Uitgerekend 15 t/m 28 Februari

Discussion in 'Zwangerschap clubs' started by Indy89, Jun 12, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Bebe3

Bebe3 Actief lid

Jan 28, 2016
    171
    0
    0
    Brabant
    Was het lang bruin voor het rood werd?

2. Rian85

Rian85 Fanatiek lid

Feb 21, 2012
    2,830
    477
    83
    Female
    @loesje bel veel sterkte. Hopelijk spoedig een gezonde zwangerschap.

@bebe wat vervelend die onzekerheid zeg. Wanneer mag je voor een echo?

@achtbaan ik kan me niet voorstellen dat met deze termijn het kwaad kan. Ik heb er eens eea over gelezen omdat ik met 6wk naar een pretpark ging met mijn moeder en zusje.... toen besloten het risico niet te nemen.

3. Panter

Panter VIP lid

Mar 14, 2011
    13,710
    4,559
    113
    Bebe, mijn miskramen begonnen ook met bruin verlies. Hierbij kreeg ik snel krampen en binnen een uur helderrood bloed verlies. Het feit dat het niet rood is bij je vind ik hoopvol. Vreselijk die angst en onzekerheid! Sterkte.

4. Bebe3

Bebe3 Actief lid

Jan 28, 2016
    171
    0
    0
    Brabant
    Dankje voor je antwoord panter!

5. Akami

Akami Lid

Feb 21, 2015
    11
    0
    1
    Hè, wat naar nieuws Loesje! Heel veel sterkte de komende tijd...

Bebe, wat vreselijk die onzekerheid! Ik hoop dat het snel ophoudt en je weer kunt gaan genieten.

Vandaag voor het eerst aan het plassen voor MvM. Toch even wennen om het elke keer op te vangen. Maar alles voor het goede doel natuurlijk...

6. Akami

Akami Lid

Feb 21, 2015
    11
    0
    1
    Bugs, ik zit dus ook in deze situatie. Van de week te horen gekregen dat ik de baan heb en ben helemaal blij natuurlijk. Na heel veel wikken en wegen het uitzendbureau wel verteld dat ik zwanger ben maar zij adviseren me het ook nog niet te vertellen. Het is nog zo pril en het kan ook zo maar mis gaan... Dus ga toch nog maar niks zeggen. Jij al besloten wat je gaat doen?

7. Colalight

Colalight Bekend lid

Apr 13, 2016
    588
    1
    16
    Ik heb dan wel een vast contract maar werk ook pas een paar maanden bij huidige werkgever. Ik denk dat mijn manager het heel sportief gaat oppakken en hij heeft zelf in mijn sollictatiegesprek verkapt de vraag gesteld (wat dus niet mag, maar goed;)). Toch hou ik het zo lang mogelijk stil, ga het hier pas vertellen als ik mijn buikje niet meer kan verbergen :p

8. Bugs bunny

Bugs bunny Actief lid

Mar 16, 2015
    359
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb al getekend en niks gezegd dus dat is de beslissing. Het contract is voor 7 maanden dus mochten ze het niet fijn vinden kunnen ze op het juiste moment weer van me af.

9. vliegje

vliegje Fanatiek lid

May 26, 2008
    4,369
    266
    83
    Female
    Goede echo gehad! Hartje klopt en termijn klopt ook. Zo mooi weer!

10. GDuif

GDuif Bekend lid

May 22, 2016
    940
    170
    43
    Wat fijn! Gefeliciteerd!

11. Akami

Akami Lid

Feb 21, 2015
    11
    0
    1
    Gefeliciteerd Vliegje! Wat fijn dat alles ok is!

12. mamavanniek

mamavanniek Actief lid

Oct 10, 2011
    134
    0
    16
    Heb een fetal doppler apparaat van een andere tweelingmoeder gekregen. Was net even met de meisjes aan t spelen en hun hartje luisteren, ging even voor de grap kijken of ik de baby kon vinden. Leek me veel te vroeg, maar ik vond een hartslag van 135 helemaal onderin mijn buik, mijn hartslag was 81 dus niet van mij, denk dat ik onze pinda gevonden heb, was niet sterk genoeg voor geluid, maar ging elke keer terug naar 135-137. Lijkt me fantastisch om straks t hartje te kunnen luisteren met de kids.

13. Bebe3

Bebe3 Actief lid

Jan 28, 2016
    171
    0
    0
    Brabant
    Van harte!! Heerlijk nieuws

14. Erzi

Erzi Fanatiek lid

Jun 21, 2010
    1,463
    676
    113
    Female
    Zuid-Holland
    Sterkte!

15. Tijgertje1980

Tijgertje1980 Actief lid

Apr 17, 2016
    213
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Viegje....Ohh super nieuws...gefeliciteerd...

ik heb een echo bureau gebeld waar ik vroeger ook
    heen ging omdat ik niet langer kan wachten
    ik mag 6 juli om 19.30 uur even gluren als alles goed zit ja of nee
    dus nu al zenuwachtig pfffffff en hoop dat alles goed is en dat er een hartje te zien zal zijn
    we wachten met smart hahah

16. Regenboogjee

Regenboogjee Actief lid

May 1, 2016
    424
    646
    93
    Female
    NULL
    NULL

Klopt dat wel??
    Kben ook 28-2 uitgerekend en echt al 5.2 weken hihi.
    28-2 valt ook op een dinsdag...?
    Dus ben je ook niet al n daggie verder?😇

17. mama2be 3

mama2be 3 Actief lid

Oct 10, 2015
    118
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd vliegje !!

Mamavanniek wat leuk !! Vanaf wanneer kon je ook al weer de hartslag via doppler horen?
    Zat al even op te spieken voor ook zo een ding hihi zou me toch minder onzeker maken
    Eerst de echo maar afwachten nog 5 dgn !!

18. mamavanniek

mamavanniek Actief lid

Oct 10, 2011
    134
    0
    16
    Op de doos staat vanaf ong 14weken, maar vind m toch al paar keer op dezelfde plek en die hartslag kan niet van mij zijn. Waarschijnlijk heb je vanaf 14 weken een sterkere verbindinbg, omdat hijnu op n pinda moet richten, de baby zit nu nog wel heel laag, daar is mijn laagje nietzo dik, als de baby hoger komt, kaatst hijop mn laagje

19. MVG87

MVG87 Actief lid

Jul 18, 2014
    348
    0
    0
    Ik heb een goede doppler en ging het dus ook proberen. Ook ter hoogte van mijn schaambeen 120-140 op mijn schermpje, maar ik geloof eerder dat dit andere geluiden zijn in mijn lichaam. Dit termijn lijkt me veeeeel te vroeg... wat jullie??

20. Ciska85

Ciska85 Actief lid

Jun 3, 2016
    357
    198
    43
    Female
    Bergen op Zoom
    Geen idee of het kan, maar het lijkt me zoooooooo leuk om het hartje te horen!

Share This Page