Uitgerekend 15 t/m 28 Februari

Discussion in 'Zwangerschap clubs' started by Indy89, Jun 12, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mamasenl

mamasenl Actief lid

Feb 24, 2014
    147
    3
    18
    NULL
    NULL
    Ho

Muppet:welkom bij ons. Spannend een medische echo

Rian: wij willen het ook niet weten maar vind het ook niet spannend we hebben van allebei 1 dus maakt ons echt niet uit. Lekker dat je nog maar 15 wkn hoeft te werken in totaal:D

Marina: leuk een meisje gefeliciteerd

Spunkie: leuk die foto,s van het vertellen wat zeiden opa's en oma's

Teun:welkom

Bebe: leuk een meisje

Hier:vandaag weer gewerkt.hier nog geen kraamzorg geregeld :(

2. Tijgertje1980

Tijgertje1980 Actief lid

Apr 17, 2016
    213
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi

hier ook nog geen kraamzorg geregeld
    nog niet over uit welk bureau we nemen
    wil wel graag 1 vaste kraamverzorgende in de kraamweek..
    woensdag weer een echo dus ben benieuwd als het nog steeds een jongetje is haha..

gr

3. Beeb86

Beeb86 Actief lid

Jul 23, 2016
    140
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb wel kraamzorg geregeld via 1 op 1 kraamzorg. Dan heb je een vaste kraamzorg. Staan ook veel recensies op. Ik heb er nu 1 die werd aangeraden door een vriendin.

4. dddddddddddd

dddddddddddd Actief lid

May 10, 2016
    129
    24
    18
    Female
    Hoi dames ik ben ook al meerdere winkeltjes binnen gehopt en zo veel leuks gezien natuurlijk, heb al veel nog van de vorige keer maar wil graag een roze of een blauwe kinderwagen aanschaffen. Nu wilde ik best wachten tot de kleine er is en dan kopen maar mijn man die houd het niet vol tot februari dus waarschijnlijk gaan we toch met de 20 weken echo het geslacht vragen. Heb nog even tijd om te denken of ik het echt wil weten!

5. Hebben jullie de folder van de wibra al gezien ? Echt leuke dingen !

6. Nenna185

Nenna185 Bekend lid

Oct 24, 2015
    691
    345
    63
    Tijgertje ga je woensdag naar first look?

7. Nenna185

Nenna185 Bekend lid

Oct 24, 2015
    691
    345
    63
    Wij hebben bij kraamzus, daar heb je ook maar 1 kraamverzorgende en nu al heel fijn contact mee!

8. Tijgertje1980

Tijgertje1980 Actief lid

Apr 17, 2016
    213
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Nenna...wij gaan woensdag naar Hoogezand en jij?
    en hoelaat mag je?

9. Nenna185

Nenna185 Bekend lid

Oct 24, 2015
    691
    345
    63
    Ik ga morgen weer naar first look, helaas pas om 16.45 maar moet toch eerst werken en werk in Leeuwarden dus met reistijd en al is het voor ik het weet alweer zo laat! Super zin in de kleine man weer even zien!

10. Tijgertje1980

Tijgertje1980 Actief lid

Apr 17, 2016
    213
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Nenna...mag je gratis nog een keer naar First Look
    of nu wel op eigen kosten?
    ik mag morgen om 10.30 uur dus lekker optijd
    dus we zullen het zien maar ben ook nieuwsgierig naar
    de kleine man hahah..

heb je al leuke dingen geshopt of moet dat nog
    gr.

11. Nenna185

Nenna185 Bekend lid

Oct 24, 2015
    691
    345
    63
    Nee op eigen kosten, hebben zelf afspraak gemaakt om het zelf nog even te zien..vorige x mochten we niet mee kijken ivm gender reveal feestje.. haha

Jaa heb al aardig wat geshopt! Maar best unisex, wij zijn niet heel erg van het roze bij meisje blauw bij jongen.. de kamer zijn we mee bezig en met een meisje was die precies hetzelfde geworden haha.

Ben vooral blij met mijn koeka boxkleed en koeka voetenzak zooo mooi en zacht wil er zelf wel in hahah

De rest al druk aan het shoppen?

12. Nenna185

Nenna185 Bekend lid

Oct 24, 2015
    691
    345
    63
    Heb btw al meer gekregen als zelf geshopt haha! Krijg elke x foto's van m'n ouders zusjes en schoonouders met kijk! Dit geshopt haha hoef eigenlijk zelf amper wat te halen

13. KimmyCalypso

KimmyCalypso Actief lid

Mar 13, 2015
    124
    3
    18
    NULL
    3e boompje na Arnhem
    Hoi allemaal,

Gefeliciteerd met al het leuke nieuws!! Jongens en meisjes gelijk, eigenlijk ook toevallig... ben heel benieuwd naar de einduitslag in februari :p

Ik probeer nog niet veel kleding te shoppen. Wij wachten hierop tot de 20 weken echo. Ivm de diabetes hebben we meer kans op hartafwijkingen, dus deze echo is heel belangrijk en ook wel spannend.

We zijn ons wel aan het oriënteren voor een kinderwagen.. wat een ramp is dát zeg!!! ppffff...
    bugaboo - Mutsy - Joolz .. we zien door het bomen het bos niet meer :/

Heb een grotere buik dan borsten.... heb geen grote borsten, maar hij groeit met de dag haha. Hebben jullie dit ook?

#fotomomentje?

14. KimmyCalypso

KimmyCalypso Actief lid

Mar 13, 2015
    124
    3
    18
    NULL
    3e boompje na Arnhem
    ach, interesseert mij het ook.

Hier ik en mijn buik (Ik weet, er is hier een apart topic voor, maar vind het veel leuker om het met jullie te delen ;) )

Attached Files:

15. Tijgertje1980

Tijgertje1980 Actief lid

Apr 17, 2016
    213
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi

@KimmyCalypso....wat zie er goed uit..
    wij hebben een Bugaboo en zijn er super tevreden over
    we hadden voor dochter roze bekleding en we hebben ook nog blauwe bekleding dus dat komt wel goed haha...
    Ja de stand is nu gelijk met 6 meisjes en 6 jongens geloof ik en ben idd ook benieuwd waar het zal landen😉

zo weer tijd voor mezelf
    alle kindjes weer op bed dus rust.
    gr.

16. Nenna185

Nenna185 Bekend lid

Oct 24, 2015
    691
    345
    63
    Mooi buikje! Die van mij is nu ook flink aanwezig, helaas groeien mijn borsten nog niet ( en die ik heb ook niet) dus die mogen wel groeien haha!

Wij gaan voor de mutsy igo

17. mamasenl

mamasenl Actief lid

Feb 24, 2014
    147
    3
    18
    NULL
    NULL
    Hoi
    Mooi buikje kimmy hier begint het ook steeds meer te groeien

Inmiddels wel bij de kraamzorg aangemeld.

18. Indy89

Indy89 Fanatiek lid

Dec 19, 2015
    2,020
    681
    113
    Female
    mooi buikje hoor kim:) Hier nog niks aan mijn buik te zien:( Wel van een kleine B naar een volle C cup gegaan en heb het idee dat ik de D misschien wel ga halen:p

Wij hebben een joolz day:) Helemaal happy mee!

A.s. vrijdag wil ik een goede zwangerschapsbroek kopen want merk wel dat als ik zit mijn broek gaat knellen. Ik ben opzoek naar een stevige spijkerbroek met een dikke stof. Niet zo'n dunne stretch, daar is mijn kont te dik voor:p! Iemand Tips?

19. Nenna185

Nenna185 Bekend lid

Oct 24, 2015
    691
    345
    63
    Ik heb ook brede heupen en een 'beste bilpartij' maar heb gewoon eerst van de h&m gehaald, werkt voor mij prima! Merk alleen dat het wel een beetje zakt dus mis eerdaags ook maar wat steviger zoeken..

Wij hebben net spontaan een vakantie geboekt! Gaan over 4 weken, 5 oktober even een weekje lekker nazomeren en niksen heerlijk nog even met zijn 2en! 😍

20. Bugs bunny

Bugs bunny Actief lid

Mar 16, 2015
    359
    0
    16
    NULL
    NULL
    Mooi Kim! De boel begint hier ook te groeien. Deze week voor het eerst een zwangerschapsbroek aangehad :). Ik heb en had een b cup. Van mij hoeft het niet meer te worden want het gaat er uiteindelijk toch weer af. Voel wel dat ze voller zijn, vooral als ik op mijn buik lig.

Heb me nog niet verdiept in kinderwagens. Hoorde wel van iemand dat je op moet letten dat je lekker veel zooi ik de bak er onder kan doen.

Share This Page