Mamavanniek, succes met je schoonvader! Ik ben ook eg op privacy gesteld. Vond de kraamzorg al best een inbreuk toen met onze 1e hahaha. Wij willen ook bij voorbaat niet weten wat het wordt dus mag ons hartje ook vast groen. Hoop zo dat alles goed is. Ben nu erg moe en misselijk. Net uurtje geslapen toen dochter naar bed is gegaan. Die zal zo wel wakker worden dus moet mezelf even wat energie geven 🙈 Haha.
Nena, stuur jij je gebruikersnaam ook maar!! Erna zijn we vol, Zodat er later altijd nog Mensen van ons cluppoe die pas wat verder in zs willen meeschrijven kunnen aanhaken
Hey meiden, Sorry voor mijn late bericht. Helaas moet ik jullie mededelen dat ik afgelopen woensdag een miskraam heb gehad. Liefs knuffels
Jeetje zwanenberg wat rot voor jullie!! Ik wens je heel veel sterkte en hoop snel op een spoedige zwangerschap. Dikke knuffel
Sterkte zwanenberg. Hier nog steeds geen kwaaltjes , zo raar voor mn eerste zoon kreeg ik ook een MK maar was bij die zwangerschap van hem (oudste) niet zo onzeker als ik nu ben , Heb af en toe krampjes. Gister nog n action test gedaan die knalde gelijk ( had er nog 1 is t gelijk op hihi) Nog 10 dagen te gaan tot de echo gelukkig heb ik m sochtends . Wanneer hebben jullie m? ( de dames van 5 juli , waren er veel hihi)
De dames die rond de 17de Februari moeten bevallen waneer hebben jullie de echo? En hoe veel weken zijn jullie dan?
Ik heb iedereen uitgenodigd waar ik adressen van heb gehad, dus jij bent soewieso nog incl hoor. Is het nog niet gelukt? Stuur dan ff je gebruikersnaam, dan zullen we eerst vrienden moeten worden en dan kan ik je toevoegen. Snap niet waarom het bij de een wel lukt en bij de ander niet
Ik ben zo misselijk....hebben jullie daar ook last van? Is er iets wat helpt? Ik zorg al dat ik geen lege maag heb, want dan word het erger...maar is er nog iets wat helpt?
Bij mn andere 2 zwangerschappen kreeg ik iets via dokter maar huelp niet echt inderdaad zorg dat je wel wat eet anders word t erger heb destijds veel maria biscuits gegeten.
zwanenberg sterkte wat rot!! Ik heb geprobeerd alvast wat terug te lezen. Maar woooow als je 1 dag niet kan kijken mis je veel zeg haha. Ik ga nu eerst mijn bed opzoeken. Heb mijn cursus dag overleefd, maar ben helemaal op. Koud, aan het rillen, hoofdpijn, duizelig en alles doet pijn... pffff ik vind mezelf zelfs een beetje zielig haha