Fijn dat de 20wk echo's goed waren! Hier ook helemaal goedgekeurd gelukkig. Op naar de 2e helft! @kimmy mooi buikje hoor! @vliegje bakken van dat traphekje gelukkig alles goed met de baby hopelijk heb last meer van je blauwe buik.
Hoi Wat fijn de goede 20 weken echo's. Wie was het ook al weer van traphekje?was wel even schrikken denk ik maar fijn dat alles goed was. Hier donderdag de 20 weken echo ze had het over guo wat is precies verschil eigenlijk? Grt Ps nenna heb jou een privebericht gestuurd ivm facebook
Mamasenl ik heb je toegevoegd! Wat fijn MarinaDeMix! ik zit zelf ook nog maar op 1 kilo.. mX 1.5.. Heb enorme aanleg om snel aan te komen dus dit gaat echt tegen mijn verwachtingen in en vind het helemaal niet erg haha hopen dat het zo blijft! Dinsdag mogen wij weer spieken! En woensdag op vakantie! Kleine man ook zeer aanwezig en druk aan het trappelen heerlijk gevoel!
Mooie foto 😍.. nog vijf nachtjes en dan hebben wij ook de 20 weken echo.. wauw, dan zijn wij alweer op de helft.. & dan gaat de buik echt beginnen te groeien..
Mooie buikjes meiden van de foto's Hier tot nu toe max 2kg aangekomen en buikje begint nu lekker te groeien. Merk dat me eigen broeken nu toch wel iets minder beginnen te zitten. Wij hebben vrijdag de 20wkn echo, wel een beestje spannend, omdat er toch uitgebreid gekeken gaat worden of alles in orde is. Heb bij de geslachtsbepaling echo ook al wel heel veel gezien, dus veel zorgen maak ik me niet, maar je weet het natuurlijk nooit dus blijft spannend.
Zo spannend alweer de helft! Hier vandaag naar huis gegaan met helaas weer enorme bekkenpijn.. kan geen stap meer zetten zo'n pijn helaas.. en het ging net een paar weken weer goed.. maar weer meer rust nemen dus helaas..
Mooie foto Nenna! Wel jammer van je pijn Hoop dat je met rust er weer even tegenaan kan! Wij hebben de kast inmiddels staan en zijn druk met de commode en ledikant. Dit komt morgen wel. Nu nog een leuk thema voor de kamer. Zelf ben ik best creatief en kan nagenoeg alles wel (na)maken. Maar een idee.. ppfff... en ook de jongensnaam. We hebben hier nog niet eens over nagedacht! Wat een ramp is dat toch om te bedenken. Vanaf nu maar eens naar de aftitelingen gaan kijken hihi
Heey, Zo onze verhuizing is helemaal goed gegaan. Nu de laatste dingetjes nog, zoals het rommelhok(babykamer) helemaal opruimen, nog een paar dingen ophangen, paar verhuizingen doorgeven en dan zijn we echt klaar. En de schuur opruimen haha, maar dat komt gaandeweg. Emma gaat maandag een ochtendje wennen op haar nieuwe school en dinsdagmiddag ook en dan woensdag definitief. Zo spannend weer Verder 20 weken echo gehad gisteren voor de gene zonder FB Was helemaal toppie, geen afwijkingen of wat dan ook. En na een tijd zoeken kon ze eindelijk het geslacht vinden en blijkt dat we weer een meisje krijgen Dat scheelt wel een hoop ook met dingen kopen haha, heb nog zooooveel baby kleertjes voor een meisje haha. Nu ga ik me weer meer richten op te zwangerschap en nu ik weet wat het geslacht is, is het ook zoveel makkelijker er mee bezig te zijn, en namen bedenken etc. Veel te druk geweest laatste tijd om er mee bezig te zijn haha. Ff wat inhalen.. Kraamzorg regelen was ik dus ook vergeten maar ook net gelijk gedaan haha. Emma vind het helemaal leuk dat ze een zusje krijgt, en heeft haar ook al paar keer voelen schoppen, zo leuk! Ik heb nog helemaal niet bij gelezen, maar dat doe ik deze week nog even als ik weer lekker kan zitten
Vraagje: Hebben jullie ook de vraag gekregen om bij de 20-weken echo de lengte van de baarmoedermond te laten meten voor onderzoek? Bij ons dus wel, nu blijkt dus dat de ie te kort is. We hebben nu een gesprek in het AMC. (ter info: bij een te korte baarmoedermond kan er sprake zijn van vroeg-geboorte)
Hoi Bugs bunny: ben je al geweest voor de 20 weken echo vanavond toch? Marina:fijn dat je niks was aangekomen Pandabeer: spannend hoor vrijdag Nenna: vervelend zeg die bekkenpijn Kimmy:leuk dat kast etc al staan hopelijk volgt de rest snelmoeilijk he namen verzinnen wij hebben ze sinds kort moest voor allebei verzinnen want we weten niet wat het word. Nienkej: fijn dat de verhuizing zo goed als klaar is wat een gedoe he? Leuk een meisje Spunkie: hier geen vraag gekregen over baarmoedermeting Zo vanmorgen voor de 20'weken echo geweest alles was gelukkig goed. Duurde wel allemaal vrij lang baby was zeer eigenwijs ruim een uur kunnen kijken wilde hartje niet laten zien hoofdje niet en ruggetje ook niet Uiteindelijk nog 10 minuutje rondgelopen en toen lukte het Grt
Vandaag de belangrijke 20 weken echo gehad...: YEAHHHHH ALLES GOED MET ONZE KLEINE MAN 💙💙 Longen&hartje en alles zag er normaal uit!!!! 😃 Pff wat zijn we opgelucht en blij. Nu kunnen we echt gaan genieten 💙😍❤
Hier ook alles goed bij 20 weken 😍😍😍 Enne gelukkig nog steeds een meisje!! Nenna mooie foto! Balen van de bekkenpijn. Ik heb last van si gewricht af en toe. Ik ga nu zo naar vk. Ga ik maar even over hebben
Wat fijn dat jullie allemaal goede 20 weken echo's hebben! Ik mag helaas pas donderdag... Vind het nog best spannend! Hopelijk ook dan goed nieuws!
Fijn al die goeie 20 weken echo's!! Ik word al meer zenuwachtig voor dinsdag.. maar vandaag heeft mijn moeder de kleine man ook voelen schoppen zo leuk!
Super al die goede 20 wkn echo's, ook hier een goede echo gehad Ja weer een meisje in de lijst haha, ik ga eens kijken of ik hem kan vinden en even bij werken. Hier was het nog steeds heel duidelijk een jongetje