Uitgerekend 15 t/m 28 Februari

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Indy89, 12 jun 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KKL

KKL Lid

20 jun 2016
    24
    0
    1
    NULL
    NULL
    Hoe meer zielen hoe meer vreugd! Gezellig als iedereen zich mag aansluiten in de FBgroep. Vliegje, je bent van harte welkom en je vrouw ook.

2. gewoonloesje

gewoonloesje Actief lid

18 dec 2014
    383
    0
    16
    NULL
    NULL
    vliegje zsl het ff in de Facebook groep gooien. Moet vast kunnen lijkt mij. Hoe meer zielen hoe meer vreugd.

3. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Heb toch Cola alvast gepbt met mijn mail.
    Het forum loopt hier op kantoor continu vast in mijn browser. Heel vervelend. Ik kan op kantoor ook niet makkelijk op fb maar via mobiel weer makkelijker. Wil toch niet buiten het bootje vallen :p hihi.

4. mamavanniek

mamavanniek Actief lid

10 okt 2011
    134
    0
    16
    Hoe meer zielen hoe meer vreugd. Bij n tweede fb groep kunnen we elkaar toch niet meer volgen? Gewoon. Lekker leden erbij hoor. Wel zwangeren natuurlijk. Maar nu zitten er ook mensen van viva die wij niet kennen en dan zouden mensen van hier er niet meer bij kunnen. Wat mij betreft natuurlijk wel. Hoe leuk is t om straks een heleboel echofotos te kunnen plaatsen

5. Dominique1991

Dominique1991 Fanatiek lid

29 mrt 2016
    2.257
    1.964
    113
    Laten we gewoon afspreken dat iedereen van zwangerschapspagina er bij op kan. Deze meiden kennen wij toch al en het zou waarschijnlijk toch niet meer zo storm lopen, omdat wij steeds verder in de zwangerschap komen. Die paar die er dan nog bij komen lekker er bij laten :).. No problemo. Ook je vrouw is voor mij gewoon welkom. Ook leuk voor haar om het een beetje te kunnen volgen!

6. Bebe3

Bebe3 Actief lid

28 jan 2016
    171
    0
    0
    Brabant
    Ik zou ook graag op Facebook willen dames...wie kan mij helpen? Voelt zo beetje buiten de boot!

7. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Ik ben er al bij, Spunkie heeft me toegevoegd.
    Maar er zitten op de fb dus ook dames die niet van hier zijn?

Ik probeer vanavond even te lezen wie erbij zitten. En de nicknames aan namen te koppelen. Nieuwe studie erbij.

Misschien wel een leukere naam verzinnen :p
    Febr. 2017 mama's ofzo hihi.

8. Colalight

Colalight Bekend lid

13 apr 2016
    588
    1
    16
    Er zitten twee dames van viva bij, omdat de groep in eerste instantie mijn initiatief was en ik twee oproepjes had geplaatste: zowel op ZP als op viva. Bij Viva was alleen al een andere groep. Zal anneloes zo ook eigenaar maken van de groep! De naam is bewust zo gekozen omdat mensen geheim wilde laten blijven en zouden we later idd aanpassen naar februari mamas oid :)

9. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    O oke maar de groep is toch geheim, dan ziet ook niemand de naam hihi.
    Maar later veranderen kan ook nog. Vind het toch wel leuk gezichten bij de nicknames te zien. Moet alleen nog ff kijken wie wie is. Kan op kantoor moeilijk op fb, het forum valt dan weer minder op. Maar loopt steeds vast.
    Vanavond nog ff wat foto's afwerken van de shoot gister en dan kan ik bijlezen haha.

10. gewoonloesje

gewoonloesje Actief lid

18 dec 2014
    383
    0
    16
    NULL
    NULL
    Groep is zeker geheim vliegje. Maar als je bijv op je telefoon een pop up gebruikt. Staat er: bericht geplaatst in februari mamas ofzo. Vandaar.

Ik ben nu ook mede eigenaar dus je kunt bij ook PB sturen als je er bij wilt.

11. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Als iedereen naar fb gaat dan vind ik dat best jammer. Denk dat ik dan maar kap op dit draadje, als hier toch straks niemand meer schrijft. :$

12. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    O ik snap 'm loesje!

Panter, zou jammer zijn! Kom je niet naar fb?

13. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Nee mijn fb is echt voor prive, familie en real life vrienden.

14. Tijgertje1980

Tijgertje1980 Actief lid

17 apr 2016
    213
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Panter...ik ga ook niet naar FB
    dus als iedereen dan hier stopt, dan zijn wij alleen samen hier nog.

dat zou ik wel jammer vinden
    gr.

15. gewoonloesje

gewoonloesje Actief lid

18 dec 2014
    383
    0
    16
    NULL
    NULL
    Iedereen die wel in FB wilt moet wel even zorgen dat je privé en privacy voorwaarden goed zijn. Dit ging bij mij namelijk ook mis. Je moet aanvinken dat iedereen vrienden verzoeken kan sturen. Pas als we vrienden worden kunnen colalight of ik je toevoegen.
    Je kunt deze instellingen daarna gewoon weer veranderen. Of optie 2. Je vraagt mij in een pb mijnfacebook naam en voegt mij toe zodat ik je in de groep kan gooien.
    Hopelijk lukt het ieder zo

16. Pandabeer87

Pandabeer87 Bekend lid

12 feb 2016
    748
    101
    43
    Vrouw
    Ook ik ga niet naar fb

17. spunkie

spunkie Bekend lid

15 apr 2014
    528
    32
    28
    Noord-Holland
    Ik blijf sowieso hier kletsen hoor....maar ook op FB.

18. Dominique1991

Dominique1991 Fanatiek lid

29 mrt 2016
    2.257
    1.964
    113
    Woensdag 6 weken zwanger woehoe! Nog 8 dagen en dan de eerste echo op bijna 7 weken.. Ben trouwens misselijk, moe en heb hoofdpijn... wat een rot dag vandaag wat betreft kwaaltjes

19. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Oké, als er meer hier blijven kletsen dan blijf ik ook gezellig. Vind het wel leuk om ervaringen uit te wisselen met medezwangeren die net zo ver zijn ongeveer.

Die misselijkheid vind ik nogal wat hoor....pfff. Word met de dag erger ook.

20. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Heb ook een zware dag... vind het heel zwaar vallen nu. Ben doorlopend misselijk en probeer niet te denken aan kotsen want heb ik echt een fobie voor. Als ik daar makkelijker in was geweest had ik al een paar keer kunnen overgeven. Ben de hele dag aan het eten maar de druiven en komkommers en peren komen me ook m'n strot uit. Kortom, klaagdag... hahahaha. Wil niet ondankbaar zijn! Maar het is gewoon even pittig. Had vanochtend ook wat steekjes in mijn buik. Hoort er vast allemaal bij maar toch.

Nog 3 nachtjes tot de echo. Ik schijt hele peeën zo zenuwachtig haha.

Deel Deze Pagina