Goedemorgen meiden ik vandaag weer wat minder misselijk gelukkig, kan ik eindelijk weer wat uitvoeren, lag gisteren als een dweil op de bank en moest die avond naar een teater voorstelling met mijn zoontje en ouders. Was bloed sacherijnig, mijn vader vroeg zelfs ben je ziek of zo!!! Als ze eens wisten dat ik me kots misselijk voelde😞 Ik wens iedereen een goede dag en we zijn weer een dagje dichterbij😍👶🏻
Hier is de misselijkheid ook begonnen, op 5 weken en 2 dagen. Dat is wel redelijk normaal toch? Op vrijdagochtend sport ik altijd met een groepje dames. Nou, de wekker ging. Ik trap op naar zolder om sportkleren te pakken. Eenmaal beneden moest ik wel tien keer slikken om niet naar de wc pot te hoeven rennen, zwetend en met een hoge hartslag. Daarna paar minuutjes op bed gezeten, om vervolgens weer op te staan en ja hoor, weer hetzelfde. Ik heb het dus vooral als ik beweeg. Als ik zit, of net als nu weer beetje op bed lig, gaat het wel. Sporten sla ik maar even over. Nu met een cracker en glas water op bed. Ook de eerste ochtend dat ik de koffie volledig oversla.
Ik ben nog niet misselijk maare ze zeggen toch ook dat je het s ochtends wat rustiger aan moet doen? Meer tijd nemen voor je ontbijt enzo?
Goedemorgen misselijke dames 😉 Hier voor mijn gevoel wat meer duidelijkheid (al meent mijn man van niet) de kv test was een stuk lichter vanmorgen. Ik zeg het is afgelopen... Bruin zal wel rood worden volgende week ofzo
@Bebe....zolang je geen krampen of bloed hebt zal ik positief blijven... Hier woensdag een echo bij een echo bureau ik wil zekerheid dus toch maar even een echo gepland haha.. Ben zoooooo nieuwsgierig woensdag om 19.30 uur mag ik komen gluren hoop dat alles goed zit gr.
Bebe wat verschrikkelijk die onzekerheid zeg maar idd zolang je geen krampen heb ? Tijgertje!! Fijn!! Even spieken Hier gelukkig niet misselijk.. Meer als ik te laat eet ofzo! Wat ik wel heb is echt een beurse buik.. Banden pijn ? Geen kramp ofzo maar echt soort spierpijn en steken!.. Wie wilt er van te voren trouwens weten wat t geslacht is ?
Ze zeggen toch ook dat rond een week of 6 je zoveel hcg hebt dat de test het niet aankan en lichter wordt? Heb ik iig veel en vaak gelezen en gehoord! Zolang je geen krampen en rood hebt blijf ik duimen en positief!
Erzi Ik denk dat wij het wel willen weten! Mijn zusje kreeg de geslachtbepaling en 4d echo cadeau van mijn ouders, dus denk wij net zo!
Oké de hormonen slaan ook toe.. net het stukje bekeken dat Q music dj Wietze vader wordt.. en enorm moeten huilen! Zo mooi!
Bebe, zolang er geen bloed is ben je gewoon zwanger. Niet meer testen meis. Je HCG stijgt enorm. Ik krijg amper iets gedaan, zelfs praten maakt me misselijk. Heb de dokter ff gebeld, assistente ging overleggen maar er wel bij gezegd dat ik geen enkel risico voor de baby wil. Dan maar ziek. Kreeg wel croissantje weg, maar het haalt niet de misselijkheid weg. Klanten te woord staan is al vervelend haha. Gisteravond lag ik huilend en bibberend in bed. Leuk hoor, zwanger zijn hahahaha! Maar bij Reva had ik het ook dus even doorbikkelen maar. Alles voor onze mooie baby. Dinsdag mogen we weer spieken. Dan hebben we oppas voor de kleine zodat mijn vrouw ook echt even goed kan kijken. Kunnen we niet iets in het lijstje doen, als mensen een kloppend hartje hebben gehoord dat er dan een hartje bij je naam komt. Een gevuld hartje zeg maar.
Oh meiden.. hoe dichterbij de dag van de echo, hoe spannender ik het vind worden. Ik kan gewoon niet meer wachten. Wil zo graag weten of het hartje klopt en of er wat zit. Ben bang dat ik een echo heb en er niks zit. Herkenbaar? Bah, wat een naar gevoel
-15 februari (3) ♡ Pandabeer87 - 29 jaar - 1e kindje ♡ Jongmama21 - 21 jaar - 1e kindje ♡ vliegje - 31 jaar - 2e kindje ♥ -16 februari (1) ♡ KKL - 35 - 2e kindje -17 februari (5) ♡ Indy - 26 jaar - 1e kindje ♡ Rian85 - 30 jaar - 3e kindje ♡ Mama2be 3 - 33 jaar - 3e kindje ♡ Kersje24 - 24 jaar - 1e kindje ♡ dddddd - 26 jaar - 2e kindje -18 februari (1) ♡ Desi81 - 35 jaar - 2e kindje -19 februari (3) ♡ Dege - 25 jaar - 1e kindje ♡ Wendy3 - 30 jaar - 1e kindje ♡ Sox - 24 jaar - 1e kindje -20 februari (3) ♡ Spunkie - 34 jaar - 2e kindje ♡ Rashomama - 25 jaar - 2e kindje ♡ Ciska85 - 30 jaar - 2e kindje -21 februari (0) ♡ -22 februari (4) ♡ Colalight - 34 jaar - 2e kindje ♡ Dominique1991 - 25 jaar - 1e kindje ♡ Mamavanniek - 29 jaar - 4e kindje ♡ Bebe3 - 35 jaar - 3e kindje -23 februari (0) ♡ -24 februari (1) ♡ Bugs bunny - 33 jaar - 1e kindje -25 februari (4) ♡ Tijgertje1980 - 35 jaar - 7e kindje ♡ MvG87 - ?? jaar - 2e kindje ♡ yessen232 - 27 jaar - 1e kindje ♡ MarinaDeMix - 29 jaar - 1e kindje via eiceldonatie -26 februari (0) ♡ -27 februari (3) ♡ Nenna185 - 22 jaar - 1e kindje ♡ Nienkiej - 25 jaar - 2e kindje ♡ Akami - 36 jaar - 2e kindje -28 februari (3) ♡ Regenboogjee - 26 jaar - 2e kindje ♡ Panter - 37 jaar - 1e kindje ♡ Gduif - 33 jaar - 1e kindje Totaal: 27 Jongen (0) | meisje (0) | verrassing (2) ♡ Afspraken ♡ 27 juni: Nenna185 - plaatsing echo 30 juni: Spunkie - intake VK 30 juni: vliegje - 1e echo ♥ 4 juli: Erzi - 1ste echo 4 juli: Jongmama21 - 1e echo 5 juli: Dominique1991 - 1e echo 5 juli: Pandabeer87 - 1e echo 5 juli: Mama2be 3 - VK + 1e echo 5 juli: Wendy3 - 1e echo 6 juli: Dege 1e echo 6 juli: Indy89 intake VK + 1e echo 6 juli: KKL - 1e echo 7 juli: Bugs bunny - 1e echo 7 juli: MvG87 - 1e echo 7 juli: Regenboogjee 1e afspraak 7 juli: Colalight - 1e echo 7 juli: MarinaDeMix - 1e echo 11 juli: yessen232 - 1e echo 11 juli: Gduif - 1e echo 12 juli: Rian85 - 1e echo + intake 13 juli Bebe3 - 1e echo 15 juli: Panter - 1e echo 18 juli: Sox - intake VK + 1e echo 19 juli: mamavanniek - 1e echo 19 juli: Nenna185 - 2e echo 20 juli: ciska85 - 1e echo 20 juli: Akami - 1e echo gyn 21 juli: Nienkiej - 1e echo + intake 23 juli: Spunkie - 1e echo
hoi meiden ik heb eindelijk een 3+ op de clearblue test wat ben ik blij hahaha woensdag avond een echo om 19.30 uur denken jullie dat ik dan vandaag 6 weken zwanger ben zoals ik zelf ook denk of korter omdat hij nu pas 3+ aangeeft en afgelopen woensdag was het nog 2-3 wat denken jullie gr...
Volgens mij valt daar weinig over te zeggen. Iedereen maakt hgc anders aan. Ik zou lekker woensdag afwachten. Dat is al supersnel! Heerlijk vooruitzicht!