Nou ik zit verplicht in de ziektewet. Bij de huisarts bleek ik veel ketonen in mijn urine te hebben...ondanks dat ik weinig meer overgeef van de emesafen. Verplicht rust en het stempel hyperemesis gravidarum gekregen....ben ik weer lekker mee. Verplichte rust, overmorgen weer naar de huisarts met mn plasje en als het dan niet wat beter is dan moet ik aan het infuus.
Vanmorgen echo was perfect. Precies 9 wk. Was lekker aan t spartelen en het is er 1. 2 waren welkom geweest, maar vindt t ook wel fijn wat rustiger met 1 kindje af te sluiten zeg maar.
Ketonen krijg je in je urine als je lichaam zijn vetcellen aan het verbranden is....kortom...zo beroerd dat ik onvoldoende voedingsstoffen binnen krijg en mijn lijf zichzelf gaat verteren. Mijn ketonen waren 3+ en bij 4+ word je opgenomen. Je kunt er nml een electrolyte stoornis van krijgen en dat kan gevaarlijk zijn. Ondanks de medicatie, waarvan ik dacht dat het goed hielp want ik geef nog maar 2-4 keer per dag over, toch zorgen van de huisarts. Na overleg met ziekenhuis ben ik op verplichte rust gezet en moet overmorgen weer plas laten controleren en evt bloedprikken.
So meissies!! Zelf voel je je al wat beter dus dan eerst, hopelijk is dat over 2 dagen te zien in je urine (duim duim) maar 2-4x per dag overgeven klinkt mij nog als best veel in m'n oren hoor...
Jee Panter, wat een ellende zeg. Vooral dat overgeven. Heel veel sterkte! Wij hebben vanavond de pretecho. Voel me nu helemaal niet lekker ook. Zo ontzettend moe ook. Hoop dat alles goed is en we een bewegende baby zien die goed gegroeid is.
Meis wat rot! Nooit leuk om iemand te moeten zien vertrekken. Heel veel sterkte en ik hoop dat je snel een goede zwangerschap hebt♡ Ooeh panter dat is idd niet fijn. Hoop dat je niet aan het infuus moet. Pak lekker je rust en laat ze op je werk het maar even uitzoeken!
Rashomama, heel veel sterkte, wat naar. Hopelijk snel een plakbaby voor jullie maar nu vooral heel veel sterkte wat komen gaat. Geef jezelf de tijd 😘😘 Schrikken zeg Panter, keep it cool. Vrijdag echo he?
Vliegje, hoe was de echo? Ja hier vrijdag een echo. Echt heel spannend....hopelijk is het goed doorgegroeid...moet minimaal 8mm gegroeid zijn deze week.
Weer een mooie echo gehad vanavond! Ons baby'tje deed het heel goed, bewoog al lekker 😍 Zo bijzonder weer. Ongelooflijk.
Fijn vliegje van de goede echo!!! Fijne vakantie marina, maar lekker uit de zon blijven!! Hier weer een dag voorbij....bijna vrijdag. En bijna donderdag, de echo van erzi...spannend!!!
-15 februari (3) ♡ Pandabeer87 - 29 jaar - 1e kindje ♡ Jongmama21 - 21 jaar - 1e kindje ♡ vliegje - 31 jaar - 2e kindje -16 februari (1) ♡ KKL - 35 - 2e kindje -17 februari (3) ♡ Rian85 - 30 jaar - 3e kindje ♡ Kersje24 - 24 jaar - 1e kindje ♡ dddddd - 26 jaar - 2e kindje -18 februari (2) ♡ Desi81 - 35 jaar - 2e kindje ♡ Dominique1991 - 25 jaar - 1e kindje -19 februari (3) ♡ Dege - 25 jaar - 1e kindje ♡ Wendy3 - 30 jaar - 1e kindje ♡ Sox - 24 jaar - 1e kindje -20 februari (3) ♡ Spunkie - 34 jaar - 2e kindje ♡ Rashomama - 25 jaar - 2e kindje ♡ Ciska85 - 30 jaar - 2e kindje -21 februari (1) ♡Indy89 - 26 jaar - 1e kindje -22 februari (6) ♡♡ Colalight - 34 jaar - 2e & 3e kindje ♡ Mamavanniek - 29 jaar - 4e kindje ♡ Bebe3 - 35 jaar - 3e kindje ♡ Mama2be 3 - 33 jaar - 3e kindje ♡ KimmyCalypso - 32 jaar - 1e kindje -23 februari (0) ♡ -24 februari (1) ♡ Bugs bunny - 33 jaar - 1e kindje -25 februari (4) ♡ Tijgertje1980 - 35 jaar - 7e kindje ♡ MvG87 - ?? jaar - 2e kindje ♡ yessen232 - 27 jaar - 1e kindje ♡ MarinaDeMix - 29 jaar - 1e kindje via eiceldonatie -26 februari (0) ♡ -27 februari (3) ♡ Nenna185 - 22 jaar - 1e kindje ♡ Nienkiej - 25 jaar - 2e kindje ♡ Akami - 36 jaar - 2e kindje -28 februari (3) ♡ Regenboogjee - 26 jaar - 2e kindje ♡ Panter - 37 jaar - 1e kindje ♡ Gduif - 33 jaar - 1e kindje Totaal: 33 Jongen (0) | meisje (0) | verrassing (2) ♡ Afspraken ♡ 21 juli: Nienkiej - 1e echo + intake 21 juli: Erzi - 2de echo 23 juli: Spunkie - 1e echo 25 juli: MarinaDeMix - 2e echo 25 juli: Regenboogjee - 2e echo 26 juli: Dominique1991 - 2e echo 26 juli: Indy89 - 4e echo 27 juli: Rian85 - 2e echo / termijnecho 28 juli: Vliegje - 3e echo 29 juli: KimmyCalypso - 3e echo 1 aug: Pandabeer87 - 2e echo 1 aug: Indy89 - termijnecho / Nipttest 3 aug: Nenna185 - termijnecho 5 aug: Bugs Bunny - 2e echo