Uitgerekend 15 t/m 28 Februari

Discussion in 'Zwangerschap clubs' started by Indy89, Jun 12, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Tijgertje1980

Tijgertje1980 Actief lid

Apr 17, 2016
    213
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Indy....gefeliciteerd.....leuk dat het nu al lekker beweegt...

ik heb me laten inplannen voor een extra echo aankomende vrijdag om 20.00 uur
    ben benieuwd als ik de kleine ook zie spartelen😉
    we zullen zien maar kan nu al niet meer wachten.........

2. Indy89

Indy89 Fanatiek lid

Dec 19, 2015
    2,020
    681
    113
    Female
    Thanks meiden, zo leuk als jullie dat straks ook zien♡♡♡

Panter hoe is het met de stress, nog 2 nachtjes meis:)

3. Panter

Panter VIP lid

Mar 14, 2011
    13,710
    4,559
    113
    Stress gaat aardig. Wel nerveus hoor en bang. vanavond wat trekkerig buikpijn en daar word ik steeds bang van. Nu maar lekker in bed gekropen en hopen dat de buikpijn morgen over is.

4. vliegje

vliegje Fanatiek lid

May 26, 2008
    4,369
    266
    83
    Female
    Die buikpijn, voelt dat een beetje als verzuurde pijn? Heb dat ook geregeld. Noem het altijd de groei van de baby. Houd hoop! We hadden dinsdag een pretecho en ze meette. Eerst 0.28 mm, kwam uit op 9w en 3d. Toen meette ze nog een keer, scheelt 0,1 mm en toen stond er tussen de 9w3d en 9e5d. Een klein meetverschil scheelt zo dagen! Nog 1 nachtje. Hoelaat moet je morgen?

5. Panter

Panter VIP lid

Mar 14, 2011
    13,710
    4,559
    113
    Ik moet vrijdag....11 uur

6. Erzi

Erzi Fanatiek lid

Jun 21, 2010
    1,463
    676
    113
    Female
    Zuid-Holland
    Ik ben ook nerveus voor van middag!!! durf ook gewoon niet te genieten ervan omdat ik bang ben dat er niks zit! Zooooo irritant! Moest met volle blaas komen.. Dus even drinken voor leven

7. mama2be 3

mama2be 3 Actief lid

Oct 10, 2015
    118
    0
    0
    NULL
    NULL
    Succes vandaag erzi !!

Pfff ben blij dat t wat minder warm is vandaag !!

Hier nog af en toe misselijk verder futloos pfff

8. Panter

Panter VIP lid

Mar 14, 2011
    13,710
    4,559
    113
    Erzi hoe laat mag je? Spannend hoor!!! uurtje voor echo even halve liter water drinken is genoeg hoor.

Mijn buikpijn voelt als spierpijn achtig zeurderig gevoel...maar is sinds gister over. Misschien heb ik me gister gewoon te druk gemaakt met huishouden enzo.

9. KimmyCalypso

KimmyCalypso Actief lid

Mar 13, 2015
    124
    3
    18
    NULL
    3e boompje na Arnhem
    @Erzi, veels succes vanmiddag!

Omdat er mensen zijn (ik ook) die al eerdere mislukte zwangerschappen hebben gehad, maak je je toch meer zorgen als iemand die dit niet heeft gehad. Ieder pijntje, zeurtje, kleurtje schrik je..
    Mijn zusje is 32 weken zwanger en heeft gelukkig meteen een 1e goeie zwangerschap. Ben blij toe natuurlijk, maar ze snapt helemaal niets van mijn onzekerheid.

'Geniet er gewoon van' , maar is makkelijker gezegd dan gedaan.

Veel last van hoge en lage suikers, maakt je ook weer zo onzeker. Was de vorige zwangerschap misgegaan door de diabetes?

Eenmaal een mk meegemaakt, is een zwangerschap gewoonweg niet meer zo genieten als de eerste keer. Toch probeer ik altijd positief te blijven. Ik moet nog een week wachten op de echo. Zoooo spannend!

Heb wel vaak pijn met uitrekken.. of als ik op een verkeerde manier mijn buikspieren gebruik krijg ik een pijnscheut. Iemand hier ervaring mee?

Succes morgen Panter!

10. KimmyCalypso

KimmyCalypso Actief lid

Mar 13, 2015
    124
    3
    18
    NULL
    3e boompje na Arnhem
    Zag een mooie spreuk

Attached Files:

11. Erzi

Erzi Fanatiek lid

Jun 21, 2010
    1,463
    676
    113
    Female
    Zuid-Holland
    Ik moet om 5uur maar ze zei dat t spreekuur altijd uitloopt en als je de laatste bent kan dat tot een half uur. Vanaf 1 uur niet geplast en moet echt plassen.. Houd t wel op maar ik moet niet niezen ;):)! Ik durf ook niet de druk er af te halen want ben bang dat ik dan alles uit plas haha

Ik heb die buikpijn ook als ik druk heb gehad maar had dat ook bij mijn dochter hoor.. Dus herken t wel

12. Erzi

Erzi Fanatiek lid

Jun 21, 2010
    1,463
    676
    113
    Female
    Zuid-Holland
    Precies!!! Hiervoor 2x Mk gehad en ben als de dood voor deze echo! Ben bang voor een windei of geen kloppend hartje.. Weet niet t voelt anders.. Bij mijn eerste zwangerschap nooit getwijfeld

13. Erzi

Erzi Fanatiek lid

Jun 21, 2010
    1,463
    676
    113
    Female
    Zuid-Holland
    Heb toch maar even uitgeplast en zit al aan mijn 3de glas water! Lees op internet dat mensen t zelfs een half uur van te voren doen. Nou ja nu heb ik zekerheid

14. vliegje

vliegje Fanatiek lid

May 26, 2008
    4,369
    266
    83
    Female
    Ja joh kan prima. Doet anders vreselijke pijn haha. Gewoon even goed een paar glazen drinken voor je moet, dan is het vast goed ;)

15. Erzi

Erzi Fanatiek lid

Jun 21, 2010
    1,463
    676
    113
    Female
    Zuid-Holland
    Jaaa zit er net.. 5uur afspraak en zaten mensen voor mij die half 5 afspraak hadden en gingen 5 uur naar binnen.. Oftewel uitloop! Blij dak geplast heb want moet nu weer nodig plassen!

16. Rian85

Rian85 Fanatiek lid

Feb 21, 2012
    2,830
    477
    83
    Female
    Succes!

17. Erzi

Erzi Fanatiek lid

Jun 21, 2010
    1,463
    676
    113
    Female
    Zuid-Holland
    Ik heb geen hoop.. Uitwendig niks te zien.. Dus heeft ze stiekem ( ze is heen echoscopiste en heeft mer diegene voor wie ze invalt afgesproken geen inwendige echo's te doen ) inwendig gedaan. Vruchtzak van 8.1 weken met een dooier zak maar thats iT :( ze zegt ik wil niet oordelen dat t gelijk mis is maar kan ook zo zijn dat t kindje er achter ligt.. Maandag naar een medisch echo bureau! Mss is mijn gevoel toch wel goed! :(

18. Bugs bunny

Bugs bunny Actief lid

Mar 16, 2015
    359
    0
    16
    NULL
    NULL
    Oh Erzi wat een vervelend nieuws! Kun je niet morgen nog ergens terecht voor een echo? X

19. Indy89

Indy89 Fanatiek lid

Dec 19, 2015
    2,020
    681
    113
    Female
    oooh nee Erzi:( Nu weet je nog niks. Aaah dikke kroel! Het kan idd dat het kindje verstopt zit, dus hou nog even hoop. Maar zou eigenlijk wel meteen een nieuwe echo eisen! Ze laten je nu toch niet in onzekerheid zitten:(

20. Erzi

Erzi Fanatiek lid

Jun 21, 2010
    1,463
    676
    113
    Female
    Zuid-Holland
    Ze heeft geprobeerd om afspraak te maken voor vanavond en vrijdag maar alles vol maandag was de eerste optie en ze wilde echt perse een medische echo! Ik natuurlijk ook.. Het is idd even spannend maar ik denk eerlijk gezegd dat er geen kindje verstopt zot achter een dooierzak ..nog nooit van gehoord

Share This Page