Het zakt ook al weer af gelukkig. Ik heb grotere kans op een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Was hier even banf voor. Ik ging echt krom vd pijn. Maar goed. Nu ademhalen en door en vertrouwen dat het goed gaat. Xxx
Whahaha grappig hier precies zelfde cadeau.Je komt toch niet uit Rdam he? Btw, even iets anders: bij mijn dochtertje ben ik met een groepje een (anonieme natuurlijk anders weet iedereen het gelijk ) Facebookgroep begonnen. Net iets minder anoniem, lekker makkelijk fotos en lief en leed delen. Zijn er meiden hier die daar ook zin in hebben? Dan zou ik die kunnen maken. Vind het leuk om degene ook te zien met wie ik zoveel babbel
Ik zou het ook vertellen als je het hartje hebt zien kloppen gewoonloesje Rian jij had het heel veel pagina's terug over sporten. Wat doe je dan en ga je doen?
Ik doe een groepsles met circuits, combi kracht en hiit. Zumba voor de gezelligheid en thuis lessen van de 30day shred wandelen en soms hardlopen. Die laatste twee beetje afh van het weer. Ik sport inclusief wandelen zo'n 4-5 keer per week.
Ik ga hier tijdens mijn zwangerschap gewoon mee door. Tot ik een echte buik krijg dan geen rechte buikspieren meer enodig natuurlijk goed luisteren naar mijn lichaam. Meer drinken, Max 70-80% van maximale hartslag sporten en wat vaker pauzes pakken.
rian heb beste is om zodra je zwanger bent geen rechte buikspieren meer te doen ook al heb je nog geen buikje. IIG geen sit ups en fietsen. De kans dat je anders een diastase krijgt is groter. Schuine buikspieren daarentegen zijn erg goed om te trainen! Zorgen voor stabiliteit en helpen ook bij bijv bekkeninstabiliteit. X
In het eerste trimester kan het volgens de meeste bronnen zonder gevaar op diastasis recti. Ik heb op dit moment minder dan 1 vinger ruimte tussen mijn buikspieren als het meer dan 2 vingers breed wordt is er sprake van diastasis. Ik let zeker op dat ik mijn lichaam op de juiste manier belast! Bedankt in ieder geval voor je bezorgdheid en het meedenken!
Leeeeuk!! Ik ben in voor een Facebook pagina. Laat maar weten mocht die er zijn! Dan meld ik mij zeker 😊
rian klopt. Als je het zelf goed in de gaten houd kan het. Ik zie regelmatig in mijn praktijk dat het toch wel degelijk klachten opleverd, maar je bent er in ieder geval bewust mee bezig en dat scheelt enorm.
Willen de mensen die mee willen doen aan de FB groep mijn een PM sturen met je mailadres of naam waarop ik je kan vinden op FB? Dan zal ik hem van de week aanmaken
Ik heb vorige zwangerschap tot 28 weken staan bodypumpen en dat doe ik niet nog een keer 😂👌🏻 ga nu veel beter naar mijn eigen lichaam luisteren. Voorlopig ga ik nog lekker rustig hardlopen/ fietsen en xco-en ! Kijk wel hoever ik kom. Erna iets zwangerschaps gerelateerd!!
Ga ik doen colalight, leuk! Ik kon me net niet inhouden om nog even een CB te doen. Vriendlief komt vanavond thuis dus toch een symbolisch vaderdagcadeautje met een +3
Weleen anonieme verborgen pagina hoop ik? Anders wacht ik nog wat weken met lid worden zodat niet mijn vriendenlijst ziet dat ik zwanger ben Zit ook nog steeds in de fb groep bij mijn zoontje. Nu al zo'n 2 jaar dus. Bijzonder!
Ik twijfel nog even over Facebook, miss pas vanaf 12 weken, als het dan uitkomt vind ik het niet zo erg meer. Rian wat ben jij sportief! Al denk ik dat ik qua tijd ook heel wat doe. Mijn beweging voor zwangerschap was 1 en soms 2x in de week 40 hardlopen en dit in combi met minimaal 10.000 stappen per dag lopen. Ik hoop dit zo lang mogelijk vol te kunnen houden.
Die Facebook groep die ik heb met mijn zoontje is volledig geheim en alles wat erop gezet word komt niet op je eigen tijdlijn. Niemand buiten de groep om komt iets te weten. X