Spannend! Ik nu naar mijn werk in de trein en zoooo misselijk. Heb banaan bij me maar die krijg ik amper weg. Zometeen eerst crackertjes kopen....
Spannend meiden sterkte met de echo's. Ik voel me zo rot dat ik er helemaal niet mee bezig ben dat ik morgen de echo heb. Denk alleen maar hoe kom ik vandaag de dag door. Hoop zo dat het snel weer beter gaat.
Dames succes met de echo !! Laat t ons weten . Ik met nig een paar zijn morgen aan de beurt whooohooo
Jeetje ik zit telkens op de klok te kijken en heb zelf nieteens een echo vandaag hahaha ben gewoon zenuwachtig voor jullie allemaal!
Ja helaas wel.. met 20 weken echo bleek dat ze ernstig ziek was. We hebben er alles aan gedaan om haar beter te maken maar ze was te ziek. Tot ons grote verdriet is ze met 27 weken levenloos geboren.. dit is nog geen half jaar geleden. Ons kindje is toen overleden maar onze droom met n kinderwens niet.. Al missen we onze dochter ontzettend en zal zij nooit te vervangen zijn/worden. Nu zwanger is idd heel eng. En voel me soms bijna schuldig dat er n ander kindje in mijn baarmoeder gaat groeien. Ik kan pas echt blij zijn als alles goed is na die enge 20 weken echo en 't pas echt geloven als hopelijk mijn kindje levend in mn armen ligt volgend jaar ❤
Jeetje heftig regenboogje! Hopelijk is dat kindje nu julie gardian angel en komt het ditmaal helemaal goed. Ik hoop voor je dat je wel een beetje kan genieten. Ik heb morgenochtend de echo, ben wel een beetje zenuwachtig
hoi meiden ik kon niet langer wachten en heb vanmiddag al een echo gepland voor vanavond 19.30 uur ik kom er net vandaan en Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa wij hebben een goede zwangerschap en een kloppend 💗💗💗 gezien... wat zijn wij blij en wat is er een spanning van me af gekomen, ben nu een stuk rustiger..... alles zag er goed uit en het hartje klopt gewoon....ohhh zit echt op een roze wolk hahah. Ben vandaag 6 weken en 4 dagen zwanger en uitgerekende datum voor de rond de 23 februari 2017... over een week of 3 laat ik de termijn echo doen en dan weten we het zeker.... wij zijn verliefd❤ hierbij de 2 foto's
Erzi hoe was het??? Tijgertje, schitterend ben heeeeel blij voor je 😘👍🏻👍🏻
Wat super tijgertje! Wat een fijn gevoel! En ps zie ik nou hoogezand (groningen) op je echo staan? Haha