Fijn Dominique! Hier begint het vertrouwen weer wat terug te komen, nadat ik dus gisteren een beetje oranje!! achtige afscheiding had. Vanochtend wel weer misselijk en loop de hele dag als het kan aan mijn borsten te voelen, maar die doen ook nog steeds goed zeer.
Ezri dat is zeker nog te vroeg, maar fijn dat het op de goede plek zit! Hier ook een mooie echo gehad. 1 aug heb ik de termijn echo. Maar nu ik een kloppend hartje heb gezien ben ik een stuk rustiger
Hier ook weer goede echo! We hebben zelfs de baby zien bewegen een beetje ☺️ 28 juli termijnecho Kan iemand ons op het lijstje zetten? Regenboogje, wat heftig zeg!
Prachtige echo's allemaal!!! Wat zal het een geruststelling geven als je ziet dat alles klopt voor de termijn. Hier het aftellen...vrijdag over week de echo.
@Pandabeer...hoe groot was het kindje bij je? fijn meiden dat jullie echo.s ook goed waren kom later weer gr
Panter.. Bij ander bureau is t inwendig gedaan. Maar mijn baarmoeder ligt naar achter gekanteld.. Moeilijk om te zien zeker omdat ik wss 5,5 week ben. Mijn laatste bloeding was een Mk dan is ne cyclus natuurlijk van de leg.. Dus t kan best kloppen. Die echoscopiste zei in eerste instantie dat ik 4 weken was. Ik zeg dat is onwaarschijnlijk want heb. Andere halve week geleden in positieve zwangerschap test gehad. Toen ging ze meten en zei de meter 5,5 weken
Mijn buik is zo ontzettend opgezet en gevoelig. Voel van alles, niet heel pijnlijk maar hij zit gewoon in de weg. Zijn dat dan de darmen? Ik heb nog wel gewoon dagelijks ontlasting.
Ezri, dan loopt het dus mooi op schema! Wanneer heb je weer een echo? Gduif, ik heb ook zo'n bolle buik hoor. lijk wel 4 mnd zwanger. Maar volgens vk gaat het hier ook sneller omdat het 8ste keer is dat ik zwanger ben. ( en ondanks alle vroege miskramen verweekt alles wel sneller aldus de vk) Volgens mij zijn het gewoon opgezette darmen..maar bolle buik heb ik wel. pas ook niet meer in mijn heupbroeken....die willen niet meer dicht en welke wel dicht willen drukken pijnlijk in mijn onderbuik.
Same here. Ik ben klein en tenger, maatje 32/34 en had altijd een mooie platte buik. Die lage heupbroeken kan ik ook niet meer dicht krijgen en de wat hogere broeken zitten niet lekker meer. Dus nu maar steeds jurkjes en rokjes aan. Als ik maandag een goede echo heb, ga ik eens rondneuzen bij positiekleding. Maar ergens voelt dat ook zo stom, zo vroeg al.
Haha meiden het is ERZI.. Sommige schrijven t anders om Hier ook een pijnlijke buik.. Niet van krampen ofzo maar van steekjes en ik denk t groeien. Zeker als ik buk ofzo dan voel je gewoon dat er iets zit
Als wij een goede echo hebben bestel ik ook positiebroek hoor. Eerst een goedkope van H&M en als ik wat verder ben de meer luxere. Broeken zitten niet fijn...heb nu een elastiekje tussen knoop en knoopsgat en woon zowat in mijn joggingbroek haha
Oei dan zal ik me maar al voorbereiden op die buik. Dit wordt dan vierde zwangerschap. 2 voldragen, waarvan een tweelingzwangerschap. Ik heb mijn zwangerschgapskleding al verhuisd naar t nieuwe huis en weet niet of ik er makkelijk bij kan, oeps.
Hoi dames hier vanmorgen ook een goede echo!! Het hartje klopte zo mooi wel iets achteruit gezet maar dat wist ik wel ivm rare cyclus (heb geen ovu-test gedaan). Dus nu 7 wkn zwanger en datum van bevalling word nu 22 feb. Over 2 wkn weer n echo. Toch maar aan mn jongens verteld . Ze waren enorm blij !! De 1 hoopt op een zusje de ander op n broertje hihihi.