Ik had ineens zin in pindakaas, dus voor het eerst in 5 weken weer een normale boterham op Kwam de dagen vooral door met fruit, of een cracker of een worstenbroodje ofzo. Dat was ik allemaal weer beu, ben nog steeds veel misselijk. Hoop zo dat het snel minder wordt.. Inmiddels wel de 9 weken aangetikt Dinsdag hebben we een extra pretecho. Hoop zo dat alles nog goed zit! Eerst gaan we van zondag tot en met dinsdag naar Emmen, 2 nachtjes hotelletje en dagje Wildlands. Ben benieuwd, voor de 1e keer met Reva in een hotelkamer. Dat wordt voor ons ook vroeg slapen want madam gaat echt niet slapen als wij ernaast tv liggen te kijken denk ik haha.
Ik heb ook maar een extra pretecho ingepland voor aankomende maandag. Ben dan zo rond de 9 weken. Wordt zo negatief door alle slechte verhalen. Denk ook dat ik bij een volgende niet meer op forums ga de eerste 12 weken. Blij ik nu dus geen 12 dagen meer hoef te wachten op de echo, maar nog maar 4 dagen ❤
Ik lees met opzet de negatieve verhalen niet, al ben ik soms best wel onzeker. Maar ik leef echt van dag tot dag....ben elke avond blij dat het weer een dag goed gegaan is. Morgen de echo, ben gewoon hardstikke nerveus ervoor. Hoop zo dat alles goed is.
Ik ben ook op van de zenuwen voor zo. Ben nu zo ver dat ik denk: al zijn het er drie, alles beter dan dat het niet goed gaat ... Ahhh! Al heeft het geen zin, duim voor mij 😘😘😘
Hier zijn to toch weinig negatieve verhalen? Ik lees ook alleen maar in dit clubje verder ken ik de site niet zo 😉
Op de FB groep was er helaas weer even slecht nieuws En je leest vaak alleen de slechtere dingen. Als alles goed gaat, zetten mensen dat vaak niet online.
Pfff, hier ook een zware dag maar begin er nu een beetje doorheen te komen gelukkig. Werd vannacht al wakker met een beetje misselijk gevoel. Gevoel gehouden, onderweg naar het werk en eigenlijk de hele ochtend op het werk. Dieptepuntje was wel dat ik uitgeput en beroerd op de grond van het toilet ben gaan zitten. Zo moe en zo beroerd.... Mag in mijn handjes knijpen dat ik nog niet overgegeven heb want dat vind ik zo afschuwelijk, maar dit gevoel is ook zeker geen pretje. Laatste uur voel ik de energie weer wat toenemen. Kijk nu al naar uit om vanavond op de bank te ploffen.
Inderdaad op facebook iemand met vorige week een kloppend hartje en nu niet meer. Oeps, heb weer 1.5 uur liggen slapen. Poeh hee! Nu opstaan en even wandelen, want om 18.00 uur werken en heb beloofd om te koken (nu al spijt van, haha)
Hier ook zo misselijk...echt de hele dag door. Gister in de supermarkt bij de vleeswaren over mijn nek. Lijkt net of word misselijkheid elke dag erger....het is nu zover dat ik het niet leuk meer vind die misselijkheid. bah!
Hier nu ook aftellen naar de echo.. Precies een week! Kijk er naar uit! Ben best gestresst en nerveus elke keer denk ik dat t mis is ( ma of windei ) heel irritant.. Weet ook teveel door mij werk wat ook niet bevordelijk is.. Misselijkheid is bijna niet meer gelukkig.. Tepels staan wel nog steeds in de fik en mijn banden trekken. En oo wat ben ik moe
Hier een bankhang middag. Afgelopen nacht weer de hele nacht gewerkt. Werd net om 12u al wakker moe maar niet met in slaap kunnen komen. Dus ben lekker aan het bank hangen de kindjes zijn een dagje extra naar de opvang dus lekker rust thuis. Vanavond maar weer op tijd naar bed!
Ik heb ook altijd het idee dat dit forum een beetje een vertekend beeld geeft en waarbij er wat meer negatieve verhalen te lezen zijn. Daarom lees ik soms ook dagen even niet. En ik denk dan maar aan mensen in mijn omgeving die allemaal lieve en gezondje kindjes krijgen. Waarom zou dat niet voor mij weggelegd zijn?
Vliegje & Panter : wij zijn van mening dat eerlijkheid het beste is, anders moet je onthouden wat je tegen wie hebt gezegd en kom je in een wirwar van leugens. Fijn voor jullie kindjes dat jullie ook open kaart spelen !
Hier gingen er 7 vd 8 niet goed.....hoorde ik wel erg vaak bij die 10%. Das niet eerlijk eigenlijk. Nu hopen dat we morgen een mooi kloppend hartje hebben. Heb vanmiddag de huisarts gebeld ivm misselijkheid die erger word. Ik heb nu zetpillen gekregen want volgens de huisarts moesten we niet wachten tot ik niks meer binnen hield. Mag nu savonds een zetpil nemen en evt in de ochtend nog eentje. Hoop dat de misselijkheid dan wat gaat liggen, zodat ik weer wat normaal kan functioneren. ( en niet meer overgeef in de supermarkt)