Ja ik hoef niet ziekgemeld. Ik wil ook best nog nachten werken maar dan niet meer dan 2 of 3 achter elkaar. Dat kan ik wel aan...gewoon een normaal rooster van 3/4 werken....ik heb contract van 24-28 uur per week dus dat zou toch moeten kunnen ipv 1x in de 2 weken 56 uur werken achter elkaar. Heb nu aardig wat diensten kunnen ruilen...heb maar gewoon gemeld dat ik zwanger ben...werd daar wel beetje toe gedwongen anders wilde niemand ruilen. Niet echt een fijne situatie maar het is niet anders.
Wat een botte reactie Panter! Ik hoop dat het lukt wat te ruilen. Bebe, ik heb een keizersnee gehad bij Reva. Na 24 uur helse bevalling uiteindelijk een ks. Nu mag ik voor nu kiezen voor een natuurlijke bevalling. Mochten er in de zwangerschap complicaties optreden, wordt het misschien alsnog een geplande ks. Maar ik wil toch proberen natuurlijk. Alleen zal ik niet ingeleid worden en geen wee-opwekkers krijgen. Ook houden ze mijn litteken in de gaten gedurende de zwangerschap. Vanaf 36 weken moet ik ook naar de gyn en niet meer vk en het wordt 100% een medische bevalling maar dat vind ik niet erg.
Ga je wel een cursus ofzo doen? K twijfel een beetje, vorige keer vond ik de keizersnede zo onderbelicht tijdens de cursus en ik weet dat ik er nu weer een moet!
He bah wat naar he als je leidinggevende niks voor je wil doen. Mijn man is mijn leidinggevende en doet zijn best om mij in het restaurant niet de zwaarste klusjes te laten doen. Helaas was het vorige week gewoon zo druk, waardoor die weinig voor mij kon doen. Hij wil het pas na de volgende echo vertellen. Ik heb het daar wel moeilijk mee, aangezien ik mij soms zo slecht voel en mijn collega's dan het gevoel hebben dat de vriendin van de leidinggevende wordt voorgetrokken. Erg vervelend.
Ja ik voel me ook wel een beetje tekort gedaan....ik ben nooit ziek en werk altijd hard. ik zeur nooit... Nou we zullen zien maar ik ga ook niet meer meedenken. Ik hou mijn poot straks stijf mbt mijn rechten na de 12 wk.
pff panter, wat een slechte leidinggevende zeg. Werk ook in de zorgsector en hier zijn ze ook altijd zo hard! Hoop dat ze een beetje mee gaan werken na de 12 weken!
Jemig wat aan nare situaties allemaa!! Hier heb ik geen idee Hoe ze vaan reageren.. Ik denk dat ze alleen teleurgesteld worden omdat ik een andere kraambureau kies voor de kraamtijd.. Hier vaginale bevalling gehad thuis begonnen helaas met vacuüm geëindigd in t ziekenhuis ..
Oh help help Had net bruin bloed verlies bij 't afvegen. Het was een beetje sijmerig (sorry) Kben doodsbang. Durf ook niet meer naar de wc pfffff Morgen 7 weken... What to do😔😔😔
Panter, wat een k*t situatie zeg ! Ikzelf werk in het onderwijs en heb nu dus 6 weken vakantie. Als ik terugkom ben ik ruim 12 weken zwanger. Ben er wel blij om, als ik me nu niet goed voel, hoef ik me gelukkig niet ziek te melden
Niet bang zijn regenboogjee! Bruin is nog hartstikke ok meis, hier ook een week lang bruin gehad en een goede echo vorige week. Hoeft helemaal niets te zijn. Hier kwam het door excessief niezen door de hooikoorts waarschijnlijk bloedvaten geknapt door de druk.
Ik zou de vk bellen en zorgen dat je een extra echo krijgt. Het hoeft helemaal niets te betekenen, zeker als het bruin blijft en je geen kramp Hebt 😘😘😘 keep us posted!!
Bebe, ik ga geen cursus meer doen. We hebben samen een cursus gedaan bij Reva's zwangerschap maar ik heb er eigenlijk uiteindelijk niet veel mee gedaan. Mijn vrouw wees me op de manier van puffen enzo hahaha ik was daar totaal niet mee bezig. Kon me niet concentreren. En inderdaad, toen kwam de ks waar weinig over gesproken was. Ik weet het nu wel en zie wel waar het schip strand haha. Regenboogje, niet bang zijn. Bij Reva had ik ook bijna bij 7 weken wat bruinverlies. Kan heel normaal zijn.
Shit shit shit!! Net tijdens het wachten bij de garage de wc van de autodealer onder gespuugd 😱 Hoe red ik me hier uit!! Oepsie
O jee, niet in de pot maar ernaast?! Oepsie... wc papier? O god, dan zou ik opnieuw over m'n nek gaan van m'n eigen kots denk ik. Balen meis!
Dank voor jullie lieve reacties. Ik ben vannacht 3x naar de wc geweest. En er was niks meer.. Nu extra misselijk als bevestiging denk ik haha. Ik vind goed!! Liever misselijk dan bloedverlies..
niet in de pot nee hahaha het kwam zo snel op dus sprintje naar het toilet was ie bezet!!! Maar toen kwam het er al uit, deels op de grond en deels in de prullenbak die daar stond. Geen schoonmaakmiddel te zien natuurlijk en ook geen doekjes. Ben met een rode boei naar de receptie gelopen en gemeld dat er even schoon gemaakt moest worden op het toilet....schaam schaam
Hahahaha oh jeetje wat naar!! Hoop dat zulke situaties mij bespaard blijven haha. Wij gaan vanavond uit eten met mijn schoonouders en het ze waarschijnlijk dan vertellen. Spannend!!
O spannend Dominique! En Bebe, jeetje, lijkt me vreselijk ja. Hoop dat het je niet nog een keer gebeurd, lijkt me enorm genant ook ja. Maar je kan er niks aan doen, het komt soms zomaar opeens ook opzetten he.
Regenboogje, fijn dat het bruin verlies is gestopt. Eng he?! Dominique veel plezier met vertellen. Mijn baas is niet sociaal...gelukkig mijn coillega's wel. En daar moet je het toch van hebben. Heb nu max 4 diensten achter elkaar weten te bereiken met ruilen tot half aug. Fijn!