Uitgerekend 15 t/m 28 Februari

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Indy89, 12 jun 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pandabeer87

Pandabeer87 Bekend lid

12 feb 2016
    748
    101
    43
    Vrouw
    Mooie foto kim! Mijn buikje begint nu ook wel iets te groeien, maar voor mensen die me niet kennen is het geloof ik meer van ow die heeft gewoon iets te veel gegeten ;)

Hier maandag de echo voor het geslacht, ik ben heel benieuwd! Maar ga ook zeker niet voor of roze of blauw, kleertjes misschien dan wel een beetje, maar verder vooral wat accessoires.
    Ik twijfel nog tussen 2 kinderwagens, maar 24 sep gaan we uitgebreid kijken en die 2 testen. Ik vind een grote bak onder zeker belangrijk, omdat ik van plan lekker veel te gaan wandelen en boodschapjes zo te doen ook handig als die makkelijk inklapt natuurlijk.

2. Ik kan nog redelijk mijn eigen broeken aan, maar loop nu ook graag in jurken en rokken. Dan draag ik wel een zwangerschapslegging, want een gewone knelde te veel of rolde onder mijn buik

3. Rian85

Rian85 Fanatiek lid

21 feb 2012
    2.830
    477
    83
    Vrouw
    #2363 Rian85, 7 sep 2016
    Laatst bewerkt: 7 sep 2016
    Goede morgen allemaal! Hier begin ik een ook een klein buikje te krijgen vind het echt leuk dat je het nu begint te zien. Morgen alweer 17wk schiet op vind ik.
    Al denk ik dat mijn buikje voor een derde nog best bescheiden is

4. mamavanniek

mamavanniek Actief lid

10 okt 2011
    134
    0
    16
    Wij krijgen een meisje. Dus straks 3 meiden en 1 jongen. Onze zoon wil graag een broertje. Oeps. Hier afgelopen zondag het verteld aan de kids en mijn ouders. Verrassing was niet heel groot bij mn ouders. Mijn zusje en pleegzusje hadden al weken een vermoeden en dit thuis ook uitvoerig besproken. Iedereen verklaarde ze voor gek, maar ze hadden gelijk. De kids hadden helemaal niks door, terwijl de babykamer er al 4 dagen stond.

5. Indy89

Indy89 Fanatiek lid

19 dec 2015
    2.020
    681
    113
    Vrouw
    Mooi buikje rian!!!
    Leuk mamavanniek, had je zelf al een voorgevoel?

6. mama2be 3

mama2be 3 Actief lid

10 okt 2015
    118
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij krijgen een jongen !! Mn gevoel klopte had de laatste weken echt het gevoel sprak al in de hij vorm hihi ben super blij hij was lekker aan t spartelen.
    Mn kids vonden het ook erg leuk om erbij te zijn .

7. Tijgertje1980

Tijgertje1980 Actief lid

17 apr 2016
    213
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi

ook hier een herhaling echo gehad
    en het is nog steeds een jongetje
    ben echt zooooo blij en ga binnenkort lekker shoppen

hierbij de echo
    wat vinden jullie 😉😉

Bijgevoegde bestanden:

8. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Ik zie hier bescheiden buikjes. Ik groei de pan uit!! Hahahahaha! Nu op vakantie. Dus lees voornamelijk fb bij.

9. Bugs bunny

Bugs bunny Actief lid

16 mrt 2015
    359
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dus nu 7/7? :)

10. Beeb86

Beeb86 Actief lid

23 jul 2016
    140
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik groei ook lekker door. Je kunt het al best goed zien. Buik lijkt heel erg naar voren te groeien. Vind het wel leuk dat mijn buik groeit.. Nu begint het pas een beetje tot me door te dringen :)

Welke wagens ga je testen, pandabeer?

Wij hebben de Bugaboo Cameleon. Lichte wagen, ruime bak en makkelijk in te klappen. Wordt ook lekker klein in de auto. Heel blij mee.

Ik kijk er af en toe even naar.. Kan echt niet wachten!! 9 maanden zwanger is best lang ;)

11. Nienkiej

Nienkiej Fanatiek lid

5 jun 2011
    1.180
    0
    36
    Verkoopmedewerkster
    Gouda
    Hey meiden,

Kom even zeggen dat ik er ook nog ben :):p
    Afgelopen weken druk geweest, we hebben een nieuwe woning, dus daar veel mee bezig, Emma weer op school, allemaal dingen die geregeld moeten worden. Baan helaas verloren, dus sinds deze week thuis, maar ene kant ook erg fijn hoor, zeker in deze periode, heb heel ff de tijd voor mezelf en rustig de tijd om in te pakken etc.

Met de baby gaat het denk ik nog steeds goed haha, 2 weken geleden nog controle gehad en alles gewoon perfect. Buikje groeit aardig, en ik denk, maar weet t niet zeker, heb hem/haar ook gevoeld. Maar dan denk ik pas achteraf, was dat nou net een schopje o.i.d?? en dan doet ie t niet meer natuurlijk haha.

Geslacht.. nog geen idee... moet nog tot 28 sept wachten tot de 20 weken echo, dan weten wij het ook :D

12. KimmyCalypso

KimmyCalypso Actief lid

13 mrt 2015
    124
    3
    18
    NULL
    3e boompje na Arnhem
    Mooie foto Rian!
    Ja die echo lijkt me duidelijk Tijgertje.

Zoo weer een jongen EN een meisje erbij op de lijst. Leuk hoor!
    Wij denken ook aan de Bugaboo Cameleon. Alleen de prijs is aardig hoog..

13. Dominique1991

Dominique1991 Fanatiek lid

29 mrt 2016
    2.257
    1.964
    113
    Langzaam gaan we richting de 20 weken echo!! Wat vliegt de tijd eigenlijk zeg!

14. mama2be 3

mama2be 3 Actief lid

10 okt 2015
    118
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nienkiej wat vervelend dat je je baan kwijt bent .

Jaaa ind aftellen tot de 20 wkn wat gaat de tijd snel ineens .

15. Bugs bunny

Bugs bunny Actief lid

16 mrt 2015
    359
    0
    16
    NULL
    NULL
    Jammer Nienkej! Had je een tijdelijk contract?

16. Regenboogjee

Regenboogjee Actief lid

1 mei 2016
    424
    646
    93
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ik meld meld me ook bij team blauw hihi.

Bijgevoegde bestanden:

17. Nenna185

Nenna185 Bekend lid

24 okt 2015
    691
    345
    63
    Wat vervelend nienkiej, maar wel fijn even rust in deze drukke periode.. voor mij ook spannend contract verloopt 31 dec en in jan natuurlijk al verlof dus maar afwachten of mijn contract verlengd word.. als ik niet zwanger was hoefde ik me daar niet eens druk om te maken, dus hoop dat hij kijkt naar mijn kwaliteiten en niet zo zeer dat ik er even uit moet.. maar hem kennende zal hij het niet verlengen en me na mijn verlof opnieuw aannemen.. zou t eind oktober horen pff..

18. mama2be 3

mama2be 3 Actief lid

10 okt 2015
    118
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd regenboogje !!

19. Ik heb altijd geroepen dat ik eerst een vast contract wilde voordat ik zwanger zou worden (was grootspraak hoor, want op de achtergrond liepen we al in het ziekenhuis). En nu heb ik per 1 aug een vast contract en ik was half augustus 12 weken zwanger. Leek wel alsof ik het gepland had 😂

20. Beeb86

Beeb86 Actief lid

23 jul 2016
    140
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoeveel kg zijn jullie al aangekomen tijdens de zwangerschap?
    Ik nu 1 kg.. Zal vanaf nu wel harder gaan denk ik??

Deel Deze Pagina