Kan op kantoor hier makkelijker lezen als op fb... mmm lastig... mensen die op fb zitten, zijn die hier nog actief of niet echt?
apart,, ik heb je een nieuw PB gestuurd. Ik had mijn FB ingesteld dat alleen vrienden van vrienden mij kunnen vinden. Denk dat het daar mis is gegaan. Ik heb die instellingen nu gewijzigd moet lukken nu
Hoi dames! Ik zou ook graag gezellig mee willen kletsen. Had afgelopen vrijdag opeens een positieve zwangerschapstest in handen na 1,5 jaar en de testen liepen de dagen erna mooi op. Ik ben 36 jaar en zwanger van ons tweede kindje. Uitgerekend op 27 februari en heb 20 juli de eerste echo bij de gynaecoloog. We hebben namelijk onze eerste IVF-poging achter de rug die helaas mislukt is, maar zowaar toch spontaan zwanger geworden de maand erna...!
Ik schrijf op beide maar heb liever 1 van de twee. Facebook is erg leuk aangezien je gezichten ziet van iedereen. Je moet ff in je mail box kijken. Daar stond mijn uitnodiging in. Heb even na bijna een week nog een kv test gedaan. Gewoon voor een extra rust en de test streep was sneller dan de controle streep. In 20 sec. Kreeg ik de eerste en in 3 minuten deze tweede foto. Waaauw ❤
Akami gefeliciteerd super leuk!!! Die FBpagina lijkt mij ook leuk, maar is dit een besloten groep en niet zichtbaar voor de buitenwereld dat t een 'pufclub' is. 😜 Anders weet de hele wereld het al.
FB is gelukt! Top. Maandag komt hier MvM. Ik start wel pas na mijn vakantie, eind juli. Daarvoor is gewoon niet te doen. Welkom aan alle nieuwe! Gezellig
Leuke alle nieuwe zwangerschappen !! Ook wat vervelende dingen gelezen , sterkte !! Leuk om ook met sommige mommy's op fb te kletsen. Nog steeds geen echte ( voor mij dan 😉 symptomen behalve moe en vaak honger. Na de mk toch onzeker zoals vele dames las ik. Nu aftellen tot de 1e echo!!
Ben nog steeds op zoek naar een leuke originele manier om mn 2 zoontjes te vertellen (8 en 6 jaar) dat we een baby krijgen. Op google kom ik alleen de bekende t shirts tegen maar dat vind ik niet zo leuk , wie weet iets leuks !!
Is t niet zo dat dit wel openbaar is en facebook geheim? Denk dat tot na de eerste echos t misschien op allebei, dus hier en fb blijft en dat t daarna langzaam richting fb gaat
Misschien kan je leuk cupcakes met ze bakken en ze dan laten versieren met muisjes of snappen ze dat dan nog niet helemaal? Of dat jij er iets op zet van gefeliciteerd je wordt grote broer/zus
Dus je email sturen vía privé bericht en dan word je lid op een club op FB? en niemand anders dan wij kunnen daar in??
Hoe heet die fb, kan je ook zelf op lid worden klikken. Op de een of andere manier doet mijn mail het niet.