Uitgerekend 15 t/m 28 Februari

Discussion in 'Zwangerschap clubs' started by Indy89, Jun 12, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. gewoonloesje

gewoonloesje Actief lid

Dec 18, 2014
    383
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wat rot zeg dat bloedverlies. Daar wordt je zo onzeker van he? Ga je ieder krampje voelen en beoordelen. Vervelend meiden. Hopelijk snel over en is het allemaal onschuldig.

Ik kende die soda test ook niet. Ik wacht netjes tot de 20 weken echo. Totaal geen moeite mee hihi. Al ben ik natuurlijk wel nieuwsgierig.

2. Panter

Panter VIP lid

Mar 14, 2011
    13,710
    4,559
    113
    Tijgertje, dit is dus precies de reden dat ik die clear bleu testen niet doe. Daar word je alleen maar onzeker van.

3. Pandabeer87

Pandabeer87 Bekend lid

Feb 12, 2016
    748
    101
    43
    Female
    Ik hoorde van de week ook iets over de rode bieten test en dat was net zoiets volgens mij. Ik ga niet kliederen ik wacht gewoon netjes af.
    Ik hoef gelukkig nog maar 5nachtjes te slapen voor de echo. Heb sinds gisteren wel een iets meer misselijk gevoel, maar zal blij zijn als ik een hartje gezien heb en tot dan probeer ik maar gewoon niet te stressen.

Die cb test gaat idd van gemiddelde waardes uit, dus vooral niet te veel waarde aan hechten, ook beetje zonde van je geld om er zoveel te doen..

4. dddddddddddd

dddddddddddd Actief lid

May 10, 2016
    129
    24
    18
    Female
    Goedemorgen meiden, ik wakkergeworden met enorme rug pijn, hoop dat het nog weg trekt. Hebben jullie ook last met jullie borsten als jullie op je buik slapen??

5. vliegje

vliegje Fanatiek lid

May 26, 2008
    4,369
    266
    83
    Female
    Mamavanniek, en geen hongergevoel is goed voor de lijn denk ik! Zou ik ook wel willen haha.
    Ik ben hele dagen niet lekker. Moet van de week ook nog naar een klant in de avond, baal gigantisch. Werk al 36 uur en ben zo beroerd en doodop en blij dat het 19.30u is en Reva op bed ligt en ik kan liggen en dan moet ik volgende week nog de deur uit.. Maar goed, het is niet anders :(
    Nog 1 nachtje tot de echo! Deze dag nog doorkomen, ze voelen nu zoooooo lang van 8.00u tot 17.00u. Morgen werk ik tot 14,15u, dan op naar Tilburg. Is voor ons 35 minuten rijden dus scheelt me wat uurtje op kantoor haha.

6. vliegje

vliegje Fanatiek lid

May 26, 2008
    4,369
    266
    83
    Female
    O mijn banner zegt 7 weken! Yeah, we doen een wave :D

7. Dominique1991

Dominique1991 Fanatiek lid

Mar 29, 2016
    2,257
    1,964
    113
    Ik vandaag precies 6 weken & doe dus ook een klein dansje 😊.. woehoe! Nog 6 dagen tot de eerste echo en hopelijk zien we dan hartactie ❤

8. Tijgertje1980

Tijgertje1980 Actief lid

Apr 17, 2016
    213
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi meiden

vanmorgen nog maar even weer getest met een action test en die knalt echt
    hij is donkerder dan de controle streep...
    zie foto
    ga voor volgende week even een afspraak maken voor een echo want langer wachten lukt me echt niet pfff
    dus hopelijk is er dan hart actie te zien 💗💗

9. GDuif

GDuif Bekend lid

May 22, 2016
    940
    170
    43
    Goedzo tijgertje!

Vandaag ben ik precies vijf weken zwanger en de vermoeidheid begint toe te slaan. Gisteren na werk moest ik eerst een uur op bed liggen en slapen voordat ik energie had om eten te koken.

En nu zit ik in de trein naar mijn werk en kan ik met moeite mijn ogen open houden. Maar ik heb het er graag voor over!

Mijn borsten doen ook zeer, inderdaad ook als ik op mijn buik lig in bed. Vooral dan als je net zo gaat liggen, als je eenmaal ligt, gaat het wel.

Ben nog niet echt misselijk, maar mijn ontbijt kreeg ik met moeite weg. Dat is denk ik een beginstadium? :)

10. MVG87

MVG87 Actief lid

Jul 18, 2014
    348
    0
    0
    Fijn!

11. vliegje

vliegje Fanatiek lid

May 26, 2008
    4,369
    266
    83
    Female
    Jep bereid je maar voor haha!

Hier net op kantoor voor het eerst boven de pot gehangen. En de wc zit heel dicht bij onze werkplekken dus dat hoor je gegarandeerd. Mijn oom en vader weten dat ik zwanger ben, maar toch is het heel gênant..

12. Panter

Panter VIP lid

Mar 14, 2011
    13,710
    4,559
    113
    Ciska, wat naar dat bloedverlies. Hoe is het nou?

Tijgertje, mooie test!! En nu geen clear bleu meer doen, gewoon genieten van het feit dat je zwanger bent.

Hier neemt de misselijkheid wat af, en soms wat ongikrampen. Maak me meteen weer zorgen dan. Maar goed ongikrampen kan oprekken van baarmoeder zijn, zijn ook lichte krampen. En de misselijkheid kan in de loop vd dag nog wel terug komen. Nog 16 dagen tot de echo...tik tak tik tak.

13. Erzi

Erzi Fanatiek lid

Jun 21, 2010
    1,463
    676
    113
    Female
    Zuid-Holland
    Hallo meiden, mag ik mij hier ook aansluiten ?
    Ik ben ook rond die tijd uitgerekend! Heb maandag echo om te kijken hoever ik ben :)!

14. Ciska85

Ciska85 Actief lid

Jun 3, 2016
    357
    198
    43
    Female
    Bergen op Zoom
    Tijgertje, wat een mooie test!
    Volgens mij werken die soda- en rodebietentesten echt helemaal niet. Je urine is zuur door wat je gegeten hebt en door hoe je lichaam zuivert. Ik kan me niet voorstellen dat het geslacht van de baby zo'n grote invloed heeft. :)
    Panter, bloedverlies was gelukkig alleen maar bij het afvegen. Nu weer bruin. Ik maak me meteen een stuk minder zorgen. Gisteren dacht ik echt dat het mis zou gaan. Erg vervelend, dat op en neer gevoel. Ik zal zo ontzettend blij zijn als we ons kindje kunnen zien en horen bij de eerste echo. Nog 26 dagen! Ik denk dat ik een aftelkalender maak. :D

15. Panter

Panter VIP lid

Mar 14, 2011
    13,710
    4,559
    113
    Erzi welkom!!! Gefeliciteerd met je zwangerschap.

Ciska, gelukkig is het bloedverlies gestopt. Die aftelkalender, goed plan!! Ga er ook eentje maken :D

16. Erzi

Erzi Fanatiek lid

Jun 21, 2010
    1,463
    676
    113
    Female
    Zuid-Holland
    Ciska gelukkig dat t bloedverlies minder is en bruin.. Oud bloed is niet heel erg ? Maar wel schrikken

Dank je panter! Jullie ook allemaal gefeliciteerd.

Lees dat veel meiden hier misselijk zijn.. Dat heb ik niet maar mijn borsten ( holy crap ) die doen zeer!
    En een soort spierpijn onderin mijn buik, steekjes enz (geen kramp)

17. GDuif

GDuif Bekend lid

May 22, 2016
    940
    170
    43
    Hoi! Gefeliciteerd! Ook ik ben nog niet echt misselijk. Soms wel moeite met eten. En ook mijn borsten doen zeer. Heb een hele kleine cupmaat maar als ik snel een trap af loop voel ik het. En verder als ik er op duw enzo. Of op lig.
    Zelfde voel ik in mijn buik, dus herkenbaar verhaal!

Enig idee hoe ver je bent? 4,5,6 weken?

18. vliegje

vliegje Fanatiek lid

May 26, 2008
    4,369
    266
    83
    Female
    Welkom Erzi!

Panter, hier ook ineens krampjes... hoop maar dat het de groei van de baarmoeder/baby is.

19. Rian85

Rian85 Fanatiek lid

Feb 21, 2012
    2,830
    477
    83
    Female
    Hier geen last van mijn borsten merk wel dat ze iets groter worden. Maar ik ben voor deze zwangerschap 34kg afgevallen en na ruim 3 jaar borstvoeding is het maar weinig. Slappe hap/theezakjes, er moet heel wat groei komen voordat dat spanning of pijn zal geven hihi. Ik heb BH''s van 85F/G gedragen voor mijn gewichtsverlies nu draag ik 70D ik merk dat die nu wel voller begint te worden. Ben ik eigenlijk wel blij mee hihi.

20. Rian85

Rian85 Fanatiek lid

Feb 21, 2012
    2,830
    477
    83
    Female
    @ciska wat vervelend dat bloedverlies dan blijf je continu in spanning!

@tijgertje mooie test hoor. Laat die duren testen maar in de winkel liggen

@nieuwer zwangeren welkom!

Share This Page