Zo.. ik ben thuis van een nachtje werken. Best pittig 12 uur op een feest staan en niks mogen laten merken en niet te zwaar tillen. Heb het overleefd en wat is m'n buik blij dat die even flink kan uitzetten haha .. Ik heb 5 juli om 10 over 9 sochtends de echo 😊... nog 9 dagen! Zoooo blij dat het nog maar 1.5 week duurt. Het begint spannend te worden meiden!
Zwanenberg, wat erg zeg! Heel veel sterkte! Colalight, hou je een max aantal leden dan op de fb groep? Ik wilde misschien later wel aansluiten. Als alles goed is enzo. Maar dat kan dan niet meer? Wij hebben donderdag de echo. Pas eind van de middag 🙈 Maar het is nog maar 4 nachtjes slapen.
Juist daarom houden we een max aan vliegje. We zitten nu op 15 en met spunky erbij 16, als er dan nog 2/3 mensen later aanhaken, dan blijft het nog een beetje bij te houden
Ohh wat fijn Vliegje. Ben zwaar jaloers. Ik heb komende week echt een rotweek en hoop dat hij voorbij vliegt.
Goedemorgen dames Hoop zo dat er geen symptomen bij komen haha. Heb bij alle 3 de zwangerschappen veel last gehad van vermoeidheid en wat meer plassen, en eigenlijk verder nog nergens last van. Voel me super Wat hebben jullie allemaal snel de echo! Spannend zeg Ik krijg deze week een telefoontje, dus hoop ook snel haha, weet ik ook wat meer over de duur van mn zw. Fijne dag vandaag allemaal!
Voor degene die graag privé willen kletsen. En te laat zijn voor het Facebook groepje. Er is een privéclub opgericht. Welkom op het zwanger worden, zwangerschap en baby forum - Zwangerschapspagina
Zwanenburg heel veel sterkte. Ik heb als uitgerekende datum 17 Feb en krijg 12 juli de echo. Dan ben ik 8wk4 dagen
@Dominique ik werk ook regelmatig s nachts. Heb het bij mijn vorige zwangerschappen tot 24wk gedaan. Daarna geen nachtdiensten meereacties. Ik heb er nu ook al een aantal staan voor na de 24wk maar even kijken of ik die kan ruilen....
-15 februari (4) ♡ Pandabeer87 - 29 jaar - 1e kindje ♡ Gewoonloesje - 25 jaar - 2e kindje ♡ Jongmama21 - 21 jaar - 1e kindje ♡ vliegje - 31 jaar - 2e kindje -16 februari (1) ♡ KKL - 35 - 2e kindje -17 februari (5) ♡ Indy - 26 jaar - 1e kindje ♡ Rian85 - 30 jaar - 3e kindje ♡ Mama2be 3 - ? jaar - 3e kindje ♡ Kersje24 - 24 jaar - 1e kindje ♡ dddddd - 26 jaar - 2e kindje -18 februari (1) ♡ Desi81 - 35 jaar - 2e kindje -19 februari (3) ♡ Dege - 25 jaar - 1e kindje ♡ Wendy3 - 30 jaar - 1e kindje ♡ Sox - 24 jaar - 1e kindje -20 februari (3) ♡ Spunkie - 34 jaar - 2e kindje ♡ Rashomama - 25 jaar - 2e kindje ♡ Ciska85 - 30 jaar - 2e kindje -21 februari (0) ♡ -22 februari (3) ♡ Colalight - 34 jaar - 2e kindje ♡ Dominique1991 - 25 jaar - 1e kindje ♡ Mamavanniek - 29 jaar - 4e kindje ♡ Bebe3 - 35 jaar - 3e kindje -23 februari (1) ♡ Kruimeltje84 - 32 jaar - 1e kindje -24 februari (1) ♡ Bugs bunny - 33 jaar - 1e kindje -25 februari (2) ♡ Tijgertje1980 - 35 jaar - 7e kindje ♡ MvG87 - ?? jaar - 2e kindje ♡ yessen232 - 27 jaar - 1e kindje -26 februari (0) ♡ -27 februari (2) ♡ Nenna185 - 22 jaar - 1e kindje ♡ Nienkiej - 25 jaar - 2e kindje ♡ Akami - 36 jaar - 2e kindje -28 februari (1) ♡ Regenboogjee - 26 jaar - 2e kindje ♡ Panter - 37 jaar - 1e kindje Totaal: 28 Jongen (0) | meisje (0) | verrassing (2) ♡ Afspraken ♡ 27 juni: Nenna185 - plaatsing echo 30 juni: Spunkie - intake VK 30 juni: vliegje - 1e echo 4 juli: Jongmama21 - 1e echo 5 juli: Dominique1991 - 1e echo 5 juli: Gewoonloesje - 1e echo 5 juli: Pandabeer87 - 1e echo 5 juli: Mama2be 3 - VK + 1e echo 5 juli: Wendy3 - 1e echo 6 juli: Dege 1e echo 6 juli: Indy89 intake VK + 1e echo 6 juli: KKL - 1e echo 7 juli: Bugs bunny - 1e echo 7 juli: MvG87 - 1e echo 7 juli: Regenboogjee 1e afspraak 7 juli: Colalight - 1e echo 11 juli: yessen232 - 1e echo 12 juli: Rian85 - 1e echo + intake 13 juli Bebe3 - 1e echo 15 juli: Panter - 1e echo 18 juli: Sox - intake VK + 1e echo 18 juli: Kruimeltje84 - 1e echo 19 juli: mamavanniek - 1e echo 20 juli: ciska85 - 1e echo 20 juli: Akami - 1e echo gyn 23 juli: Spunkie - 1e echo
Balen Zwanenburg! Hopelijk voor jou ook een snelle mooie plakbaby! Ik heb 5juli om 9.45 de echo, echt heel spannend!
hoi allemaal, Heb alles weer even bijgelezen. Welkom nieuwe dames. Zwanenburg86, wat k*t zeg, heel veel sterkte. Hoop dat het snel weer raak mag zijn. @panter, hier ook misselijk en vooral met een lege maag. Vandaag met wakker worden ook voor het eerst. Liep kokhalzend door het huis, na wat eten en drinken is het meteen gezakt. Hier een druk weekend gehad en erg slecht voor mezelf gezorgd. We hadden de foute party van Qmusic vrijdag. Super leuk, maar we gingen met een party bus en zijn al met al 10 uur op pad geweest. Lekker heel de avond gedanst Gelukkig hadden ze radler 0.0%, hoop dat niemand het door had. Na 2 uur slaap een bedrijfsfeest gehad, dag zeilen in Volendam met aansluitend een BBQ. Nou ik had het zwaar, vannacht ook 10 uur als een blok gelapen. Meteen misselijk toen ik wakker werd, zere borsten zijn nog zeer aanwezig, dus er vertrouwen in dat het nog wel goed zit. Vandaag de magische grens van 6 weken behaald Jeej op naar de 7. Ik ga morgen ochtend vroeg lekker op vakantie. Heb besloten het forum en de facebookgroep even naast me neer te leggen om optimaal te kunnen ontspannen. Ik wil jullie daarom de komende week heel erg veel sterkte wensen tot het wachten voor de eerste echo en hoop dat als ik volgende week dinsdag hier weer koekeloer, ik hele mooie echofoto's ga zien! Gelukkig mag ik de woensdag na de vakantie, ben benieuwd. Voor de zekerheid stop ik mijn koffer nog vol met maandverband en tampons, maar hoop die natuurlijk niet nodig te hebben. Tot over een weekje meiden!!
vliegje als het goed is hebben X voor jou een Facebook plekje gereserveerd. Hopelijk kun je snel bijvoegen. Lijkt me gezellig. X
Een hele fijne vakantie en geniet er lekker van! Gaat gewoon helemaal goed komen en een keertje zo'n weekend kan helemaal geen kwaad zeker niet als je nu lekker op vakantie gaat. Hopelijk gaat de misselijkheid wel een beetje meevallen voor je!
zwanenburg klote!! Veel sterkte en hopen op snel een echte plakker. Misselijkheidtips helaas, die zijn er nauwelijks. Ik heb bijna alle medicijnen wel geprobeerd. Degene die ik pas later in de zwangerschap mocht gebruiken waren de enige die enigszins hielpen. Toen sliep ik gewoon 20 uur per dag. 😜 De medicijnen onderdrukken de prikkel om over te geven. Dus bij mij werd de misselijkheid echt ondraaglijk en kon steeds moeilijker overgeven. Je hebt urine-strips die je kan kopen en houd daarmee je vochtbalans in de gaten. Droog je uit moet je naar het ziekenhuis voor een infuus. Eet wat je wil eten. Kroketten, taart, pindasaus. Hahaha Verder wachten wachten wachten niets werkt. Sorry
Lekker Indy, ff lekker een weekje rust, geniet er van Ooh.. ik ga het echt proberen, ''gezonder'' te eten, en regelmaat in m'n eten.. maar al die lekkere koekjes en chocola.. ik kan het niet weerstaan haha Moet ook op mn werk omschakelen, want daar eet ik nooit zo veel, maar denk niet dat mn lijf dat een goed idee vind nu, en de honger zet me wel aan het eten haha.
Wat doe ik verkeerd ? Ik wil mn leeftijd toevoegen(33) maar als ik t wil versturen zegt de foutmelding : te kort , voeg meer tekens toe hoe doen jullie dat ?
Dames, hoe zit het met jullie peuters/kleuters? Zijn jullie nu ook (teveel?) over beschermend over jullie buik? Ik ben vooral heel voorzichtig dat ze niet op mn buik ''zit'' of in mn buik drukt.. Maar het vruchtje zit volgens mij wel goed verstopt etc toch? We hebben een nogal beweeglijke dochter haha