hallo meiden heb vanmiddag weer even getest met een digitale CB en weer 2-3... vorige week was hij ook al 2-3 en donderdag ook 2-3 en zaterdag 2-3 en vandaag dus nog steeds 2-3 snap er werkelijk niets meer van gaat dit wel goed komen??? pfffffff wordt echt gek van onzekerheid... rond 18 mei was echt mijn laatste ongi en heb 14 juni dus super super licht getest met een etos test. vorige week dinsdag dus voor het eerst met een digitale getest en toen gaf hij die 2-3 aan en nu dus een week later nog steeds... wat denken jullie hiervan had de digitale uit elkaar gehaald en de 2e streep is bijna net zo donker als de andere streepje... hoor graag jullie meningen gr. Tijgertje
Hoi Tijgertje, Ik snap dat je daar heel onzeker van wordt! Maar ik heb geen ervaring met veel testen, dus ik zou het niet weten. Sorry... Maar waarom test je nog? Dat geeft zoveel extra stress lijkt me. Als je voor nod test, dan snap ik dat je nog even door test om te kijken of ze oplopen. Maar als je eenmaal een goede test hebt, dan is het toch goed? Tenminste, het kan dan natuurlijk altijd nog fout gaan, maar dat geeft je lichaam of een echo vanzelf dan wel aan. Volgens mij geeft het dan veel minder stress en kan je meer genieten. Nu zit je in de stress, terwijl er waarschijnlijk helemaal niks aan de hand is. Ik heb 1 test gedaan, vier dagen na nod. Dat was een knal positieve test van cb (plusjestest) en daarmee is het voor mij goed. Natuurlijk heb ik ook onzekerheid, maar heb vertrouwen dat het goed komt!
Hier wel een 3+ maar het brengt me geen haar zekerheid...nu alleen nog bruin met afvegen niks meer in m'n broekje (sorry!!) Sterkte met toch even deze domper tijgertje x
Ik heb ook nog wel eens de neiging te willen testen. Maar heb geen testen meer en probeer ze ook niet te kopen. Het heeft geen zin. Had goede testen. Als t misgaat, zie je datvaak toch nog niet in sterke daling hcg en. Dus lichte test. Enjekanjezelf er helemaal gek mee maken als de test niet doet wat je wil. Zolang je geen helder bloed en krampen hebt, zou ik er vanuitgaan dat t goed is. Alleen de eerste echo kan uitsluitsel geven. Daar wachtren we nu allen met smart op. De een langer als de ander. Ik mag 19 juli pas, dus over 3 wk.
Die CB testen geven alleen maar onzekerheid. Zwamger is zwanger. En de wekenaanduiding is heel onbetrouwbaar. Ieder mens is anders. En het kan ook aan tijdstip dag liggen wanneer je test. Er is zelfs een topic over in dit forum. Zoek maar eens op. Dat zal je geruststellen.
Dames op n andere site gaan dames de baking soda test doen . Gaat iemand van jullie ook zoiets doen of iets anders om te kijken of t geslacht klopt met wat er op de 20 wkn echo / geslachtsecho gezegd word ? Ik ben zelf supernieuwsgierig maar mn man wilt echt wachten tot de 20 wkn ( hij hoopt echt op een meisje , ik stiekem ook na 2 jongens )
Ik merk juist dat met afleiding het op het werk eigenlijk erg goed gaat. Neem lekker en plakje Bananenbrood mee als tussendoortje. Even in de magnetron dat het warm is heerlijk. Nu net thuis even koken dan kindjes zo op bed. Morgen mamadag. Al wat gezellige plannen met mijn volkje!
@tijgertje vervelend dat de test geen 3+aangeeft. Ik denk dat zwanger/niet zwanger belangrijker is dan de weken indicator. Geduld tot de echo..... Ik moet nog 2wk wachten de 12. vandaag over 2wk ben erg benieuwd!
Ik kende het zelf ook niet las het op brabbels. Heb de tekst gekopieerd van De Nieuwe Baby: Babys Huilen in de Kraamtijd Baking soda (baksoda) test Bewaar je ochtendurine. Neem twee (plastic) bekers. Voeg aan 1 bekerbaking sodatoe en doe de urine in het andere. Zorg dat de hoeveelheden hetzelfde zijn. Giet daarna de urine over inde beker met de baking soda. Als het mengsel gaat bruisen (of knetteren), dan krijgje een jongen en als er niets gebeurt, dan draag je een meisje! De gedachte erachter is dat je urine zuurder is als je een jongen krijgt, vandaar de bruisende reactie van de baking soda. Hieronder kun je een korte (Engelse) video zien waarin de test wordt uitgevoerd. De video staat dus op die site
Nooit van die test gehoord haha! Wij willen het niet weten. Misschien dat ik de nub laat kijken. Gewoon voor de fun. Maar verder blijft het een verrassing haha. Tijgertje die weken lijken inderdaad wat onbetrouwbaar. Heb ergens eens gelezen dat geloof ik vanaf 10.000 hcg ofzo hij 3+ moet geven. maar dan moet je dus minimaal 5 weken zwanger zijn. En de een maakt veel hcg aan, ander minder. Maak je niet te gek. Ik ben ook heel onzeker, wel veel misselijk maar borsten dien niet zeer en bij Reva was daar niet om uit te houden zo'n pijn.. Ik heb donderdag al de echo. Ik ben bang, onzeker, kijk er naar uit. Kortom, alle emoties passeren de revue.
Jeetje wat veel berichtjes na een dag niet kijken! Nog 9 dgn tot mn echo, dan ben ik 7 weken. Pfff. Tijd gaat zo sloom. Zei gisteren tegen mijn man dat ik maar een pretecho laat doen bij 6 weken :') Nee die week moet nog wel lukken. wanneer gaat het hartje ongeveer kloppen?
T hartje gaat eigenlijk al heel snel kloppen, rond 5weken al, maar dsan is t nog niet regelmnatig en gecontroleerd en veel te klein om op echo te zien, met 6 weken is er over t algemeen hartactie te zien op echo
En weer bloedverlies ... Ik word er echt onzeker van! Verloskundige gebeld en die heeft me wat gerustgesteld. Zolang het niet veel is (zoals bij maandstonden) of ik erge krampen krijg, is het nog goed. Zou aan een gevoelige baarmoedermond liggen.
Oeh ciska!! Das helemaal niet leuk hopelijk wordt het niet meer maar alleen maar minder en blijft de buikpijn weg! Hier gelukkig nog geen buikpijn en alleen bruin / doorzichtig nu met afvegen. Sterkte meis! Hoe lang moet je nog wachten op controle? Ik nog 2 weken (balen)
Nee, niet leuk. Heb wel wat lichte buikpijn, maar echt amper, dus ik probeer het van me af te zetten. Ik heb mijn eerste echo op 25 juli. Net geen vier weken meer dus ...
Als wij niet zo vroeg een echo zouden krijgen was ik al naar een echo bureau geweest om me even gerust te laten stellen. Klinkt wel erg he maar die onzekerheid is het vreselijk. Deze weken zijn erger als die weken na je ei vind ik. Ciska, hoop dat het hierbij blijft! Heel vervelend en onzeker!
Man, word ik me toch even mottig na een paar slokken van mn koffie. Moest me echt ff inhouden met kokhalzen, want mn schoonvader zat naast me. Moet mn koffie sochtends al niet meer hebben. Dronk savonds nog wel altijd 2 bakjes. Gaat me steeds meer tegenstaan. Vanmorgen karnemelk gepakt. Melk enzo vind ik niet lekker. Eten en drinken eerste helkft vd dag vind ik lastig, nergens zin in. Lastige bijkomstigheid is ook wel dat ik geen hongergevoel meer heb, al 4 jaar niet meer sinds maagverkleining. Klinkt leuk, maar ookverradelijk. Je bent zo 16 u smiddags zonder ontbijt. Handig is dan wel weer dat ik ook geen. Brandendmaagzuur kan hebben. Elk voordeel heb zn nadeel