Uitgerekend 15 t/m 28 Februari

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Indy89, 12 jun 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bebe3

Bebe3 Actief lid

28 jan 2016
    171
    0
    0
    Brabant
    Poehhh ligt het aan mij of stinkt die hond ineens x100 bahbah!
    Het is maar zown klein hondje hahaha maar als die de kamer binnenloopt vergaat al m'n trek (zelfs al eet ik niets)

2. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Hier ook last van geurtjes! Onze hond, op kantoor de geur van koffie, luchtverfrisser in de wc. Mijn lief vond ik van de week zelfs stinken haha. Het wasmiddel vind ik niet lekker meer. Vreemd hoor, wat je lichaam allemaal doet door de hormonen.

3. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Hier stinken de honden ook zo. En de prullenbak, de gft container....de boterhamworst stinkt afschuwelijk. Brrrr!!!

4. Bebe3

Bebe3 Actief lid

28 jan 2016
    171
    0
    0
    Brabant
    De bizarste hier was (de hond kan ik me nog iets bij voorstellen)....blauwe zak m&m's 😳 Wtf

5. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Stelletje hormoonbommen zijn we! :p :D

6. Erzi

Erzi Fanatiek lid

21 jun 2010
    1.463
    676
    113
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Gduif.. geen idee.. ik heb begin maart een mk gehad.. na 6 weken pas ongesteld. daarna gelijk weer zwanger in mei weer mk gehad en dat is dus ook mijn laatste bloeding. De mk's waren bie 4 tot 5 weken. testen waren turen en werden niet donkerder. Ik ben vorige week op vakantie geweest maar was zoooo moeee en mijn buik van die steekjes enz. Zaterdag test gedaan en de hcg lijn kwam eerder dan de controle lijn! donkerder kon die niet!! dus ik denk iets van 6 mss wel 7 weken.. daarom heb ik 4 juli een echo :D

ik heb ook last van geurtjes. Mijn man rookt ( buiten ) en ik werd daar zelfs misselijk van als ik ook in de tuin ben! en chocola smaakt mij ook niet meer!

7. Rian85

Rian85 Fanatiek lid

21 feb 2012
    2.830
    477
    83
    Vrouw
    MvM is geweest vandaag gezien ik al voorbij de 6wk ben kan ik meteen beginnen. Yay tot 30 Aug mag ik weer in stink potten piesen;)

8. Erzi

Erzi Fanatiek lid

21 jun 2010
    1.463
    676
    113
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Leuk hè Rian! Ik ook! Bij mij is ze eer gisteren geweest.

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      29,7 KB
      Weergaven:
      5
  9. Bugs bunny

Bugs bunny Actief lid

16 mrt 2015
    359
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik ben nog niet misselijk maar begin wel te boeren! Zou dat het begin zijn? Ik hoop het niet

10. Jullie hebben mij op ideeën gebracht ! Ik heb me net aangemeld voor moeders voor moeders. Ik heb namelijk gelezen dat je ook urine mag afgeven als je utrogestan gebruikt !

Even vraagje over een pretpark en achtbanen. Wat vinden jullie ? Wel of niet in een achtbaan als je 6 weken zwanger bent ? De mensen waar we mee gaan weten namelijk niet dat ik zwanger ben, maar wek graag in de baron wil !

11. BugsBunny mag ik wat vragen over jou onderschrift ? Wat bedoel je met 12 effectieve rondes ?

12. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Je mag niet in de achtbaan als je zwanger bent marina.
    Staat altijd op bord bij ingang vd attracties

13. Bugs bunny

Bugs bunny Actief lid

16 mrt 2015
    359
    0
    16
    NULL
    NULL
    Opzich zit je baby nog achter je schaambot. Dus door schokken beschadigd het vast nog niet. Maar wie weet is er nog een reden?

12 effectieve rondes betekend: man was in het land

14. mamavanniek

mamavanniek Actief lid

10 okt 2011
    134
    0
    16
    De attracties waar je niet in mag als zwangere gaat meer om het feit dat er beugels in die attractie zitten en tijdens de rit kan je die beugel in je buik krijgen. De kleine zit nu nog zo diep weg dat die daar geen last vcan heeft. Wij gaan volgende week naar de efteling, maar ik ga nergens in waar ik niet met mijn 3 jarige tweeling in kan. Ga met mn ouders broers en zussen en die mogen t nog niet weten.

15. Erzi

Erzi Fanatiek lid

21 jun 2010
    1.463
    676
    113
    Vrouw
    Zuid-Holland
    wij hebben de maandag de echo. als die goed is delen wij t de familie

16. gewoonloesje

gewoonloesje Actief lid

18 dec 2014
    383
    0
    16
    NULL
    NULL
    Haj meiden
    Ik mag van de lijst.
    Heb een miskraam.
    Zou iemand mij echt even helemaal eraf willem halen en niet in de sterretje eronder willen zetten.. vind ik rot om terug te lezen later.

Ik hoop dat jullie prachtige zwangerschappen mogen hebben! Met prachtige baby's straks.

Kus

17. mama2be 3

mama2be 3 Actief lid

10 okt 2015
    118
    0
    0
    NULL
    NULL

Sterkte meid !!

18. Bugs bunny

Bugs bunny Actief lid

16 mrt 2015
    359
    0
    16
    NULL
    NULL
    Veel sterkte gewoonloesje!

19. MVG87

MVG87 Actief lid

18 jul 2014
    348
    0
    0
    Sterkte :(
    Wat veel miskramen al.. je leest er altijd over, maar dan denk ik er weinig bij na... confronterend :(

20. Colalight

Colalight Bekend lid

13 apr 2016
    588
    1
    16
    Ook hier nog een knuf gewoonloesje 😘😘😘

Deel Deze Pagina