Hey meiden, Wij zijn lekker nog niet bezig met de babykamer haha. Dat doen we pas eind november/december. Eerst lekker genieten van ons nieuwe huisje, opnieuw genieten van Emma die lekkerder in dr vel zit, genieten van elkaar want dat is een lange tijd slecht gegaan door verleden 2 jaar. En dan straks eerst de housewarming over 3 weekjes(ja we nemen er lekker de tijd voor haha) we wonen hier nu 3 weken. En we willen wel dat de baby gewoon op haar eigen kamer slaapt, dat vind ik veel fijner, dat ging bij Emma ook gelijk goed. En ik ben echt sinds 2/3 weken echt aan het groeien, pfff, dikke buik ineens! En sinds gister ook (groei?) pijn in mn zij en heup, heb t gevoel dat ik uit elkaar gerukt wordt haha. En lage rugpijn, alsof ik te lang gelegen hebt weet je wel, een vervelend gevoel. Fijn vakantie Nenna! @mama van niek, lijkt me wel naar/vervelend? voor je dat je weer een keizersnede krijgt. Het lijkt me toch dat je ook wel ''verlangt'' naar een vaginale bevalling? Hier verder lekker herfstvakantie straks met ons moppie. Leuke dingen doen, keertje monkeytown, keertje opa en oma.. Fijn weekend allemaal.
Wij gaan volgend weekend beginnen met de babykamer. Ga er lekker de tijd voor nemen. Hier groeit mijn buik ook behoorlijk. Nu een weekje vakantie.. zal dan nog wel harder gaan.
Ik heb het daar lange tijd best lastig mee gehad. Nog wel hoor. Had t graag zelf gedaan. Had heel graag zelf die pijn geleden met alles erop en eraan. Maar ja, dat gaat niet. Heb me er nu bij neergelegd. Ben wel blij dat ik de eerste keer wel een volledige bevalling heb meegemaakt op de uitdrijving na dan. Ik weet wat t is. En de tweede keer begon t zelf met breken vd vliezen van een vd meisjes en weeen en toen keizersnede. Ipv een geplande keizersnede. Daar zal t nu wel op uit gaan draaien denk ik met 39 wk. Maar ach. De kleine moet er toch uit. Dan kan ik wel voorruit plannen. Ik weet dat t drie dagen opname wordt, dus kan opvang regelen voor de rest. Op zich ook handig met 3 kids. Het is jhammer, maar moet gewoon accepteren dat ik niet kan bevallen en geen borastvoeding kan geven. Verder vind ik me als moeder best gelukt.
Nou, ik vind je met 3 kids en een 4e op komst helemaal als moeder gelukt hoor!! Ik moet de eerste bevalling eerst nog maar eens meemaken.. en dan wennen aan de baby.. omgaan met goedbedoelde adviezen cq bemoeienissen. Ik ken mezelf: ik zal het bezoek het liefst na 30 min weer het huis uit willen. Ghehe Heb de knoop doorgehakt wat ik wil voor de kinderkamer. Manlief had geen ideeen en die vindt alles al lang prima. Van de week eens langs de action en knutselen maar! Wij zijn langzamerhand ook de babyuitzet aan het compleet maken. Heerlijk dat shoppen!
Hier ook geplande keizersnede en ben daar zo ongelofelijk blij mee! Geen haar op ons hoofd die ooit nog een vaginale bevalling wil. Was dit niet al duidelijk dan waren wij nooit voor een derde schatje gegaan. Dus absoluut een zegen!
Hoi meiden Alles goed met Jullie? Leuk om al jullie verhalen te lezen. Ik lees nog wel mee hoor maar niet zoveel puf om te reageren. Druk bezig met werken en alles vol te houden werk sinds deze week weer drie dagen. Hier veel last van harde buiken en eten wat omhooggevallen komt:x Lees ook mee op Facebook Grt
He dames, hier is nu alles in elkaar gezet en babykamer ook ingericht. Bedje opmaken en wassen komt wel als ik verlof heb heeft nu niet zo veel nut natuurlijk. Verder begint me buik ook lekker te groeien nu Ctrl bij de vk was ook weer helemaal goed dinsdag en de kleine man beweegt lekker. Jullie nog gestresste mannen gehad met de babykamer? Hier was de kast een issue haha en was blij dat ik niet thuis was op dat moment
Wat leuk dat jullie kamertjes ook zo opschieten of af zijn! En idd meiden, we zijn gewoon al de 5 maanden voorbij @pandabeer, hahaha klinkt heeel herkenbaar met die mannen. Hier is ook op de gordijnen na alles af. Mijn buikje is nu eindelijk ook een buik Toch een leuk gezicht en lekker gevoel (hij begint ook in de weg te zitten dat wel)
De babykamer staat nu in dozen nog op onze slaapkamer. Morgenochtend komt er een stukadoor om het plafond weer mooi te maken. We hadden deze week vrij dus alle anderen lag liggende klussen van het huis afgemaakt zodat we nu ons handen vrij hebben voor de kinderkamer
Fijn dat alles zo opschiet! Dinsdag komt bij ons de stukadoor en dan is het nog een kwestie van een halve muur verven en inrichten! Heb er zo'n zin in! Moet alleen nog een kast, maar willen zo'n lockerkast.. toch nog moeilijker dan verwacht helaas
Leuk he dat afstrepen op die lijst?!! Morgen gaan wij de babyfoon halen en wat accessoires voor de kamer. @steken, die heb ik alleen als ik op mijn rechter zij lig. Als ik dan moet hoesten of niesen dan doet me dat zeer!!! Lig dan echt dubbel van de pijn. Een steek in mn lies, niet normaal. Linkerzij is veel minder gevoelig en daar lig ik ook meestal op. Wij zijn naar 2 kinderwagens wezen kijken, 2e hands, beiden niet netjes. En voor dat geld, dan leggen we liever wat geld bij voor een nieuwe. Nog even marktplaats in de gaten houden maar als we nog 1 zien die niet netjes is, dan gaat het een nieuwe worden. Fijn weekend allemaal!!
Hier ook begonnen met de babykamer. Alles in elkaar gezet. Nu vooral nog de accessoires. Heerlijk om daar regelmatig even binnen te lopen. 40 weken duren best lang.... Kimmy.. heb je een speciale wagen die je wilt, dan? Wij hebben een Bugaboo van marktplaats en was niet duur en nog wel erg mooi. Stonden er toen heel erg veel van op.
Leuk al die kamer dingetjes. Wij wachten nu op de bezorging van de commode over 2 weken. Duurt me te lang
Wat een stilte hier... Hier begint mijn buik nu flink te groeien. Lijkt wel een groeispurt! Hoe is het met jullie? Zijn er mensen van plan om straks borstvoeding te gaan geven? Wat schaffen jullie daarvoor aan?
Hoi Leuk zeg dat alle kamertjes bijna of helemaal klaar zijn. Ik wil ook graag bv gaan geven bij de andere 2 ook gedaan Verder gaat hier alles zijn gangetje tijd gaat wel heel snel nu vind ik
Mijn buik is ook flink aan het groeien. Net 2 trapjes gefilmd. Heel leuk. wel zit mijn navel niet meer zo diep als anders, is dat bij jullie ook al? @kinderwagen, wij gaan voor de Joolz. Het scheelt 200 euro met een nieuwe vs tweedehands. Dit vinden wij het niet waard, dus wordt een nieuwe. Ik heb een 5 luik besteld waar ik wat aan ga schilderen. Eens kijken of ik het nog kan. Heb deze 3 luik ook zelf geschilderd, hoop dat het nog lukt allemaal