Uitgerekend 15 t/m 28 Februari

Discussion in 'Zwangerschap clubs' started by Indy89, Jun 12, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Panter

Panter VIP lid

Mar 14, 2011
    13,710
    4,559
    113
    Ja super spannend die eerste echo!!!

2. Bebe3

Bebe3 Actief lid

Jan 28, 2016
    171
    0
    0
    Brabant
    Echt ik zou blij zijn met misselijk...zo blij!
    Ik stop met het Facebook proberen etc. Stop hier ook.

Het gaat niet goed sinds 14:00 bruin verlies! Geloof niet dat het goed zit pffff k u t dag

3. dddddddddddd

dddddddddddd Actief lid

May 10, 2016
    129
    24
    18
    Female
    Ik ben met vlagen misselijk en probeer zo gezond mogelijk te eten van maandag tot vrijdag. Maar niets smaakt mij op het moment. Vandaag op de sportschool een vent die enorm stonk naar vies zweet ging er bijna van over mijn nek, dus heb weinig uitgevoerd en ben weer snel vertrokken😞 Nu maar even een rust momentje.

4. dddddddddddd

dddddddddddd Actief lid

May 10, 2016
    129
    24
    18
    Female
    Jeetje bebe hoop dat het oud bloed is en het mee valt. Heel veel geluk en een dikke knuffel.

5. Panter

Panter VIP lid

Mar 14, 2011
    13,710
    4,559
    113
    Bebe, ik hoop ook dat het meevalt!! Bruin bloed kan onschuldig zijn...bij mij is het na 2 dagen gestopt. Hoop dat het jou ook zo vergaat. Sterkte!!

6. Panter

Panter VIP lid

Mar 14, 2011
    13,710
    4,559
    113
    ddddd, haha die stinkmeneer. Je ruikt alles nu veel beter, ik kan ook slecht tegen vieze geurtjes. Brrr.

7. mama2be 3

mama2be 3 Actief lid

Oct 10, 2015
    118
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sterkte bebe !!

Vandaag alweer wat minder last van mn darmen ,
    En vanochtend wat misselijk klinkt raar maar was r blij mee..

Nog 8 dagen !!

8. vliegje

vliegje Fanatiek lid

May 26, 2008
    4,369
    266
    83
    Female
    Sterkte Bebe, maar oud bloed hoeft niet slecht te zijn!

Hier ook last van geurtjes. Vond zelfs vrouwlief van de week niet lekker ruiken (oepsie haha).

9. Panter

Panter VIP lid

Mar 14, 2011
    13,710
    4,559
    113
    Ik heb twee schatten van honden...nou je wilt niet weten hoe ik die momenteel vind ruiken. Baaaah wat een stinkerds!!

En dan willen ze ook steeds dichtbij me zitten...brrr :D:$

10. vliegje

vliegje Fanatiek lid

May 26, 2008
    4,369
    266
    83
    Female
    Hahahaha arme hondjes! :p
    Ik vond het van de week ook wel zielig voor vrouwlief. Maar ze moest echt even 2 meter verderop gaan zitten...

11. Dominique1991

Dominique1991 Fanatiek lid

Mar 29, 2016
    2,257
    1,964
    113
    Oeii.. bebe, wat naar.. ik duim voor je dat het mee valt. Bah, wat zijn er toch eigenlijk altijd veel miskramen. Ik blijf hopen dat het hier goed mag gaan en tja klagen als je zwanger bent hoort er ook gewoon bij. Ik bedoel hoe blij ik ook ben de vermoeidheid, misselijkheid en hoofdpijn zijn nou niet bepaald 'leuke' kwaaltjes, al is het wel een teken waaruit je kan opmaken dat het blijkbaar goed gaat...

12. Ik ga ook (nog) niet op Facebook. Ben blij dat er nu ook over andere dingen geschreven wordt !

13. MVG87

MVG87 Actief lid

Jul 18, 2014
    348
    0
    0
    Hoe pakken de dames met al een kindje rust?
    vandaag de hele dag gewerkt en ik ben zo moe. Ook doet mijn buik pijn... geen steken, maar gewoon pijn.. zou graag mijn oogjes dicht doen, maar mijn zoontje is nog vol energie en mn man moet nog huishoudelijke taakjes doen waar ik nu geen energie voor heb... pfff. #ikklaagookmee

14. Rian85

Rian85 Fanatiek lid

Feb 21, 2012
    2,830
    477
    83
    Female
    Ik ga ook niet op Facebook meepraten. Is voor mij ook alleen een forum voor familie en vrienden.

Ik blijf lekker hier babbelen.
    Misselijkheid is hier ook aanwezig, nog niet hoeven spugen. Bij mij helpt ook bij honger en niet wenselijk om iets te eten om een kauwgum te pakken. In de auto op weg naar huis bijv.

Vandaag drukke dag op het werk, kindjes gehaald van de opvang, net gegeten gooi ze zo lekker op bed en dan nog een uurtje naar de sportschool.

Het gaat nog lekker, merk wel dat ik niet decht 100 % kan geven want ik ben een beetje traag/moe. Maar verder gaat het wel. Gewicht nu -3kg sinds begin zwangerschap. Hoe staat het bij jullie, ik aan het afvallen door de misselijkheid?

15. Rian85

Rian85 Fanatiek lid

Feb 21, 2012
    2,830
    477
    83
    Female

Rust? Wat is dat hihi.... tja kan geen rust pakken met 2 wakkere kindjes. Als ik werk ga ik s avonds meestal wat eerder naar bed. En als ik mamadag heb probeer ik tijdens dutje (ze slapen beide nog tussen de middag) iets rustigs te doen zoals op de bank voor de tv de was te vouwen.

Ik vond het met mijn tweede zwangerschap daarom ook wel wat zwaarder. Deels ook omdat het vrij vlot op de eerste was (binnen 9md weer zwanger) en omdat ik niet kon rusten wanneer ik wilde. Nu heb ik er (nog) weinig last van. Ben de drukte misschien nu ook meer gewend....en veel fitter, gezonder gewicht, betere leefstijl denk dat dat ook helpt

16. Panter

Panter VIP lid

Mar 14, 2011
    13,710
    4,559
    113
    Ik heb geen weegschaal...dus geen idee of ik aankom of afval. :D

17. Ciska85

Ciska85 Actief lid

Jun 3, 2016
    357
    198
    43
    Female
    Bergen op Zoom
    Ik zit wel in de Facebookgroep, maar ik blijf hier ook gezellig babbelen hoor! Facebook vind ik net iets handiger omdat ik dat toch bijna altijd open heb staan op mijn computer. Hier moet ik vaak twintig berichtjes in een keer bij lezen. Ook vind ik fora erg onoverzichtelijk als er over verschillende dingen gepraat wordt binnen een topic. Dan mis ik dingen of wil ik nog iets zeggen over een onderwerp dat alweer afgesloten is etc. Op Facebook staan de onderwerpen iets overzichtelijker (naar mijn gevoel).

Het lijkt me ook ontzettend moeilijk om zwanger te zijn en jonge kinderen te hebben. Hoewel ik zelf nog helemaal geen last heb van de zwangerschap, kan ik me voorstellen dat het moeilijk is als je zo moe of misselijk bent.

18. Nienkiej

Nienkiej Fanatiek lid

Jun 5, 2011
    1,180
    0
    36
    Verkoopmedewerkster
    Gouda
    Ik blijf ook gewoon hier hoor, miss fb voor later zoals bij t maart 2012 forum, als de kids geboren zijn of zo..

Verder hier echt zwanger. Pffff echt misselijk soms bij t eten, duizelig, hoofdpijn, veel plassen, moeeee. Heb t op me werk aan 3 collega's verteld( twee leidinggevende, niet de baas nog, en mn lieve vriendinnetje op t werk) omdat ik best zwaar werk dod dn ze dan iig weten sls ik weer eens duizelig ben of moet plassen ;)
    Ze reageerden erg positief en zij super blij voor me! :)

19. vliegje

vliegje Fanatiek lid

May 26, 2008
    4,369
    266
    83
    Female
    Ik loop dus al de hele avond te janken. Ik ben zo vreselijk moe maar ook onzeker. Reva was stik vervelend, ik moest nog foto's bewerken terwijl ik alleen maar wil slapen. De misselijkheid is zo vermoeiend. Het naar de wc gaan en zien van de pot maakt me al misselijk. Ben zo bang van overgeven. Vanavond wel even boven de wc gehangen maar weg kunnen slikken. Ik werk 36 uur op 4 dagen van 8.00 tot 17.00. Met een kleine kan je pas rond 20.00 chillen en dan duurt de dag Laaaang. Vind het nu dus even heel zwaar, en wil echt niet klagen. Morgen gelukkig mijn vrije dag en zodra Reva slaapt ga ik ook tukkie doen. Doe ik normaal nooit want vind mezelf dan 'lui' maar heb nu alleen de dinsdag, zaterdag en zondag om uurtje te dutten overdag dus dan doe ik dat wanneer ik kan.
    Verder onzeker of alles wel goed zit. Bang dat mijn lichaam denkt dat het zwanger is en dus een hoop symptomen heeft maar het bv een leeg vruchtzakje is ofzo. Dat zou ik vreselijk vinden want we lezen inderdaad veel miskramen. Vreselijk. Maar, we blijven positief meiden en bij de vorige zwangerschap voelde ik me vanaf de 20 weken geweldig! Daar ga ik nu weer van uit haha.

20. Hebben jullie het al aan anderen verteld ?

Share This Page