Aaah het ligt dus niet aan mij en het 'aanstellen' dat ik zo moe en met vlagen misselijk ben. Ben echt niet te genieten haha. Wauw knap sox dat je het helemaal niet wil weten. Ik ging gisteren even kijken in de prenatal . (Kon het niet laten) en vind al snel iets voor een meisje of een jongen. Lastig dus met kleertjes en inrichting..
Ik ben ook super moe en normaal heb ik daar helemaal geen last van. Nu dus uit het werk maar steeds even uurtje liggen en helemaal vandaag. Vanavond weer een verjaardag. Gelukkig morgen wel beetje uitslapen en geen avond plannen. Oeeh dege ben benieuwd, maar vast super blij voor jullie! Wij wachten ook nog iig 2,5 week tot de echo geweest is. Mamavanniek kan me voorstellen dat je even wacht tot je de uitslag hebt en mocht die mega hoog zijn ineens dan weet je ook al wel of het een tweeling is ik heb 20% kans op een tweeling, maar voor mij is het de eerste is denk ik toch even anders als je er al een en nog eentje hebt rond lopen Sox denk je dat je het gaat volhouden dat je het niet wilt weten? Vind ik echt knap van je, ik wil het wel weten, maar weet niet of ik het aan iedereen ga vertellen
hoi Oké wij weten het nog niet of we het willen weten ja of nee....een verrassing lijkt me ook super en heb al 3 meiden en 3 stoere jongens😉😉 ik denk dat ik het dit keer niet wil weten maar weet dus niet of ik dat vol houdt haha. nou ga mijn kinderen douchen en in de pyama doen gr
Waarom heb jij 20% kans op n tweeling? Bij mij is er nooit gekeken of ik altijd dubbele eisprong heb, dan zou de kans nog veel hoger liggen. Maar ik ben jong, natuurlijke twee eiige tweeling. Dat maakt de kans wel groter. Kan mn gfevoel nergens mee vergelijken. Toen ik zwanger was vd meiden was ik nog zo ontzettend ziek en verzwakt en zwaar vermoeid door 2 grote buikoperaties en een ernstige longontsteking. Meiden hadden er nooit mogen zijn. Bij de eerste 2 zwangerschappen wisten we wat t werd. Nu twijfel ik om t n verrassing te houden
♡ 15 t/m 28 februari 2017 mama's ♡ -15 februari (3) ♡ Pandabeer87 - 29 jaar - 1e kindje ♡ Jootje009 - 26 jaar - 1e kindje ♡ Gewoonloesje - 25 jaar - 2e kindje -16 februari (0) ♡ -17 februari (4) ♡ Indy - 26 jaar - 1e kindje ♡ Rian85 - 30 jaar - 3e kindje ♡ Mama2be 3 - ? jaar - 3e kindje ♡ Kersje24 - 24 jaar - 1e kindje -18 februari (1) ♡ Desi81 - 35 jaar - 2e kindje -19 februari (2) ♡ Dege - 25 jaar - 1e kindje ♡ Sox - 24 jaar - 1e kindje -20 februari (2) ♡ Spunkie - 34 jaar - 2e kindje ♡ Rashomama - 25 jaar - 2e kindje -21 februari (0) ♡ -22 februari (3) ♡ Colalight - 34 jaar - 2e kindje ♡ Dominique1991 - 25 jaar - 1e kindje ♡ Mamavanniek - 29 jaar - 4e kindje -23 februari (1) ♡Swimming - 30 jaar - 2e kindje -24 februari (0) ♡ -25 februari (0) ♡ -26 februari (0) ♡ -27 februari (0) ♡ -28 februari (0) ♡ Totaal: 16 Jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0) ♡ Afspraken ♡ 22 juni: Dominique1991 - intake VK 30 juni: Spunkie - intake VK 5 juli: Dominique1991 - 1e echo 5 juli: Gewoonloesje - 1e echo 5 juli: Pandabeer87 - 1e echo 5 juli: Mama2be 3 - VK + 1e echo 6 juli: Dege 1e echo 7 juli: Jootje009 - 1e echo 12 juli: Rian85 - 1e echo + intake 18 juli: Sox - intake VK + 1e echo 23 juli: Spunkie - 1e echo
Even mijn eerste afspraak erbij gezet. Hoop bij te lezen vandaag. Ik had en drukke dag op mijn werk. Merkte met vlagen wat misselijkheid op. Verder geen klachten
Wij zijn een paar dagen weg. Veel zwemmen, spelen en gezelligheid met z'n drietjes (onee 4). Gezellig clubje hier
Ik ben ook moe, maar slaap ontzettend slecht! Als ik ''s nachts wakker wordt dan moet ik wat eten, anders word ik misselijk haha. ''s avonds idd ook een opgezette buik hihi. Vind het wel grappig Mijn schoonouders zijn ook helemaal in de wolken! Super tof!
@spunkie wat een knaller! Hier s avonds ook opgeblazen buik. Maar s ochtend gelukkig gewoon weer slank. Dit is mijn derde met mijn twee had ik echt al een buikje buik bij 14wk. Daar hoeft niet nog vroeger hihi Met de eerste kreeg ik pas ik een buikje met 20wk
Wat een prachttest! Heerlijk gevoel he? Ik heb heel weinig symptomen op het moment, behalve inderdaad een opgeblazen buik s avonds. En om vanalles en nog wat huilen. Een dikke blauwe aders op mijn borsten, maar ze zijn niet echt gevoelig meer.
Zoooo die test is mooi! Denk dat ik het wel volhou om het niet te weten, en anders moeten jullie mij daar maar aan herinneren Hier ook wel last van wat kwaaltjes hoor, voel me dik, gevoelige borsten. Misselijk en zo gigantisch moe.. Gelukkig gaat het met werken wel goed, mooie afleiding.
Afgelopen donderdag hcg laten prikken in het ziekenhuis. 116iu/l, dus gewoon zwanger. Maar mijn thuistesten geven geen knallers. Kent iemand dit en weet iemand hoe dit kan? Die zouden bij 116, nu 2 dagen verder toch wel moeten knallen?
@Mamavanniek....Ook bij mij nog geen knallers... ik test met 2v5 van kruidvat. hier paar gesprekken terug zie je mijn foto.s 1 na 5 minuten en 1 na 10 minuten gemaakt mag je de kruidvat 2v5 binnen 10 minuten nog aflezen? vanmorgen weer getest maar niet met de 1e ochtend urine en wel een streepje maar geen knaller helaas... pfff zit zo in onzekerheid gr
Hoi allemaal, mag ik ook op deze lijst? Ik heb vandaag een test gedaan op 15 dpo en de clearblue blue zegt 2-3 weken. Dus ben helemaal blij. ik denk dat ik 24 feb (op mijn verjaardag) uitgerekend ben als ik het zelf bereken. Even wat info: ik ben sinds dec 2014 aan het proberen en heb in nov een ma gehad waar ik in week 7 achter kwam door een echo. Pas in januari was alles weg uit mijn baarmoeder. Ik vind het nu dus erg spannend en hoop dat ik weer een vroege echo kan krijgen in week 7. Zo ik ga deze lijst eens helemaal doorlezen nu om wat over jullie te weten te komen. X
Omdat het bij mij in de familie voorkomt, heb ik er 20% kans op maar ik ga er niet vanuit dat het tweeling is, maar je weet nooit natuurlijk
Welkom bugs, super leuk om je hier nu ook tegen te komen! Gefeliciteerd en zal je even op de lijst zetten