Ik heb een gastric bypass geen maagband, nog iets drastischer dus. Mijn bmi is nu 43, maar mn bmi was 60 toen ik zwanger werd vd tweeling. En bij dat gewicht, mag je eigenlijk niks aankomen
Welkom nieuwe meiden! Hier ook vreselijke rommelende buik. Wordt er misselijk van zo erg het is. Maag en darmen lijken te rommelen. Hele dag al heel misselijk. Hoop ook dat het goed zit nog. Wat een onzekerheid deze weken he. Jootje fijn dat het gestopt is! Een beetje bruinig/rood kan geen kwaad zeggen ze. Als het maar niet doorzet. Alles is wat gevoeliger en weker daar beneden ook he. Ga gauw slapen. Morgen met de kleine meid naar Ballenland denk ik. Ze begint te klimmen nu, niet echt handig in de bank enzo. Ze laat zich gewoon vallen. Kent nog geen gevaar he. Kan ze daar ff ravotten. Dinsdag is onze vrije gezinsdag ☺️
Helaas doen ze wel uitstijkjes tijdens zwangerschap (moet elk half jaar) echter als je regulier 1x per 5 jaar moet stellen ze het eenmalig voor je uit. Hahaha het is geen hobby van me maar vindt het wel fijn dat de controles gewoon doorgaan 😉
Oh? Ik moet 1x per jaar en dat wilden ze perse niet doen toen ik zwanger was. Raar dat dat zo verschilt per ziekenhuis dan!
Ohh herkenbaar! Die "spierpijn" onderin, die blijft ook maar 😉 Hahaha wel fijn want verder hier nog geen symptomen (of is 1000x per dag gapen ook een symptoom overigens niet moe ofzo alleen gaaaapen)
Het is alweer eventjes geleden dat ik hier schreef. Een druk weekend gehad (hebben het onze ouders verteld), maar vooral ben ik enorm onzeker. Ik heb het gevoel dat ik hier helemaal niet thuishoor zolang ik geen kloppend hartje heb gezien ... Ik verga van de onzekerheid. Heb (bijna) geen kwaaltjes, voel me niet meer zwanger (eerste weken wel) en heb er zo'n slecht gevoel over! Ik sta ook nog steeds niet op de lijst en dat voelt voor mij als een soort bevestiging dat mijn zwangerschap niet gaat doorzetten. Het is mijn eerste zwangerschap en er zijn helemaal geen aanwijzingen dat het slecht zou gaan, dus ik weet echt niet waarom ik zo negatief denk. Ben er echt verdrietig om ... Heeft iemand een gelijkaardig gevoel? Of beter nog: kan iemand me een beetje oppeppen?
Heel herkenbaar zoveel testen doen en kijken of het oploopt, ik heb ook nog een aantal om te checken!
Dikke knuffel voor jou! Ik twijfel ook heel erg en hoop dat ik bij 7 weken al een echo mag. Heb jij de vk al gebeld?
Zou morgen eigenlijk de eerste echo van het vorige kindje hebben. Dan waren we al ver richting 12wk. Voelt ergens toch raar. Vorige maand voelde t vanaf dag 1 niet goed. Maar had ik wel veel kwaaltjes. Was ik misselijk enzo. Nu eigenlijk ook niks, behalve heel erg moe en dingen ineens niet meer lusten. Eten en drinken, kost me moeite. Maar niet misselijk ofzo. Was ik bij de eerste ook niet. Wat wel apart is, is datik dor de maagverkleining geen hongergevoel meer ken en dat ik nu af en toet gevoel heb dat mijn maag wil rommelen Denk heel erg dat dit een jongen is. Volgens de chinese vruchtbaarheidskalender zou t ook n jongen worden. Voor de drie andere kids klopt t ook. Beste vriendenen enige die t weten, denken t ook. En heb ver voor zwangerschap al gedroomd over n jongetje. We zijn al aan t grappen over de namen. Over het bekendmaken, hmmm weet ik nog niet. We verhuizen 29aug naar onsnieuwe huis. De vierde slaapkamer wordt dus gelijk babykamer ipv logeer/kantoor. Is wel wat langer dan 12 weken, maar vond t nog wel een idee om die kamer ook al in te richten en er een bord in t bedje te leggen met : arriveert februari 2017. De meisjes krijgen dan een groe meiden bed, dus de ledikantjes komen vrij.
Ooh meid dikke digi knuffel! Ik herken je gevoel. Het stomme is dat ik ook alleen maar let op kwaaltjes en 100 keer per dag aan mijn borsten voel of ze nog zeer doen. Mijjn vriend wordt gek van me en zegt: je bent gewoon zwangern tot het tegendeel bewezen is... ik denk juist, ik ben pas zwanger als het bewezen is. Afleiding en wachten.. het is op dit moment de enige oplossing. Ik hoop dat je je snel beter voelt. Bij mijn eerste zwangerschap kwamen de ergste kwalen pas bij de 6 weken.
Bedankt Bugs Bunny en Indy89! Ik heb vandaag de verloskundige gebeld. 20 juli hebben we een intakegesprek en op 25 juli de eerste echo. Dat lijkt nog zo vreselijk ver weg ... En mijn man moet een dringende deadline afwerken op dit moment, dus ik voel me erg alleen. Hij is ontzettend lief en zorgzaam, alleen kan hij vanavond echt helemaal geen tijd voor me maken. Gelukkig weet ik dat dat maar eenmalig is. Ik moet echt leren om positiever te denken! Mijn testen lopen op, mijn temperatuur is mooi hoog en ik heb amper last van kwaaltjes, wat zou ik nog meer willen.
Kan iemand Ciska op de lijst zetten? Is dat wat je bedoelt ciska? Hele dikke knuffel!!!! Heb je nog getest? Als die goed zijn is het toch echt zo meid. We moeten allemaal agwahten, we doen het samen 😘😘
Zo voel ik me ook !! Heel onzeker!! ( komt door de MA bij mij)ben wel moe , maar verders niet veel symptomen , ja honger 😂 ik voel me denk ik pas beter als ik n echo heb gehad met n kloppend hartje (duim duim)
ciska ik herken die onwerkelijkheid en onzekerheid. Als ik het hsrtje heb gezien is het pas echt ECHT. Ik durf het ook nog niet helemaal te geloven want stel dat het wel een MA is... soort zelf bescherming. Ik stop nu wel met testen. Ik heb mijn CB 3+.... meer kan niet. Goed op naar een hectischedrukke werkdag gevolgd door reanimar cursus. Maar nu eerst die kleiebr spruit uit bed vissen en naar KDV brengen. Xxx
Hallo dames !! Mooie test resultaten gezien !! Ook wat vervelende dingen gelezen , hopelijk kan iedereen ervan gaan genieten. Ik had al bij iemand neergezet dat ik echt wel onzeker ben. Weinig kwaaltjes behalve hongerrrr en moe zijn. Was het maar vast 5 juli hihihi !! Leuk de fb groep zolang inderdaad maar alles geheim is lijkt t me super leuk. Denk dat ik vandaag ff een cb digital koop ( vind die krengen te duur maar goed ) gewoon om toch weer iets zekerder te zijn. Ik hoop btw op een meisje !!!! Heb al 2 boys maar alles is welkom natuurlijk , als t maar gezond is. Nog 2wkn tot de echo !!
Wat rot ciska. Hopelijk gaan de weken een beetje snel en krijg je wat meer vertrouwen. Ik begin nu pas wat last van mijn tepels te krijgen en met vlagen misselijk. Bij mijn zoon al veel sneller en meer klachten. Maakt mij ook onzeker. ..dacht dat het bij een tweede sneller gaat, maar afgelopen week is voorbij gekropen 😂 als dat een voorbode is.....
@mamavanniek, positief dat je hcg zo gestegen is en volgens mij hoef je niet bang te zijn voor een tweeling nu, want daar is de stijging te laag voor toch? Of is er dan toch nog een kleine kans? @Ciska, vervelend meid dat je je zo voelt zeg! Ik wou dat ik wat kon zeggen om je beter te voelen, maar denk dat als jij je nou eenmaal zo voelt het niet beter gaat worden.. Misschien een troost, afgezien dat ik echt moe ben na een dag werken en beetje misselijk zo af en toe heb ik weinig last van symptomen. Af en toe wat rommelende darmen en gevoelige borsten, maar is ook niet de hele tijd aanwezig. Wil je op de lijst? Je had eerst namelijk aangegeven dat je er nog niet op wilde toch? Maar zet je er met alle liefde neer als je nog even je gegevens geeft. Hier hebben we het gisteren verteld aan me schoonmoeder, die barste in tranen uit, had het totaal niet zien aankomen
Wanneer ben je uitgerekend? Anders kan ik je niet goed op de lijst zetten Ik zet je nu heel even bij 16 feb neergezet, sta je iig op de lijst
♡ 15 t/m 28 februari 2017 mama's ♡ -15 februari (5) ♡ Pandabeer87 - 29 jaar - 1e kindje ♡ Jootje009 - 26 jaar - 1e kindje ♡ Gewoonloesje - 25 jaar - 2e kindje ♡ Jongmama21 - 21 jaar - 1e kindje ♡ vliegje - 31 jaar - 2e kindje -16 februari (1) ♡ Wendy3 - 30 jaar - 1e kindje -17 februari (5) ♡ Indy - 26 jaar - 1e kindje ♡ Rian85 - 30 jaar - 3e kindje ♡ Mama2be 3 - ? jaar - 3e kindje ♡ Kersje24 - 24 jaar - 1e kindje ♡ dddddd - 26 jaar - 2e kindje -18 februari (1) ♡ Desi81 - 35 jaar - 2e kindje -19 februari (2) ♡ Dege - 25 jaar - 1e kindje ♡ Sox - 24 jaar - 1e kindje -20 februari (2) ♡ Spunkie - 34 jaar - 2e kindje ♡ Rashomama - 25 jaar - 2e kindje -21 februari (0) ♡ -22 februari (3) ♡ Colalight - 34 jaar - 2e kindje ♡ Dominique1991 - 25 jaar - 1e kindje ♡ Mamavanniek - 29 jaar - 4e kindje ♡ Bebe3 - 35 jaar - 3e kindje -23 februari (2) ♡ Swimming - 30 jaar - 2e kindje ♡ Kruimeltje84 - 32 jaar - 1e kindje -24 februari (1) ♡ Bugs bunny - 33 jaar - 1e kindje -25 februari (2) ♡ Tijgertje1980 - 35 jaar - 7e kindje ♡ MvG87 - ?? jaar - 2e kindje -26 februari (0) ♡ -27 februari (0) ♡ -28 februari (1) ♡ Panter - 37 jaar - 1e kindje Totaal: 25 Jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0) ♡ Afspraken ♡ 22 juni: Dominique1991 - intake VK 30 juni: Spunkie - intake VK 30 juni: vliegje - 1e echo 4 juli: Jongmama21 - 1e echo 5 juli: Dominique1991 - 1e echo 5 juli: Gewoonloesje - 1e echo 5 juli: Pandabeer87 - 1e echo 5 juli: Mama2be 3 - VK + 1e echo 5 juli: Wendy3 - 1e echo 6 juli: Dege 1e echo 6 juli: Indy89 intake VK + 1e echo 7 juli: Jootje009 - 1e echo 7 juli: MvG87 - 1e echo 12 juli: Rian85 - 1e echo + intake 18 juli: Sox - intake VK + 1e echo 18 juli: Kruimeltje84 - 1e echo 23 juli: Spunkie - 1e echo
Hoi dames mag ik ook mee doen? Ben 26 heb een zoontje van 4 dit word mijn tweede kindje en als alles goed blijft gaan ben ik uitgerekend rond 17 februari.