Tsja hier is alles al/nog in huis voor de baby kamer. Maar we beginnen er niet mee, de kleine ligt toch eerste 6mnd bij ons op de kamer! Super makkelijk met de borstvoeding snachts en smorgens 😉 Schuif het wiegje zo naast ons bed. De baby kamer blijft nog even logeerkamer voor de eerste weken na de bevalling.
Hier staan de meubeltjes (via marktplaats) ook klaar, maar de muren moeten nog gedaan worden. De kleertjes die ik steeds krijg hang ik er al wel in Ik wil het kindje ook in een wiegje op de kamer, hoop dat BV gaat lukken.. lijkt me ideaal!
Al wel een leuk hoekje gemaakt op onze kamer (grote zolder ruimte) Wiegje staat al te shinen 🙈 hahaa geloof dat ik die nog nooit zo vroeg al heb neergezet whoooops
Hoi Meiden, Ontzettend druk geweest afgelopen weekend, maar ook ik voel de kleine af en toe. Ik heb de placenta wel aan de voorkant maar vooral aan de rechterkant. Ik voel het dan ook aan de linkerkant en de VK zei al dat dus dat klopte vanwege de ligging van mijn placenta. Hier was de box van de week bezorgd en die heb ik maar in elkaar gezet, die dozen waren beetje een sta in de weg en had geen zin om ze 3x in mijn handen te gaan hebben. Verder de babykamer is er ook al, maar we moeten eerst het kamertje nog opknappen dus die dozen staan even in het kamertje ernaast opgeslagen met alle andere spulletjes die wel al hebben gekregen
Mooi Indy! ik heb zo gauw geen foto heb ook geen set.. maar het ledikantje is zo 1 met bredere platte spijlen en geen ronde. De box net zo Zijn kast wordt een locker kast! Alleen de commode zijn we nog niet over uit of we die laten maken van steigerhout of simpel ergens 1 weg toveren.. druk op koopjes jacht dus haha! Gisteravond is mijn nicht bevallen van haar zoon, zo leuk dat onze kleine man dan straks een neefje heeft die maar een paar maand verschilt
hoi ik heb het kamertje van onze jongste dochtertje zij krijgt alleen een ander ledikantje en gaat dan op de slaapkamer waar 2 kledingkasten staan van de andere kinderen... 3 oktober heb ik mijn 20 weken echo volgende week maandag de 26ste een controle . ook ik heb de placenta aan de voorkant liggen dus heb ad en toe dat ik iets voel maar niet elke dag gisteren nog een echo gehad omdat ik wat onzeker was of het goed zat maar de kleine bewoog lekker. dus was weer gerust gesteld. gr.
ik ga zo een angelsound ophalen. Puur en alleen omdat ik toch wel nieuwsgierig ben geworden of ik het hartje kan vinden zelf. over 1.5 week de 20 weken echo. spannend! Ben trouwens nog steeds met vlagen misselijk. Hoe is het verder met de rest?
Mooie kamer Indy! Wij hebben vanavond ook de kamer gekocht via marktplaats. Binnenkort in elkaar zetten. Zin om de hele kamer af te maken! Denk in de herfstvakantie... Zin in!
Leuk meiden, ben benieuwd naar de foto's! ben benieuwd dominique Hier heeel soms klein beetje misselijk maar nogsteeds energie voor 10. Voel de baby elke dag beter, schapjes voel ik nu zelfs als ik mijn hand oo mijn buik houd Zo bijzonder! 3 oktover 20 weken echo!
Gister weer op controle geweest, alles zag er goed uit. Op de echo zag ik duidelijk dat de baby nu dat de botten meer skelet worden
Sorry meiden dat ik hier amper meer lees/post. Gewoon veel te druk en probeer FB een beetje bij te houden nog. Hier niet ziek meer, maar groei de pan uit. Babykamer komt volgende week. We mogen het kamertje van de baas van mijn vrouw lenen Voel de baby iedere dag nu, en we weten nog steeds braaf niet wat het wordt. Maandag de 20 weken echo. Spannend.
Hoi Bebe3:handig he de baby op de kamer?hier ook hoor de eerste maanden. Indy:leuk dat d meubeltjes al staan. Heb je al eerder borstvoeding gegeven?gaaf jullie babykamer zeg! Pandabeer:de spullen kunnen maar vast staan toch Nenna:jullie babykamer klinkt ook leuk. Gefeliciteerd met je neefje Tijgertje spannend de 20!weken echo fijn dat je weer gerustgesteld was Na extra echo. Dominique:leuk een angelsound ben je niet bang dat als je hartje niet kan vinden je zenuwachtig word? Hier: gister weer voor controle geweest alles was goed gelukkig ff baby gespiekt was lekker koppeltje aan het duiken volgende week donderdag de 20?weken echo toch wel spannend.
De baby komt hier ook eerst in het wiegje op onze kamer. Zo fijn. Zeker met bv! Ik heb Reva toen wel bij iedere voeding verschoond. Later dacht ik dat dat misschien onzin was. Je was er langer zoet mee. Moet uit bed enzo. Hoe hebben mama's met kindjes dat gedaan? De nachten door met een luier of toch verschonen?
Fijn dat alles goed is meis! Idd spannend die 20 weken echo, maar als alles goed is weer een mijlpaal verder Hier ons eerste kindje dus nog nooit BV gegeven. Wil tot jan 2018 16 uur gaan werken, dus wil best twee dagen kolven (als het allemaal lukt natuurlijk).
Hier beide kindjes borstvoeding and love it!! Moet zeggen dat wij de eerste 2 weken idd ook na elke voeding schone luier gaven en temperatuurden die 1e week. Ik deed de voeding en mijn man de luier erna en legde de baby weer terug in het bedje.