Vandaag 7 weken, zo ver ben ik nog nooit geweest. Wat een heerlijk gevoel. (al schijt ik nog steeds in mijn broek bij elk pijntje)
Ah das nog een week wachten. Als ik zolang moest wachten als sommigen van jullie was ik allang naar een echo bureau gereden haha. Wij mogen volgende week dinsdag weer, pretecho dus Fijn Panter dat je het hebt kunnen regelen én de 7 weken hebt bereikt! Bijzonder he Ik morgen alweer 9.. dan lijkt het toch snel te gaan. Alleen tot aan die 12 weken kruipen voorbij.
Mijn zwangerschapsbroek is binnen gekomen...wat een verademing. Heb echt al enorme buik....hoe dat nou weer kan?
Darmen blijkbaar. Hier ook! Moeilijk te verbergen nog... nog 1,5 week, dan hoef ik hem niet meer in te houden haha.
Haha hier altijd al een buikje gehad en die is niet groter geworden gelukkig!! Maar merk zelf wel dat broeken niet lekker Meer zitten
Gelukkig regenboogje, dat was vast even schrikken!!! Babe3, hahaha ik kan er wel om lachen, leuk om latee aan de veroorzaker te vertellen Veel plezier met vertellen dominique! Zwanerschapsbroek, daar ga ik snel ook eens voor kijken binnekort is ook echt nodig! Hier vandaag de 2 echo gehad en de kleine doet het goed. Vandaag 8 weken dus innesteling toch 2dagen later dan gedacht. 22 jul voor de 3e echo.. dan 9.1.. vorige keer stopte het bij.9.5 met groeien dus even een spannende periode, maar probeer nu echt vertrouwen te hebben.
Net mijn eerste echo gehad en het was gelukkig helemaal goed hartje klopt, termijn klopte precies 8+4 over wk de termijn echo!
Nog 7 nachtjes en dan hebben we de eerste echo, spannend. Hoewel ik me wel echt zwanger voel, ben ik nu toch ook echt weltoe aan de officiele bevestiging. Heb echt misselijkheidsvlagen. Kan ook echt kokhalzen van een idee alleen al, zo stom. Mijn behoefte aan sex is wel echt bijna weg. Nog niet eerder zo erg gehad.
Hier een interessant filmpje over je organen die plaats maken voor de baby Zo verplaatsen je organen zich tijdens een zwangerschap - Ouders van Nu
Sinds ik mijn foliumzuur niet meer in de ochtend neem maar bijv met het avondeten. En in de ochtend wel m'n cracker blijf nuttigen, ben ik stukken minder misselijk! En kan ik gewoon in de ochtenden weer m'n eten maken etc wat heerlijk!
leuke filmpjes idd ik heb veel dorst de laatste tijd als ik niet op tijd drink dan krijg ik enorm last van een droge keel en hoest ik heel erg pfff. wie herkent dit
Ik ben ook heel dorstig! Als ik niet drink word ik ook misselijk. Op het werk hebben we een speciale gekoelde kraan, komt ijskoud water uit. Die is op dit moment mijn beste vriend