Ik slaap ook gewoon prima, ben ook zo moe zeker als ik in de middag mijn ogen niet heb dicht gedaan. Af en toe wat buikpijn en echt wel anders dan normaal en blijf naar het toilet lopen haha maar heb het er voor over denk ik dan maar Op mijn werk al echt alle situaties over zwanger worden gehoord dus wist gelukkig wel dat het niet allemaal heel vanzelf sprekend zou zijn, maar ik mag me tot nu toe geluk prijzen en hopelijk blijft dat zo en voor jullie allemaal
O en ik ben "voorut" gezet naar 20 februari ipv 22 februari, omdat in de medische wereld alleen wordt gerekend met eerste dag menstruatie en niet ovulatie. Wil iemand dat ook voor mij in de tabel zetten? Hihi yesss twee dagen cadeau gehad
Is het slim om achter de naam van deze topic 2017 te zetten? Dan is hij makkelijker te vinden. Ik kon hem amper terug vinden namelijk.
Haha nou dan zou ik een week naar voren mogen. Wel een leuk idee *edit: onee want dan moet ik uit dit topic, dus laat me toch maar staan op 15 feb haha.
Meiden, Hier even een rot dag. 1 van mijn vriendinnen vertelde me dat zij en haar vriend (ook mijn vriend) al een hele tijd proberen zwanger te worden. Al 2jr.... ik wist niet wat ik moest zeggen. Wetende natuurlijk dat ik wel zwanger ben, maar het nog niet kan zeggen. Laat staan dat ik dit nu nog durf. Vind het zo rot voor ze. Wij hebben het ook 1,5jr doorgemaakt met mijn zoontje. Daarbij vertelde ze, dat ze dood moe wordt van al die meiden die nu plots zwanger blijken. (Er is hier nogal een baby boom) Ik weet niet meer wat ik moet doen.... ze wil het er steeds over hebben en ik heb het gevoel dat ik nu lieg. Ik wil het haar niet voor 12 weken vertellen... Maar voel me hier nu ook niet prettig bij. Hebben jullie tips? Of misschien net even die juiste woorden voor me? Oh en wellicht hormonen, maar ben nu ook opeens bang dat het mis gaat. het is nergens op gebaseerd maar... Ik weet niet Een dip dagje denk ik.
Colalight, dat is toch raar? Dat zou betekenen dat ik een week verder gezet zou worden, aangezien ik een cyclus van 35 dagen heb?.. om vervolgens met de echo zeker weer een week terug geplaatst te worden? 😯 bij mij gaf ik aan dat ik een cyclus heb van 35 dagen en dus gingen ze uit van een week minder. ?? Nou goed, bij de eerste echo of pa's bij de termijn echo wordt de datum pas echt duidelijk..
Gewoonloesje is ze een hele goede vriendin van je? Ik zou uit me eigen ervaring je het advies willen geven om niet te wachten tot 12 weken. Hoe eerder hoe beter is mijn mening. Wij hebben 2,5jaar gewacht op ons eerste wonder en weet uit ervaring van als je het pas hoort met 12 weken dat dit enorm veel pijn doen. Maar dat is mijn mening en gevoel. Ben benieuwd wat je ermee gaat doen
Ja toch? Haha maar ik hou maar aan wat de vk zegt toch? Ik geloof ook meer in 22 dan in 20 feb vind het alleen niet meer leuk dat ik nu niet meer zelfde datum heb als jij 😘😘 maar misschien na onze echos idd weer!! Net mijn allllerlaatste kv test gedaan, nu zijn ze op... Ben heel blij dat ik hem toch nog gedaan heb: t en c zijn nu echt gelijk ❤️😬🙏🏻
Knuf, moooeizaaaam!!! Ik heb niet exht ervaring of advies maar snap dat je er enorm mee zit. Is het een hele goede vriendin? Ik zou haar denk ik vandaag bellen of alsnog langsgaan en opbiechten wat je op je "hart" hebt zeg maar. En haar uitleggen waarom je het gister niet zei, maar dat je haar zo lief hebt dat je dit niet langer tussen jullie in kan laten staan. Keep us posted 😘😘
Inderdaad colalight !!!.. zolang de echo's maar goed zijn maakt het niet uit of er een paar dagen verschil in zit 😊... komt Goed!!!.. Ik zou het denk ik ook vertellen en uitleggen als het een goede vriendin van je is. Denk dat je haar dan ook wel kan vertrouwen en anders wacht je alleen tot de eerste echo als je die al vroeg hebt? Bij mij is die bij 7 weken al Namelijk. Meiden hebben jullie nog iets voor vaderdag gedaan? 🙊 Het wordt onze eerste, maar m'n vriend heeft nog twee Kids uit een vorige relatie. Lekker vroeg wakker dus.. nu nog ontbijt maken. Heb een rompertjes gekocht met: papa is de aller aller aller liefste 😊
hoi meiden kan het niet laten om nog door te testen ik heb nu een Kruidvat, etos en action test gedaan de etos test die ik op testen forum liet zien was super licht en nu echt een mooie dikke streep. vinden jullie ze oplopen van de vorige testen die ik hier had geplaatst. pfff onzekerheid is wat hoor.... als ik deze week een digitale zou doen, zou hij dan 1-2 aangeven of 2-3, wat denken jullie... ik kan ook echt niet zeggen hoever ik momenteel ben, laatste ongi was 18 mei en cyclus duur is en was altijd tussen de 28 en 30 dagen en als ik dus van 30 dagen uit ga dan was ik afgelopen vrijdag 4 week nou hoor graag hoe jullie over deze testen denken.. gr. tijgertje.
Wat een vervelende situatie zeg. Mijn advies: er op terug komen en vertellen dat je pril zwanger bent en het in vertrouwen met haar wil delen omdat het straks helemaal hard aankomt. Ik heb ook een goede vriedin die al een jaar bezig is. Ik heb een enorm schuldgevoel, maar we gunnen het elkaar wel dus heb het ook meteen verteld (ookal voelt het rot)
Mooie testen dames ziet er allemaal goed uit! Leuk cadeau dominique! Ik durf nog niks te kopen en mijn vriend heeft al zoveel teleurstellingen gehad dat hij het pas gelooft na de 12 weken! Wat leuk dat je vriend als twee kids heeft. Gaat het goed zo samen onderling en hoe oud zijn ze? Tijgertje ziet er goed uit!
Mooie testen zeg! Vind het moeilijk om te zeggen tijgertje het zal als je 4 weken bent of nog net 1-2 aan geven of net 2-3... zal er om spannen. Testen lopen iig mooi op. Mooi cadeau dominique leuk! swimming ook! Had je het je partner al wel verteld? Of nu met de test vandaag? Spannend moeders voor moeders ik heb dit bij mijn 1e wel gedaan. Nu twijfel ik omdat we bijna, 8juli, op vakantie gaan. Ik denk dat ik me aanmeld en na de vakantie start. Dan kan ik wel nog 6 weken mee doen. En bedankt voor de adviezen. Het is een vriendin uit mijn groep, maar niet mijn beste vriendinnetje... mijn vriend wil ook liever niet dat we het vertellen. Maar misschien dat ik het, na het zien van het hartje, wel ga vertellen. Vind het een moeilijk iets. Ik heb steeds steken en druk rechts onder in mijn buik. Doet best pijn.... zou ik hierover even moeten bellen met de VK? Het is zondag....
Ik voel ook vanalles. Steekjes krampen en druk. Ik zou hiervoor als je geen bloedverlies hebt niet de vlk bellen. Misschien maandag even urine naar de huisarts brengen om te kijken of je geen blaasontsteking hebt. Vlk kan nog zo weinig doen in dit stadium...