@vliegje: welkom!! Wat een bijzonder verhaal! Laten we het zeker gezellig met zn allen houden, zowel hier als op FB. Ik heb in clubje van eerste dochtertje ook een keer gezien dat meiden ruzie hadden omdat eentje heeeeel expliciet haar mening bleef geven. Tsja, en iedereen is hormonaal dus dat schiet niet op. Respect over en weer lijkt mij de Sleutel @wendy, pittig verhaal en welkom. We duimen hier allemaal heel eeg hard voor elkaar dus ook voor jou!! Mocht je ook in de FB groep willen stuur mij dan even een PM. Ik maak hem vanavond of morgen even aan!! @dominique, wat k u t van je mama heel veel sterkte daarmee. Schitterend dat je haar oma mag maken, maar wel emotioneel allemaal. Praat hier lekker van je af als het nodig is @vliegje nee nog geen craving hier, probeer echt op De gezonde tour te blijven. Vorige zwangerschap 20 kg aanrkomen en niet eens heel raar gedaan. Hoop nu max 15 kg te bereiken en de eerate 12 weken max 2 kg. Ben benieuwd .... We zijn weer thuis, morgen moeten we vroeg weg dus ik heb de digitale gedaan en ben nu echt door mijn testen heen. Thanks god 2-3 weken nu ook op CB ❤️❤️
Mvg en Wendy en mocht ik nog iemand vergeten: allemaal Enorm welkom en als jullie ook in de FB groep willen: stuur ook een PM
Heb trouwens ook nog twee meiden via Viva die ook samen met ons zijn uitgerekend dus denk dat we nu aan 10 komen oid!
Welkom nieuwe mensen! Ik heb vooral honger vliegje!! Maarja zo op het begin kom je er alleen maar zelf van aan dus probeer me in te houden... Enne het blijft hier vast gezellig! Dominique eigenlijk durf ik er nog niet echt over na te denken tot ik bij de vk ben geweest maar heb nu gevoel van meisje.
Dus 28 februari hihi. Kben 26 jaar en 2e kindje.. Ons eerste kindje is helaas levenloos geboren. Zijn nu heel blij met deze zwangerschap maar vind 't dood eng dat alles weer mis kan gaan. Heb tot nu toe elke dag een test gedaan om te kijken of ik wel echt nog zwanger ben...
Ik heb bloedverlies. Nog totaal geen krampen of iets dus ik heb nog wel wat hoop, maar voeg me nog maar niet toe aan een fb groep Colalight...
Mag ik me bij jullie aansluiten? Ik ben 37 jaar en sinds 9 jaar een kinderwens. 7 miskramen gehad, en zwanger worden gaat ook niet heel makkelijk. Nu weer zwanger, 28 febr uitgerekend zoals het nu lijkt. Deze keer voelt het goed, de voorgaande zwangerschappen voelden niet goed dus ik hoop dat het deze keer een kindje gaat brengen.
De bevalling ging gelukkig prima! Heb natuurlijk wel veel pijn gehad, maar binnen 8 uur was hij er en een dag later liep ik alweer fit door het zkh naar de couveuseafdeling. Ben wel erg bang voor weer zo'n zwangerschap, maar nu weten we wel dat ik ukkies maak Net nog even een test gedaan. 2-3! ..en toch teleurgesteld dat er niet 3+ staat.. niet realistisch, maar ohh wat zoek ik bevestiging dat het goed zit. Herkenbaar? En cola ik ga je een bericht sturen!
Welkom nieuwe meiden, wat een verhalen zeg. Hoop op mooie plakkerds! Onee jootje, sinds vandaag en is het veel? hoop dat het snel stopt meid! Net gebeld door MVM, was alleen op visite dus heb soms wat vreemde antwoorden gegeven Ze komt morgen ochtend al langs, dus kan ik meteen die vage antwoorden uitleggen! Ze had het over urine opvangen, weet iemand of ik dan mijn ochtend urine moet bewaren of een "live plasje" doen?
Ik moest toen mijn ochtendplasje opvangen en in de koelkast bewaren. Heb me een week geleden direct aangemeld maar nog niets gehoord.
Meiden! Ik heb de groep gemaakt maar nu blijk je alleen niet vrienden te kunnen toevoegen als je hun mailadres hebt. Zouden jullie die nog even op de pm willen zetten? Dan voeg ik je toe!!