1e kindje ♡ MarinaDeMix - 29 jaar - 1e kindje via eiceldonatie 26 februari (0) 27 februari (4) ♡ Nenna185 - 22 jaar - 1e kindje ♡ Akami - 36 jaar - 2e kindje ♡ Ciska85 - 30 jaar - 2e kindje ♡ dddddd - 26 jaar - 2e kindje 28 februari (2) ♡ Regenboogjee - 26 jaar - 2e kindje ♡ Gduif - 33 jaar - 1e kindje Totaal: 30 Jongen (0) | meisje (3) | verrassing (5) ♡ Afspraken ♡ 29 aug: Nenna185 - geslachtsbepsling echo 30 aug: Vliegje - controle VK 01 sep: Regenboogjee - uitgebreide GUO inwendig (20wkn) met 14 wkn.. 02 sep: KimmyCalypso - 15 wkn echo 06 sep: Regenboogjee - geslachtsbepaling met 15 weken 12 sep: Pandabeer87 - 17 wkn geslachtsbepaling echo 21 sep: MarinaDeMix - 17 weken echo 23 sep: Spunkie - 20 weken echo 26 sep: Vliegje - 20 weken echo
Ik zit op mijn telefoon dus kan hem niet goed aanpassen, ik ben namelijk een dag later uitgerekend, maar vergat dat elke keer aan te passen ! Zondag 2 sept hebben wij de geslachtsbepaling
Hoi Wel leuk zo'n doppler! Indy wil je mij ook toevoegen aan het lijstje? 15 feb uitgerekend 3 de kindje en willen geslacht niet weten. Jullie nog wat leuks gedaan vandaag? En nog plannen voor morgen? Wij naar het strand geweest was wel lekker voor morgen nog geen plannen. Maandag de kindjes weer voor eerst naar school
Mijn stiefzus belde gisteravond op of we de box al wilde ophalen, want ze gingen hem uit de woonkamer halen. Voordat we er heen reden moesten we nog wat in Spijkenisse ophalen. Tijdens de rit zie ik ineens de babydump ! Even naar kinderkamers en kinderwagens gekeken ! Van m'n stiefzus een box, maxi cosi, speelkleed, tummi tub en een luiervuilnisbak gehad ! Vanaaf naar m'n oom en tante en van hun de wieg gehad waar ik zelf ook in heb gelegen !
Leuk dat je zoveel krijgt Marina. Ik krijg ook nog een wieg waar ik zelf in heb gelegen. En jammer dat de app niet bij Samsung te vinden is. Enne als ik de hartslag niet vind ben ik niet bang hoor. En ja wat ga ik doen. Gister lekker op het strand gelegen en zo even richting zwembad voor wat baantjes. Ik probeer elk weekend iets sportiefs te doen.
Had je er al opgezet, alleen je leeftijd weet ik nog niet! Als iedereen even zijn veranderingen door geeft paa ik de lijst van de week even goed aan Gaan een dagje naar het strand dus ook geen pc bij de hand Fijne dag allemaal
Zo zenuwachtig! Vandaag komen we achter het geslacht heb enorm slecht geslapen en ben mezelf helemaal aan het gek maken haha. Nog een paar uurtjes! Ideaal dat je zoveel krijgt! Het is ons 1e kindje ook en we krijgen ook super veel, mijn zusje heeft al een kleine en hebben veel vrienden met kinderen die niet meer willen etc dus wordt van alle kanten al gebeld of ik wat wil haha