Uitgerekend 15 t/m 28 Februari

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Indy89, 12 jun 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Erzi

Erzi Fanatiek lid

21 jun 2010
    1.463
    676
    113
    Vrouw
    Zuid-Holland

Heb t weleens mee gemaakt in mijn werk. Daarbij lukte het goed.. Maar die had ontzettend veel informatie ingewonnen bij een lactatiekundige enz.

2. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Volgens mij kan het met borstvergroting vaak wel, maar met borstverkleining vaak niet dat BV geven.

Hier vrijdag pas een echo en zit mezelf helemaal gek te maken. Ben zo bang dat het weer mis gaat...zo bang voor slecht nieuws.....En die 4 dagen duren voor mijn gevoel een eeuwigheid. Zit er zelfs al over na te denken de VK te bellen of die aub een echo tussendoor wil maken al voor de intake omdat ik zo onzeker ben. pfff, bah! Het voelde allemaal zo goed, en ineens is alle blijdschap weg en vervangen door een allesomvattende negatieve stemming.

3. Dominique1991

Dominique1991 Fanatiek lid

29 mrt 2016
    2.257
    1.964
    113
    Gewoon bellen dan ❤

4. Akami

Akami Lid

21 feb 2015
    11
    0
    1
    Ik zal ook gewoon bellen hoor Panter. Deze stress is niet goed voor jou en je beeb.

5. Akami

Akami Lid

21 feb 2015
    11
    0
    1
    Hier nog 2 dagen wachten voor de eerste echo. Pfff ik tel de uren, vind het heel spannend! Als alles goed is gaan we het dit weekend aan de familie vertellen. Die verwachten als het goed is helemaal niks. Zitten te wachten op de volgende IVF-poging in augustus. Ben heel benieuwd naar hun reacties!

6. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Ben al wat rustiger....heb besloten om mezelf een trap in mn hol te geven en me niet aan te stellen. Ik kan er toch niks aan veranderen, wat een evt eerdere echo ook zegt. Ik wacht tot vrijdag, ga straks naar mijn moeder en morgen en overmorgen moet ik werken dus dan heb ik ook afleiding. Zolang er geen bloed komt moet ik erop vertrouwen dat de zwangerschap gewoon doorzet. En als ik google op crl tabel vind ik meerdere tabellen waarbij onze beeb gewoon in de normaalwaarden valt qua afmetingen....wel op de onderste lijn maar nog wel binnen de normaalwaarden. En het hartje klopte zo goed, ik moet me ook gewoon niet aanstellen en er niet zo'n drama van maken.
    Muts dat ik ben haha.

7. Erzi

Erzi Fanatiek lid

21 jun 2010
    1.463
    676
    113
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Rustig aan panter en wat je zegt.. Je kan er niks aan veranderen.. Dat is het nare en harde eraan helaas. Hier had aantal weken geleden mijn dochter de 5de ziekte wat kan zorgen voor een spontane abortus voor de 18 weken.. Vk had mij een bloedprikken formulier mee gegeven zodat ik kon kijken of ik de antistoffen had! Die zelfde avond besloten om t niet te doen.. Want als ik die antistoffen niet heb ? Kan ik er toch niks aan veranderen ? Het gebeurt of gebeurt niet.. Heel hard maar nuchter! Kop op en geniet van je zwangerschap en t weer!!

Het is bloed heet zeg! Nadeel in Nederland vind ik altijd die benauwdheid.. Maja heb een zwembad in de tuin dus die open gegooid en samen met mijn dochter met ons aars in t zwembad!

8. Dominique1991

Dominique1991 Fanatiek lid

29 mrt 2016
    2.257
    1.964
    113
    Heel goed panter. Geen bloed en krampen is een goed teken en een hartje stopt niet maar zo. Heb inderdaad gewoon vertrouwen en weet zeker dat er vrijdag hier goed nieuws verteld wordt door jou

9. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Ik heb heerlijk bij mijn ouders in de tuin gezeten, morgen lekker werken en overmorgen een nachtdienstje. En dan is het al heel snel vrijdag. Voel me stuk beter, mn moeder heeft een peptalk gegeven en me helemaal gerust gesteld.
    Fijn zo'n moeder.

10. Rian85

Rian85 Fanatiek lid

21 feb 2012
    2.830
    477
    83
    Vrouw
    Zo vandaag weer lekker gewerkt. Mij man is vanmorgen naar het buitenland vertrokken voor een week. Kindjes liggen al lekker gedouched op bed. Nog even de eet en kook rommel opruimen en dan lekker rustig gaan zitten.
    Is ff doorwerken in je eentje!

11. Tijgertje1980

Tijgertje1980 Actief lid

17 apr 2016
    213
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi meiden

hier vandaag met de jongste naar de huisarts geweest want die had rare plekken naast haar buikje
    het is dus krentenbaard helaas
    nu zalf ervoor gekregen en hopelijk gaat het beter
    het is wel erg besmettelijk maar goed je handen wassen
    ook zij heeft er last van want ze kan niet op haar zij liggen

dus ben ff wat minder op het forum hier...
    volgende week vrijdag de 29ste de termijn echo om 14.45 uur.

gr.

12. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Wij zitten in Drenthe. Dagje wildlands gehad, viel wat tegen voor ons. Reva heeft het goed naar haar zin en doet het super goed. Morgen weer naar huis en morgenavond extra pretecho. Hier neemt misselijkheid ook af. Eerder als bij Reva. Maak me nu weer zorgen. Muts. Maar hoop toch dat misselijkheid weg blijft.

13. Colalight

Colalight Bekend lid

13 apr 2016
    588
    1
    16
    Mijn man gaat ook naar het buitenland deze week, vind de avonden stiekem ook altijd wel heel lekker 😬🙈

14. Rian85

Rian85 Fanatiek lid

21 feb 2012
    2.830
    477
    83
    Vrouw
    Haha ik ook. Lekker groot bed. Gaan slapen wanneer IK dat wil. Tv kijken wat ik wil. Dat alle vind ik altijd wel lekker. Vind het alleen wel soms pittig met de vermoeidheid en 2 kindjes om voor te zorgen. Ach ja ze zijn lief en luisteren gelukkig goed naar mama.
    Heb het ontbijt en mijn lunch al gemaakt en staat in de koelkast zodat ik morgen vlot ze naar het kdv kan brengen en op tijd op mijn werk kan zijn.

15. mama2be 3

mama2be 3 Actief lid

10 okt 2015
    118
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sterkte !! mn zoontjes hebben t vorig jaar gehad was echt heel vervelend voor ze, hoop dat de zalf snel aanslaat

16. mama2be 3

mama2be 3 Actief lid

10 okt 2015
    118
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vanavond heb ik n mooie echo gehad !!
    Vandaag 8 wkn 6 dgn.
    Hij of zij groeit zoals t moet. Zag weer het hartje, maar zag het nu ook duidelijk bewegen . Zoo bijzonder weer !!

Ik voel me een stuk zekerder , over 2 wkn nog een echo en hopelijk is dan die onzekerheid helemaal weg.

17. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Wat fijn een goede echo!!!

Hier vandaag 8 weken, wat een feest.

18. rashomama

rashomama Actief lid

21 jul 2010
    141
    1
    18
    Vrouw
    DH
    Hallo dames, ik lees wel mee maar ben zelf wat stiller. Ik denk omdat ik toch ergens wilde wachten tot het zeker was dat het goed zat.

Ik heb een echo gehad en helaas is er geen hartactiviteit te zien en zal ik gecuretteerd worden. Jullie kunnen me dus van de lijst halen..

Ik hoop dat jullie verder een goede zwangerschap hebben!

19. Tijgertje1980

Tijgertje1980 Actief lid

17 apr 2016
    213
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Rashomama....was het je 1e echo of had je al eerder een echo gehad?
    sterkte...

Hier alles goed
    wel weer goed last van de warmte
    kids weten niet wat ze doen moeten en vervelen zich
    vanavond BBQ met vrienden (zij is ook zwanger en is uitgetekend in de eerste week van januari)
    ze weten nog niets van mij af....en laat ik nog even zo...al zij die vriend dat ik zwanger was hahaha en ik zij ohhh neeee hoor hier niet, en dan moet je de schijn ophouden hahah wat wel moeilijk is

kom later wel even weer bij lezen
    veel plezier meiden in deze mooie warme dag

20. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Rashomama, wat vreselijk!! Veel sterkte meid...wat een klap voor je.

Deel Deze Pagina