Het hoeft niets te betekenen. Je test is mooi. Laten we hopen dat er niets aan de hand is. Probeer je zinnen te verzetten.
Snap ik panter je test is wel mooi opgelopen. Die onzekerheid is zoooo k u t, ik zou er zelf bijna ook weer van gaan testen hang on!!! Xxxxx
Daar gaan we niet vanuit Panter! Bruine afscheiding kan oud bloed zijn. Je testen zijn nog mooi, maar betekent soms niks. HCG blijft soms nog lang in je bloed/urine heb ik gehoord.
KKL Geen idee waar je woont, maar er zal in jouw omgeving vast wel een FB-groepje zijn die dragen en hun drager aan je willen uitlenen. En misschien is er in de buurt wel een doekenbieb (die meestal ook dragers verhuurt). Sowieso zijn er ook webshops die draagzakken uitlenen. (heb ik ook gedaan) Met één keer passen, kan je eigenlijk geen keuze maken. Zit je baby nog steeds lekker na een half uurtje wandelen. Zit het voor jou lekker... enz... Dragers die meteen kunnen ZONDER baby insert. Kokadi Flip Emeibaby Bondolino Storchenwiege Marsupi Boba Rose & Rebellion Connecta Manduca Wompat ByKay SSC
Wat leuk KKL! Zeilen naar de Delfsail. Wij zijn er vrijdag, lekkereen feestje vieren. Veel plezier met zeilen. Hier door gebrek aan misselijkheid zenuwachtig! Stom he, zou blij moeten zijn... Hier wel in bezit van draagdoek maar ook amper gebruikt omdat het veel te warm was voor de kleine zweter zo dicht tegen mij aan. Ze vond het in de wagen veel prettiger, lekker draaien en rollen haha
Ok ennu een meer genant kwaaltje. Ik ben echt ontzettend droog beneden. En hele dag plassen en droog is echt geen fijne combi. Net heel klein beetje bloedbij afvegen.hart klopte gelijk in mijn keel, maar kwam dus niet uit mijn vagina, maar gewoon dat alles zo schraal is van droogheid. Herkent iemand dit en wat kan je doen? Verder alleen wat moe en wat hoofdpijn af en toe.
Sorry geen ervaring hiermee, ben juist wat natter.. Maar iets van sudocreme net als wat je bij kinder billetjes doet? Ik ben vooral moe, soms hoofdpijn, bij vlagen wat misselijk en soms wat steekjes. Dus ik klaag niet, maar je gaat je onbewust dan wel een beetje afvragen of het allemaal oke gaat natuurlijk. Kan niet wachten tot de echo geweest is. Nog maar 12dgn ..
Hier juist ook nat, daardoor was ik juist getriggerd op een zwangerschap hahaa was vorige keer ook zo 😉 Ik zou wat vaseline gebruiken, hier namelijk allemaal allergisch voor sudocreme (handig)
♡ 15 t/m 28 februari 2017 mama's ♡ -15 februari (4) ♡ Pandabeer87 - 29 jaar - 1e kindje ♡ Gewoonloesje - 25 jaar - 2e kindje ♡ Jongmama21 - 21 jaar - 1e kindje ♡ vliegje - 31 jaar - 2e kindje -16 februari (1) ♡ KKL - 35 - 2e kindje -17 februari (6) ♡ Indy - 26 jaar - 1e kindje ♡ Rian85 - 30 jaar - 3e kindje ♡ Mama2be 3 - ? jaar - 3e kindje ♡ Kersje24 - 24 jaar - 1e kindje ♡ dddddd - 26 jaar - 2e kindje ♡ mzwanenberg86 - 30 jaar - 1e kindje -18 februari (1) ♡ Desi81 - 35 jaar - 2e kindje -19 februari (3) ♡ Dege - 25 jaar - 1e kindje ♡ Wendy3 - 30 jaar - 1e kindje ♡ Sox - 24 jaar - 1e kindje -20 februari (3) ♡ Spunkie - 34 jaar - 2e kindje ♡ Rashomama - 25 jaar - 2e kindje ♡ Ciska85 - 30 jaar - 2e kindje -21 februari (0) ♡ -22 februari (3) ♡ Colalight - 34 jaar - 2e kindje ♡ Dominique1991 - 25 jaar - 1e kindje ♡ Mamavanniek - 29 jaar - 4e kindje ♡ Bebe3 - 35 jaar - 3e kindje -23 februari (1) ♡ Kruimeltje84 - 32 jaar - 1e kindje -24 februari (1) ♡ Bugs bunny - 33 jaar - 1e kindje -25 februari (2) ♡ Tijgertje1980 - 35 jaar - 7e kindje ♡ MvG87 - ?? jaar - 2e kindje ♡ yessen232 - 27 jaar - 1e kindje -26 februari (0) ♡ -27 februari (1) ♡ Nenna185 - 22 jaar - 1e kindje -28 februari (1) ♡ Panter - 37 jaar - 1e kindje Totaal: 27 Jongen (0) | meisje (0) | verrassing (1) ♡ Afspraken ♡ 21 juni: mzwanenberg86- 1e echo 22 juni: Dominique1991 - intake VK 27 juni: Nenna185 - plaatsing echo 30 juni: Spunkie - intake VK 30 juni: vliegje - 1e echo 4 juli: Jongmama21 - 1e echo 5 juli: Dominique1991 - 1e echo 5 juli: Gewoonloesje - 1e echo 5 juli: Pandabeer87 - 1e echo 5 juli: Mama2be 3 - VK + 1e echo 5 juli: Wendy3 - 1e echo 6 juli: Dege 1e echo 6 juli: Indy89 intake VK + 1e echo 6 juli: KKL - 1e echo 7 juli: Bugs bunny - 1e echo 7 juli: MvG87 - 1e echo 11 juli: yessen232 - 1e echo 12 juli: Rian85 - 1e echo + intake 13 juli Bebe3 - 1e echo 18 juli: Sox - intake VK + 1e echo 18 juli: Kruimeltje84 - 1e echo 19 juli: mamavanniek - 1e echo 20 juli: ciska85 - 1e echo 23 juli: Spunkie - 1e echo
Hier ene keer droog en vandaag toevallig weer veel waterige afscheiding. Voel het dan gewoon lopen en dan weer gauw naar de wc, bang voor bloed. Pfff. Ik wil ook niet klagen. Ik eet gewoon de hele dag, dan gaat het redelijk hahaha. Soms denk ik aan eten en kan ik wel kotsen maar heb ook tijden dat ik echt hunker naar voedsel haha. Zoals vanavond een vlamtosti in de bios! Vrouwlief en ik hebben mama's night out. Mijn vader en stiefmoeder kom op de kleine passen dus de mama's gaan naar een jankfilm. Incl vlamtosti dus! (of 2... hahahaha!)
Ik hunker nu dus naar die vlamtosti.. god die cravings zijn wel irritant hoor. Maar we doen het er maar mee Bij de vorige zwangerschap was ik amper 10 kg aangekomen. Hoop dat dat bij de 2e ook niet zoveel gaat zijn.
Hallo allemaal, Na bijna vier jaar heb ik gisteravond voor het eerst een positieve test in handen gehad! Moest afgelopen zaterdag eigenlijk al ongesteld worden maar durfde niet te testen. Het moet nog even goed doordringen, geloof het nog niet. Vanochtend bij huisarts geweest en ook daar een positieve test. Lijkt me super hier gezellig ervaringen met jullie te kunnen delen! Groetjes Yvonne
Ddddddd ik zie je banner ja! Alleen je hebt een stukje tekst gequote lijkt het. Dat kan je misschien aanpassen door alleen tekst te plaatsen, de [ ] tekens kan je dan weghalen.
Welcome new people!!!! Als mensen nog op de FB groep erbij willen kunnen ze Hun mailadres naar mij sturen hoor er is nog een beetje plek
Hier net nog even een kv test gedaan (I know)! Komt omdat k heeeelemaaaa niets voel hahaha, maar gerust gesteld knaller dan ooit. Kan er weer even tegenaan 😉
Ja twijfel ook nog ff over fb. Kan het misschien niet bijhouden op 2 plekken. Maar vind het ook wel weer leuk...
Heb je hem al aangemaakt dan colalight? Ik heb nog geen uitnodiging gehad namelijk. Wil jij mij toevoegen? Ik had je pb gestuurd laatst