Uitgerekend 15 t/m 28 Februari

Discussion in 'Zwangerschap clubs' started by Indy89, Jun 12, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Erzi

Erzi Fanatiek lid

Jun 21, 2010
    1,463
    676
    113
    Female
    Zuid-Holland
    Eigenlijk dames.. Zijn de erste 12 weken toch een hell pffff..

Heb wel al heel de dag buikpijn. Niet zo zeer in mijn onderbuik maar echt mijn darmen.. Wel steekjes naar liezen..
    Gaan die darmen nu plaats maken doet dat zon zeer ?

2. Colalight

Colalight Bekend lid

Apr 13, 2016
    588
    1
    16
    Morgen 20:45 DE echo, erg spannend!!!

3. Tijgertje1980

Tijgertje1980 Actief lid

Apr 17, 2016
    213
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Colalight...spannend meid..
    duim voor je

ook voor de andere meiden succes met de echo's

hier vandaag alweer 7 weken
    en voel me verder goed
    wel wat keelpijn
    kids weer naar school dus rust in huis haha

gr

4. vliegje

vliegje Fanatiek lid

May 26, 2008
    4,369
    266
    83
    Female
    Erzi, ik had gister ook buikpijn. En diarree zelfs. Denk dat darmen echt van slag zijn ja. Hoort erbij zeggen ze. Heb vandaag ook soort 'groeipijn' in mijn buik. Weet niet. Drukkend gevoel, trekkend. En weer misselijk...

5. Dominique1991

Dominique1991 Fanatiek lid

Mar 29, 2016
    2,257
    1,964
    113
    Erzi dat bloed is echt van de echo. Dat had ik gisteren ook. Niet druk om maken, nergens voor nodig.

Ddddddd ik ben nu in de 7 weken en testte 11 Juni positief, waarschijnlijk was je eisprong later en klopt het termijn van in de 6 weken gewoon. Ik had een cyclus van 35 dagen, maar door ovu testen wist ik dat ik ook een week later pas m'n eisprong had. Anders was ik er nu ook van overtuigd al in de 8 weken te zitten. Het zit goed, echt niet druk maken ❤

Hier gaat alles goed. Nog maar 4.5 week (1 cyclus) en dan zitten de eerste 12 weken er alweer op. Ondanks de spanning, misselijkheid etcetera gaat het toch best wel snel. Voor je het weet krijgen we een buik meiden.

Stay positive!! Heb het idee dat het daar nog iets te veel aan mist bij de groepen waar ik in zit. Vertrouw op je lichaam! X

6. Erzi

Erzi Fanatiek lid

Jun 21, 2010
    1,463
    676
    113
    Female
    Zuid-Holland
    Idd het gaat wel snel maar eigenlijk wat te langzaam.. Ik denk dat t bloed idd de echo was

Wat ik wel echt heb is pijn in mijn darmen richting mijn middenrif.. Zal mij niks verbazen als mijn baarmoeder aan het terug kantelen is.. Heb ook idd beetje diarree..

7. Panter

Panter VIP lid

Mar 14, 2011
    13,710
    4,559
    113
    Marina, spannend he?!

Hebben jullie ook zo'n vreemd gevoel in de buik (gehad)?
    Ik lag gisteravond in bed en het voelde alsof er soort van spierpijn/spiertrekking in mijn onderbuik ter hoogte van mn baarmoeder was. Op mijn buik liggen vond ik ook niet echt fijn. Ik werd er gewoon wat angstig van...dacht dat het mis zou gaan. Maar nu is alles weer normaal.

8. Erzi

Erzi Fanatiek lid

Jun 21, 2010
    1,463
    676
    113
    Female
    Zuid-Holland
    Panter.. Klinkt bekent hier ook paar x gehad.. Denk dat je banden of je baarmoeder dan even een opdonder krijgt van t groeien en straalt bij vooral naar mijn liezen uit

9. Erzi

Erzi Fanatiek lid

Jun 21, 2010
    1,463
    676
    113
    Female
    Zuid-Holland
    Wat ik ook heel grappig vind.. Slikken jullie ook vis olie capsules ? Dat je in t midden van de dag zon vis smaak krijgt haha

10. Panter

Panter VIP lid

Mar 14, 2011
    13,710
    4,559
    113
    Ik slik Davitamon compleet mama plus. daar zit wel visolie in maar ik heb er nooit geen oprispingen van.
    Gelukkig maar want ik vind vis zo smerig haha

11. Indy89

Indy89 Fanatiek lid

Dec 19, 2015
    2,020
    681
    113
    Female
    Dames met de echo vandaag succes:)!!!

Zoals Dominique al zei: Stay positive! Weet hoe moeilijk het is hoor, maar aan stress heeft je baby niks. De kwaaltjes horen er nu eenmaal bij (ik ben de hele dag door kotsmisselijk)

Panter dat gevoel in de baarmoeder heb ik de ene dag ook andere dag niet. Soort spierpijn achtig gevoel.
    Ik probeer maar zo te denken, zonder bloed en stolsels is er niets aan de hand!

12. Tijgertje1980

Tijgertje1980 Actief lid

Apr 17, 2016
    213
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi

Ik slik foliumzuur en tarwekiem olie capsules
    ik weet niet of dit wel goed is beide...
    wat denken jullie?
    zo zoontje weer van psz afhalen ...

gr.

13. vliegje

vliegje Fanatiek lid

May 26, 2008
    4,369
    266
    83
    Female
    Ik slim de mama compleet van VSM. Had vorige keer Davitamon maar had het idee dat ik daar nog misselijker van werd. Deze gaan redelijk, zijn wel groot..

14. Ciska85

Ciska85 Actief lid

Jun 3, 2016
    357
    198
    43
    Female
    Bergen op Zoom
    Ik slik Davitamon (Compleet Mama plus Omega-3 visolie) en dat gaat prima. Weet iemand of het uitmaakt of je het 's morgens of 's avonds slikt? Op het doosje staat alleen dat het bij de maaltijd moet ...

15. Panter

Panter VIP lid

Mar 14, 2011
    13,710
    4,559
    113
    Tarwekiemolie daar hoor je toch na je ei mee te stoppen? Tenminste... Ik heb dat een blauwe maandag geslikt toen ik een onregelmatige cyclus had en stopte altijd na eisprong. Maar goed, echt kwaad kan het vast niet want je beeb zit nog steeds lekker warm en veilig bij je.

Die davitamon capsules zijn ook enorm. Ik neem zo savonds voor ik naar bed ga en heb nu geen last van misselijkheid. Ik werd ook misselijk van de pillen, maar meer van het foliumzuur volgens mij.

16. Indy89

Indy89 Fanatiek lid

Dec 19, 2015
    2,020
    681
    113
    Female
    ik ook davitamon mama compleet plus met visoli! Zijn idd grote capsules, neem ze altijd na het ontbijt.

17. Pandabeer87

Pandabeer87 Bekend lid

Feb 12, 2016
    748
    101
    43
    Female
    Ook ik slik deze en gelukkig geen oprispingen, want vis lust ik absoluut niet. Ik slik ze voor het tandenpoetsen en eet pas een halfuur later iets.

Maakt niet uit op welk tijdstip je ze neemt en bij een maaltijd wordt het allemaal gewoon net iets sneller opgenomen.

18. Rian85

Rian85 Fanatiek lid

Feb 21, 2012
    2,830
    477
    83
    Female
    I slik de gravitamon tabletjes, ze zijn niet zo groot gelukkig. Ik slikte deze gedurende de bv periode ook met enige regelmaat.

19. Het hartje klopt ! Ik ben in de wolken !

20. vliegje

vliegje Fanatiek lid

May 26, 2008
    4,369
    266
    83
    Female
    Fijn!! :) Gefeliciteerd :D Leuk al die goede echo's!

Ik heb echt een mindere dag weer. Veel last van mijn buik ook. Bekken lijkt het ook. Had ik op het eind van mijn 1e zwangerschap veel last van dus grote kans dat ik daar nu ook (wat eerder misschien?) last van krijg. Baby groeit denk ik maar!

Share This Page