Uitgerekend 15 t/m 28 Februari

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Indy89, 12 jun 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ibiza30

Ibiza30 Actief lid

10 jan 2016
    103
    1
    16
    Hallo meiden,

Allereerst gefeliciteerd allemaal!
    Graag wil ik me ook aanmelden als dat ma en mee kletsen als dat mag 😊
    22/02/2017 - 30 jaar - 1e kindje - 12/07/2016 1e echo.

Na een miskraam in december hoop ik dat het dit keer goed gaat!
    Heb er een beetje een dubbel gevoel bij.
    Xxx

2. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Welkom Ibiza!
    Hoop dat je een goede zwangerschap mag hebben!

Loesje succes vandaag!

Ik ben met moeite opgestaan. Zo ff gauw boven poetsdoek overal langs halen en dan langs m'n moeder. Even een fotolocatie verkennen en wat drinken met m'n mams en onze dochter. Mijn vrouw werkt op zaterdag dus heb het rijk alleen. Hoewel ik dat niet zo prettig vind nu ik me zo beroerd voel maar komt vast goed.
    We wonen vlakbij een klein vliegveld en Reva vindt het geweldig vliegtuigjes te kijken dus misschien vanmiddag nog ff fietsen.

Fijn weekend ladies!
    Hier nog 5 nachtjes tot de echo!

Nenna, jij bent de 1e met een echo denk ik.

Wat betekent trouwens het groene hartje bij Sox in de lijst?

3. Nienkiej

Nienkiej Fanatiek lid

5 jun 2011
    1.180
    0
    36
    Verkoopmedewerkster
    Gouda
    Goedemorgen dames :)

Ik heb trouwens ook geen vaste baan, ik heb een contract tot begin september, dus het is nog even afwachten allemaal.

Verder voel ik mij super! Ik heb echt een buikje die ik niet ingehouden krijg haha

Vandaag lekker met vriend en dochter ff de stad in, cadeautje kopen voof ons geluk :D

Sterkte Gewoonloesje vandaag

4. MVG87

MVG87 Actief lid

18 jul 2014
    348
    0
    0
    Wat een verhalen.
    Gefeliciteerd allemaal!

Hier gisteren een oops momentje.. was even naar de Action en toen appte mn man.. mijn broer was onverwachts binnen komen vallen en mn MvM test lag nog op tafel.... verrassing!!! Hij heeft meteen aangeboden jet kamertje te verven. Fijn! Mijn man is totaal niet handig.... nee zelfs verven is een hele klus voor m! :')
    Fijn weekend allemaal.

5. KKL

KKL Lid

20 jun 2016
    24
    0
    1
    NULL
    NULL
    Colalight heb je mijn mailadres ontvangen?

6. dddddddddddd

dddddddddddd Actief lid

10 mei 2016
    129
    24
    18
    Vrouw
    Colalight ik heb jou ook een prive berichtje gestuurd met mail📧
    Gefeliciteerd aan de nieuwe dames!! Hier ook laat in slaap komen en vroeg wakker, vanochtend een beetje misselijk maar nu gelukkig al weer over. Ik heb een eigen stal met paarden, verhuur boxen dus sta elke dag 9 stallen uit te mesten. Ook werk ik op een school in de midagen met kindjes van 3/4 jaar nu is het zomer vakantie dus heb ik het wat rustiger tot oktober. Ben super benieuwd naar de echo's!!!! Fijne dag voor jullie!!

7. Rian85

Rian85 Fanatiek lid

21 feb 2012
    2.830
    477
    83
    Vrouw
    Wat fijn nog meer nieuwe zwangerschappen. Welkom allemaal! Ik ben net terug van 3 dagen nascholing. Het was heerlijk. Mooi hotel, lekker eten, geen kindjes om me heen lekker rustig. En interessant programma.

Vandaag weer terug in mijn normale routine. Mijn man is werken dus vandaag alleen met de kindjes. Ben wel veel misselijk gelukkig nog niet hoeven overgeven.

Ik werk 3 dagen in de week en nog onregelmatige diensten (avond nacht weekend) erbij. Ongeveer 2 per maand. Ik werk in de zorg.

8. Colalight

Colalight Bekend lid

13 apr 2016
    588
    1
    16
    Ja ik heb iedereen uitgenodigd die een mail
    Had gestuurd, staat niets meer open. Kijk ook ff in je spam-box!
    en anders stuur mij nog even een berichtje!!

9. KKL

KKL Lid

20 jun 2016
    24
    0
    1
    NULL
    NULL
    colalight hmmm ik heb niets ontvangen, ook niet in de reclamebox....

10. Dominique1991

Dominique1991 Fanatiek lid

29 mrt 2016
    2.257
    1.964
    113
    De hartjes zijn bedoeld om in te vullen of je een jongen of een meisje krijgt. Sox wil bij voorbaat niet weten wat het gaat worden dus heeft haar hartje al groen gemaakt.

Nenna, klopt het dat je de eerste echo al hebt met precies 5 weken? Dat is toch wel erg vroeg en een hele grote kans dat je nog niks zien? .. spannend hoor

Ik mag vanaf vandaag aftellen.. nog 10 dagen tot de echo en dan ben ik meteen bij week 7! 😊 woehoe

11. Bebe3

Bebe3 Actief lid

28 jan 2016
    171
    0
    0
    Brabant
    Hier ook nog niets in de mailbox?

12. dddddddddddd

dddddddddddd Actief lid

10 mei 2016
    129
    24
    18
    Vrouw
    Waar moet ik kijken?? Of direct naar fb página?

13. Tijgertje1980

Tijgertje1980 Actief lid

17 apr 2016
    213
    0
    0
    NULL
    NULL
    wanneer zou een CB digitaal 3+ moeten aangeven
    vanmorgen getest en zegt nog steeds 2-3
    kan dit wel kloppen?
    pfff zit zo in onzekerheid

14. Colalight

Colalight Bekend lid

13 apr 2016
    588
    1
    16
    Bebe en dddd stuur mij anders nog maar je volledige FB naam, dan worden we even vrienden, kan ik je toevoegen aan de groep!

15. dddddddddddd

dddddddddddd Actief lid

10 mei 2016
    129
    24
    18
    Vrouw
    Gedaan colalight.😀

16. Nenna185

Nenna185 Bekend lid

24 okt 2015
    691
    345
    63
    Klopt, maar 4 maand geleden heb ik een bbz gehad en daarom krijg ik dus een plaatsing echo, alleen om te kijken of het op de goeie plek zit

17. Nenna185

Nenna185 Bekend lid

24 okt 2015
    691
    345
    63
    colalight
    Ik heb ook niks..

18. MVG87

MVG87 Actief lid

18 jul 2014
    348
    0
    0
    Misschien net iets te vroeg geweest. Ik zou me niet teveel zorgen maken.
    ik test niet meer met cb.. maakt me hierom alleen maar onzeker denk ik.

19. Wendy3

Wendy3 Lid

18 jun 2016
    28
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb mijn fb ook even gestuurd. Krijg het ook niet via de mail voor elkaar, dus zou je het ook op die manier bij mij willen doen?

Groetjes Wendy

20. mamavanniek

mamavanniek Actief lid

10 okt 2011
    134
    0
    16
    ik ben normaal echt een avondmens en totaal geen ochtendmens. vind het lastig om sochtends mijn bed uit te komen. nu kom ik EN savonds niet in slaap. lig te draaien en te keren en snachts er al paar keer uit om te plassen en vaak rond 6.15u al wakker en kom dan ook eigenlijk niet meer terug in slaap. terwijl ik zo moe ben.

verder nog geen spoor van misselijkheid te bekennen. behalve dan als ik een vies geurtje ruik. gisteren stond ik een poepluier te verschonen van mijn eigen dochter en moest een keer kokhalzen. en net iets in de zwarte bak gooien bij mijn moeder en weer zo'n walm in mijn neus. jakkie.

verder nog steeds vrij weinig gevoel buiten die vermoeidheid om.
    vanmorgen moest de oudste diploma-a zwemmen en moest er dus om half 8 uit en dan van half 9 tot 11 in het zwembad bezig geweest en ben nu gewoon eigenlijk even kapot.

hier nog 3,5week tot eerste echo. duurt nog lang. maandag tot vrijdag komt mijn schoonvader hier logeren in huis. zucht, zo geen zin in. maar wij zijn aan het verbouwen en hij komt een weekje helpen. maar na 1 dag samen botst het vaak al. ben benieuwd of ik hem niet woensdag al zijn hersenen heb ingeslagen. kan dan ook gewoon niet lekker mezelf zijn. lekker lui op de bank hangen savonds, want hij zit hier en gaat vast naar bed als wij naar bed gaan. zoooooo geen zin in. in dat geval, laat dan de kwaaltjes nog maar een weekje weg. anders kan ik niks meer verbergen

Deel Deze Pagina