succes panter... Ben benieuwd... Hier laatste school dag voor mijn dochtertje en zoontje en de één na jongste op de psz de anderen zijn vrij en hebben al vakantie.
Succes panter!! Hoelaat is de echo? .. ik wil ook bevallen in het ziekenhuis. Het idee dat als er wat mis is je al in het ziekenhuis bent en het idee dat je al dat gesmeer niet thuis hebt vind ik heerlijk. Bevallen, douchen en naar huis in een schoon bed. ... Heb vanacht gewerkt en bij thuiskomst iets verhoging. Vanacht hele nacht gezweet, hoofdpijn, onwijs koud maar toch gloeide ik.. maakt mij wel wat ongerust. Kon ik maar even kijken of alles goed zit. Nog 3 nachtjes...
Ziekenhuisbevalling. Wilde ik sowieso al en ik denk dat Reva er anders niet meer was geweest... En nu door de ks moet het sowieso zkh worden maar vind ik totaal niet erg. Lekker daar bijkomen en verzorgd worden en onze medische en deskundige begeleiding zijn.
Hier was ik er 2x niet meer geweest als ik niet in zkh was bevallen! Heb fluxus na de bevalling, daar moet ik nu niet aan denken hoor brrrrr daar zie ik zo tegenop!
Nou echo gehad.....twijfelachtig. hartje klopte sterk en snel...heel mooi volgens de gyn...sterke hartactie. Vruchtje zelf was te klein....7mm en had 10mm moeten zijn. Volgende week weer echo om te kijken of de groei doorzet of is gestopt.
O jee Panter, wat een onzekerheid nog! Loop je iets achter qua dagen dan? Ze weten precies je zwangerschapsduur he? Maar het zegt nog niks toch, je hebt wel een kloppend hartje gezien dus!
Het vruchtje was 7mm en hoort 10mm te zijn. Door de ICSI is korter zwanger zijn geen optie...aldus de gyn. Hij wilde niks horen van een late innesteling. Hij zei je bent gewoon 7w3d en je vruchtje is wat aan de kleine kant. Ideaal is 10mm bij deze termijn...de onderlijn is 7mm en de bovenlijn is 13mm zei hij. Ons vruchtje was krapaan 7mm. Het enige positieve is dat het hartje als een malle klopte...daar houden we ons dan maar aan vast.
Nog een spannende week panter, maar een goede sterke hartactie is ook al veel., misschien late bevruchting of innesteling? Het duurde nog lang, maar vanmorgen echt over mn nek gegaan na t innemenvan mn 16 vitaminepillen. Door mn maagverkleining schuiven die pillen gelijkdoor en spuug ik alleen slijm, maar was wel vervelend. Ik kan niet wachten tot dinsdag. Uitgerekend dat ik tusen 9wk 3 en 8wk 4 zou moeten zitten. Ivm. Miskraam lastig rekenen. We zullen zien.
Jeetje Panter, wat naar die onzekerheid! Ik ga heel hard voor je duimen dat 'ie mooi gegroeid is bij de volgende echo!
Ben sinds een paar dagen enorm misselijk Pffff.... Deze keer is het zo anders dan de vorige zwangerschap. Daar ben ik echt doorheen gehuppeld. Nu gewoon naar te pas, gewoon futloos. Hoop dat dit snel overgaat... Ik ga deze keer ook weer in het ziekenhuis bevallen, zal wel moeten ivm ks, maar vind dat niet erg moet ik zeggen. Eerste bevalling ook geheel in het ziekenhuis omdat bij 42 weken de bevalling opgewekt moest worden.
Panter het hartje klopt sterk, probeer daar aan vast te houden♡ Mijn vruchtje was ook kleiner dan het moest zijn voor het termijn maar was in een week super mooi gegroeid. We gaan gewoon duimen en houden hoop op het mooi kloppende hartje!
Panter, hoeveel dagen zou je vruchtje 'achter' lopen dan? En een late innesteling kan toch?! Bevruchting is al geweest bij het terug inbrengen bij ICSI toch? Maar dat betekent niet dat het eitje direct ingenesteld is. Kan ook dagje later geweest zijn. Dat het hartje klopt is inderdaad een goed teken! Was dit nu de 1e keer dat je een hartje zag op een echo?
Dit was de eerste keer dat we uberhaupt een echo kregen...het ging altijd voor de 6 weken mis. Voor de echo dus... Het vruchtje loopt 3 mm achter...het zou 10mm moeten zijn volgens de norm. Hoeveel dagen dat is weet ik niet....Volgens de gyn is het onmogelijk bij IVF/ICSI dat er een late innesteling is. Het vruchtje is 3 dagen oud bij terugplaatsing en nestelt binnen 2 dagen in na terugplaatsing. Een week rondzwerven kan niet, want daar heeft het bij terugplaatsing al teveel cellen voor. Maar een sterk kloppend hartje is idd het belangrijkste. Ik hou me er maar aan vast dat het hartje het goed doet...en of het doorgroeit zien we volgende week wel. Het is ook vluchtig gemeten, is lastig te meten als het zo klein is dus mss is er ook wel een mm of 2 meetfout gemaakt. We zien het volgende week vrijdag.
Indy, hoeveel weken was jij bij 1ste echo, en hoeveel mm je beeb? En bij de 2de echo? ff ter vergelijking....