@Pandabeer.....ik sta ook nog niet op de lijst ben 35 jaar en zwanger van mijn 7e kindje ik denk dat ik rond 25 februari ben uitgerekend.. dit kan altijd later nog bijgesteld worden
♡ 15 t/m 28 februari 2017 mama's ♡ -15 februari (3) ♡ Pandabeer87 - 29 jaar - 1e kindje ♡ Jootje009 - 26 jaar - 1e kindje ♡ Gewoonloesje - 25 jaar - 2e kindje -16 februari (0) ♡ -17 februari (4) ♡ Indy - 26 jaar - 1e kindje ♡ Rian85 - 30 jaar - 3e kindje ♡ Mama2be 3 - ? jaar - 3e kindje ♡ Kersje24 - 24 jaar - 1e kindje -18 februari (1) ♡ Desi81 - 35 jaar - 2e kindje -19 februari (2) ♡ Dege - 25 jaar - 1e kindje ♡ Sox - 24 jaar - 1e kindje -20 februari (2) ♡ Spunkie - 34 jaar - 2e kindje ♡ Rashomama - 25 jaar - 2e kindje -21 februari (0) ♡ -22 februari (3) ♡ Colalight - 34 jaar - 2e kindje ♡ Dominique1991 - 25 jaar - 1e kindje ♡ Mamavanniek - 29 jaar - 4e kindje -23 februari (1) ♡Swimming - 30 jaar - 2e kindje -24 februari (1) ♡ Bugs bunny - 33 jaar - 1e kindje -25 februari (1) ♡Tijgertje1980 - 35 jaar - 7e kindje -26 februari (0) ♡ -27 februari (0) ♡ -28 februari (0) ♡ Totaal: 17 Jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0) ♡ Afspraken ♡ 22 juni: Dominique1991 - intake VK 30 juni: Spunkie - intake VK 5 juli: Dominique1991 - 1e echo 5 juli: Gewoonloesje - 1e echo 5 juli: Pandabeer87 - 1e echo 5 juli: Mama2be 3 - VK + 1e echo 6 juli: Dege 1e echo 7 juli: Jootje009 - 1e echo 12juli: Rian85 - 1e echo + intake 18 juli: Sox - intake VK + 1e echo 23 juli: Spunkie - 1e echo
Ik heb je er bij gezet, maar ga je dan nu wel gewoon normaal doen.. Want kan er heel slecht tegen hoe je het gedaan hebt met het zeggen van ja was bang voor meekijkers daarom gezegd dat het voor een vriendin was en hier vervolgens zeggen ja ik heb een schuilnaam dus komen ze toch niet achter...
@panda je hebt niet de nieuwste lijst aangepast nu is mijn afspraakdatum er afgevallen. Zou je die in de vorige post er weer even bij willen zetten? 12 juli 1eerste echo + intake vlk
@Pandabeer....ik wil ook wel naar een andere groep gaan hoor, als je het liever niet hebt... en tijgertje is mijn echte naam toch ook niet en zo heb je wel meer, ik ben vast niet de enige.. en ik was idd bang voor mee lezers en nog steeds wel maar daarom ook een schuil naam.
Geen probleem als je blijft maar beetje rare smoes van je, je hebt de hele tijd toch al die schuilnaam, dus daarom snap ik het niet dat je 2 verschillende dingen zegt maar goed.. Laat maar en laten we het vooral gezellig houden en elkaar steunen enzo, moet wel leuk blijven allemaal. Dus ik zeg welkom en 7kids dat zie je ook niet vaak meer, allemaal van dezelfde vader?
@Pandabeer...misschien heb ik het idd een beetje raar er neer gezet maar hierbij mijn excuses... en idd laten we het leuk houden hier en idd elkaar steunen... en ja ben zwanger van de 7e en ja ze zijn allemaal van 1 en dezelfde vader... gr.
Welkom bugsbunny! 😊.. hopen op een plakbaby! .. Tijgertje ik vind het er niet heel slecht uit zien hoor! Komt vast goed!! Ooh wat zou het fin zijn om volgende week in week 5 te zitten. Weg uit die 'eerste 4 weken'.. helemaal opgelucht ben ik pas bij het zien van een kloppend hartje 😊
Leuk allenaal nieuwe er bij. Het word een mooie volle lijst zo. Gezellig!! Qua kwaaltjes: ik ben vaak even misselijk, maar ik hoef niet te spugen ofzo. Heel erg moe en hier en daar steken in borsten en onderbuik. Bij mijn 1e had ik alleen wat gevoeldige borsten. Dat misselijk zijn ken ik helemaal niet haha dus dat is even wennen. En wauuw ik zie prachtige testen voorbij komen. Nu uitkijken naar onze eerste echo's. Spannend
Welkom bugs! @mamavanniek, krijg je maandag meteen de uitslag? Heb je een foto van je testen? Ik heb wel eens gelezen (weet niet of het waar is) dat sommige mensen wel een hoog hcg in het bloed hebben maar minder uitscheiden in hun urine... Het kan twee kanten op gaan, ken het onzekere gevoel♡ Hoop echt dat het gewoon goed zit voor je! Misschien kan je je vraag stellen met foto's en hcg uitslag op het ovu/zwangerschapstesten forum? Daar zijn meiden die er best verstand van hebben..
Lieve meiden, we zijn een lang weekend naar de kust dus ben even wat afwezig. Gister had ik een goede dag geestelijk en kon ik eea beetje loslaten, vanmorgen weer onzeker opgestaan en had een beetje rare buikpijn en heeeel veel rugpijn... Drama! Heb ook last van mijn darmen, enorm opgezette buik. Net mijn onzekerheid eruit gehuild en daarna loopkleren aangetrokken en een half uur op het strand gaan hardlopen op een akkertempootje maar ik ben geweest. Even hoofd leef gemaakt. Hoop dat het heeft geholpen. Zo belafspraak met de VK. Ben benieuwd!
Thanks pandabeer ( en anderen) voor het welkom. Ik ben ook blij dat ik in deze groep mag zitten!!!! Ik heb net even alles doorgelezen en wat een verhalen allemaal. Toch bijzonder dat je pas merkt hoe lastig en emotioneel dit hele traject kan zijn als je er zelf mee bezig gaat. Ik dacht vroeger altijd dat het makkelijk was om zwanger te worden..
@padabeertje. . Zo herkenbaar, het lijkt allemaal zo vanzelfsprekend... sinds ik op dit forum zit ben ik mij alleen maar bewuster geworden van het feit dat het allemaal niet zo vanzelfsprekend is!!.. @colalight, ik vroeg mij al af, of alles nog goed was met je... je was aardig stil. Fijn om te horen dat alles nog goed gaat. Probeer het los te laten en te genieten al begrijp ik dat het gevoel pas minder wordt na de eerste goede echo. @mamavanniek benieuwd naar je uitslag. We gaan er vanuit dat het positief is! Duim voor je ❤ vandaag nog getest? Zelf kan ik het testen wat meer loslaten. Wil volgende week alleen nog een cb doen om hopelijk de 3+ te zien staan. Heb woensdag al de intake bij vk. Ben dan precies 5 weken.voelt wel raar om dan al een intake te hebben en niet wetende of het wel goed zit. 🙊 maar goed we gaan van het positieve uit.
aaah colalight, vind het ook moeilijk om te genieten hoor. Eigenlijk is het alles behalven genieten. Probeer te ontspannen aan de kust. Je hebt het helaas toch niet in de hand. Dominique ik kan het testen ook los laten gelukkig Teststreepje is donkerder dan de controle streep. Misschien doe ik ook nog mijn CB maandag. Slapen jullie ook zo slecht? Ik heb echt nachtmerries over mijn curettage en de slechte echo enz. Vriendlief is ook een week weg voor zijn werk dus kan ook niet van me af praten in bed... grrrr leuk zwanger zijn!
Wat leuk dat deze groep zo groeit! Welkom Bugs Bunny! Indy, wat moeilijk dat je vriend net nu weg is! Zelf slaap ik prima, hoewel ik wel vroeg wakker word. Colalight, die onzekerheid speelt mij ook echt parten. Ik ben zo bang dat het misgaat! Lopen werkt ook bij mij erg ontspannend. Of een film kijken, maar Ik merk dat ik dan wel erg vaak emotioneel word tijdens het kijken. 😂 Wij zijn nu onderweg naar mijn schoonouders om het nieuws te vertellen. Eerst een mooie wandeling van een paar uur vanaf het station. Ik vind het echt héél spannend! Morgen ook naar mijn moeder in België met het nieuws.
Het is niet zo dat ik denk dat het hierdoor misgaat hoor. Belangrijkste is t hcg in je bloed. Dat is de juiste waarde. Hcg in je urine is eigenlijk afvalproduct. Mijn lichaam verbruikt dus gewoon meer hcg dan t uitscheidt. N waarde van 116 bij net 4wk is n prima bloedwaarde. Maar was gewoon meer verbaasd.
Thanks voor jullie lieve woorden, ik heb ook redelijk wat witvloed en denk dan elke keer: wat voel ik, is het bloed? Heb nu ook 36 uur niet meer getest, ivm schijnzekerheid maar ja... Als je toch ff een goed tweede streepje zag kon je er weer even tegenaan *junkie-gedrag* Gaan zo avondje naar Brugge. Wat afleiding is goed hopelijk.
Oh gezellig, nog iemand op 24 Colalight ik heb ook last van een beetje witte afscheiding en ren ook maar vaak naar de wc om even te checken