Wanneer verwacht jij je kleintje? Lijst 15 t/m 28 februari [15 Februari] Pandabeer87, 29jaar, 1e kindje Jootje009, 26jaar, 1e kindje [16 februari] [17 februari] Indy, 26 jaar, 1e kindje Rian, 30 jaar, 3e kindje [18 februari] [19 februari] Dege, 25 jaar, 1e kindje Sox, 24 jaar, 1e kindje [20 februari] Spunkie, 34 jaar, 2e kindje [21 februari] [22 februari] ColaLight, 34 jaar, 2e kindje [23 februari] [24 februari] [25 februari] [26 februari] [27 februari] [28 februari] Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!
Ciska, ik heb een collega van mij die ook in Gouda woont en toevallig verwacht zijn vriendin ook een kindje. Kan het even aan hem vragen mocht je daar interesse in hebben? Hier hebben we wel wat meer keuze, maar toevallig degene die bij mij zo ongeveer op de hoek zit leek mij wel wat en bied ook extra echo's die normaal niet vergoed worden en cadeautje van hun. Ook kan er kraamhulp via hun geregeld worden die mij ook wel aansprak zo via de site. Ik heb de huisarts nog geen eens gebeld is namelijk niet nodig, tenzij je medicijnen gebruikt en die heb ik niet. Een gyn ga je in NL eigenlijk alleen heen als je een medisch traject hebt doorlopen en zelfs dan wordt je volgens mij als er verder geen medische indicatie is al snel naar de VK door gestuurd. Ik ga ook zeker meedoen aan MvM 2 collega's van mij zijn via IVF zwanger geraakt en vindt dus fijn om te weten dat ik mensen kan helpen waarbij het allemaal niet zo vanzelf sprekend is
Hallo dames, Ik kom even mee spieken! Allereerst gefeliciteerd allemaal!! Ik had vanmorgen een tuurtest, ben in afwachting of t de komende dagen op gaat lopen.. Na herhaalde miskramen hoop ik toch echt op een blijvertje. Sommige van jullie ken ik al vanuit de NOD groep. Ik hoop me snel aan jullie groep toe te kunnen voegen! 💋 Super spannend weer... 😁
Ik heb getest, maar ik had ze donkerder verwacht, huisarts mag ik vanmiddag terecht, ik wil bloed laten prikken. Ik mag eerstre echo en intake wel bij verloskundige doen, maar heb n hoog risico zwangerschap, dus daarna gelijk naar gynaecologe. Bij ons kan je alleen naar verloskundige in t streekziekenhuis, naar t geboortecentrum, er zitten in zeeuws vlaanderen geen zelfstandige verloskundige meer en huisartsen volgen ook geen zwangerschap meer op. Ik ben hoogrisico, omdat dit derde zwangerschap en derde keizersnede wordt. Vorie was tweelingzwangerschap die prematuur geboren zijn. Ik heb een maagverkleining en een grote buikmat van 20*30 cm in mijn buik. Onder de incisie van de vorige keizersnedes. Diebijmij gedaan isvan navel naar beneden. Nu wordt t bikinisnede om de mat met rust te laten
Maani!!!!! Waaauuw! Ik ben oprecht blij voor je!! We gaan voor plakbaby's. Ik gun het je zo! Ik heb vanochtend getest op 14 dpo. Geen ongie te bekennen en de test spreekt voor zich! 😊 kan iemand mij op 22 februari zetten? 1e kindje, 25 jaar.
Ha meiden, Ook ik zou me graag bij jullie clubje willen voegen! Gisteren knalpositieve test en nog steeds beetje in shock Wil iemand mij in de lijst zetten op 18 februari (35 jaar, 2e kindje)?
Jeetje heftig zeg.. Ik heb ook een keizersnede (spoed) gehad bij m'n zoontje en ik vond t herstel zwaar tegenvallen. Bij mij was t puur omdat ik ingeleid was en na 34 uur op 3cm ontsluiting bleef hangen, maar een eventuele volgende zws mag ik 'normaal' proberen te bevallen. Ik hoop eigenlijk niet meer op een keizersnede. Hoe sta je er zelf in dat het hoogrisico is en weer dat herstel straks? En over je testen, vind je ze zelf niet donker genoeg of lopen ze ook niet meer op?.. Nou ik duim voor je dat je hcg gewoon mooi aan t stijgen is! ☺️
Thanks lieverd!! Hele mooie test! 👍 Ik hoop ook echt op een blijvertje! Ik hoop binnenkort net zo'n mooie test te hebben als jij! ☺️
Wanneer verwacht jij je kleintje? Lijst 15 t/m 28 februari [15 Februari] Pandabeer87, 29jaar, 1e kindje Jootje009, 26jaar, 1e kindje [16 februari] [17 februari] Indy, 26 jaar, 1e kindje Rian, 30 jaar, 3e kindje [18 februari] Desi81, 35jaar, 2e kindje [19 februari] Dege, 25 jaar, 1e kindje Sox, 24 jaar, 1e kindje [20 februari] Spunkie, 34 jaar, 2e kindje [21 februari] [22 februari] ColaLight, 34 jaar, 2e kindje Dominique1991, 25 jaar, 1e kindje [23 februari] [24 februari] [25 februari] [26 februari] [27 februari] [28 februari] Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!
Spannend mamavanniek ik duim iig voor je! Maani dat zou mooi zijn als de testen mooi gaan oplopen en ik duim zeker voor je voor een plakkerd! Welkom Desi81!
Mij maakt het niet uit dat t weer een keizersnede wordt en dat het risico is. Dan maar wat meer pijn en ongemak. Het is t resultaat dat telt. En.het herstel. Tja. Bij de tweeling liep ik een dag later al naast mn bed. Heb.nog.een foto gemaakt vd testen. Ik voel nu ook helemaal niks. Vorige maand had ik last van mn buik. Was ik misselijk. Nu niks. Was bij de eerste ook niet, maar toch. Alls is nu onzekerder. Ben alleen ontzettend moe. Ik hoop dat.bloedtest uitsluitsel geeft en hopelijk rust en.dat ik wat kan gaan genieten en afspraken maken.
Lieverd maak je niet druk. De testen lopen op ❤.. he't gaat gewoon goed komen mamvananiek. Ik heb mijn eerste echo bij 6 weken en 5 dagen. Denken jullie dat er dan al een hartslag te zien is? Anders ben ik van plan de echo iets uit te gaan stellen namelijk. Volgende week al een intake gesprek.
Je hebt helemaal gelijk wat betreft het resultaat dat telt. Maar ondanks dat verliep t bij mij wel heel anders. Na 1 dag al naast je bed wauww sterk lichaam! Maar goed, als t weer zou moeten dan is t ook niet anders. Maar op dit werkelijke moment hoop ik toch anders 😉 Ik vind je testen er ook goed uit zien. Ze zijn goed opgelopen toch! Ik denk dat dat vooral het belangrijkste is. En dat niks voelen, dat had ik bij m'n zoontje ook niet. Totaal geen symptomen. En bij twee van de miskramen juist weer wel. Ik denk dat dat per zwangerschap zo kan verschillen.
Vanaf halverwege 5e week wordt het hartje gevormd en iemand uit mijn vorige nod groepje waar ik nog contact mee heb, die had bij 6 wkn een mooi hartje op de echo. Dus het is zeker wel mogelijk met een inwendige echo weliswaar
Ja, het is een inwendige echo .. nou dan is het nog 19 daagjes slapen en dan hopen op een mooie hartslag 😊