Jeetje Erzi wat n vervelend nieuws !! Hopelijk zag ze het niet goed, en hoop dat toch alles goed is maandag
Wat erg erzi.. Hoop dat je nog snel terrecht kan! Hoi meiden, ben niet zo actief hier, sorry. Ben met deze tweede zws iets minder mee bezig dan de eerste haha. Maar ik heb vandaag eerste echo eindelijk gehad, en ik ben verder dan ik dacht, ik zit vandaag al op 10 weken! Ben voor nu dus uitgerekend op 15 feb ☺ De baby spartelde lekker en hartje klopt goed! Zo blij en wat meer zekerheid nu! Over twee weken weer een echo 😀 Ik ga proberen het weer een beetje bij te houden hier 😉
Nienkiej gefeliciteerd met je goede echo. Wat liggen geluk en verdriet altijd dicht bij elkaar. ..hoop dat wij morgen ook geluk hebben. ..zo nerveus voor de echo.
Hoelaat moet je Panter? Denk aan je!! Erzi, wat een ellende. Kan je zelf niet ergens een plek boeken? Nog een weekend wachten is doffe ellende toch? Denk ook aan jou!!! Xxx Vandaag pretecho gehad en alles was goed voor zover te zien. Twee mini mensjes van exact 9w en 1d en ze bewogen. Mooie ritmische hartjes. Op naar het tweelingonderzoek dinadag in het ziekenhuis + de intake bij de gyn!
Fijn cola Light dat echo goed was. Bijzonder hoor een tweeling. Wij rijden zo naar Arnhem. ...11u de echo. Als alles goed gaat hoeven we daar niet weer heen maar kunnen we gewoon naar de vk.
Succes Panter! Nienkiej, fijn dat je een goede echo hebt gehad Wij gaan het zondag bekend maken op de familiedag en 's avonds op Facebook. Ben benieuwd naar de reacties.
Gefeliciteerd Nienkiej! Panter heel veeel succes straks, denk dat we hier allemaal met je meeleven vandaag!
Aaah erzi ... ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt. Bah wat naar! Panter, heeeeel veel succes!! Mijn duimen draaien voor je! Na alle ellende gun ik je toch oh zo graag een goede zwangerschap.. Oooh.. ik wil het ook zo graag bekend maken via Facebook, maar wij wachten nog eventjes. Dinsdag de termijnecho op 10 weken en denk zelf dat wij het rond de 12 weken op facebook zetten. In die 2 weken ervoor nog familie vertellen, collega's en wat vrienden. Het blijft leuk om te vertellen.
Panter heel veel succes!! En Erzi ik duim voor je! Wij hebben 3 aug termijnecho denk dat we het dan op fb zullen gooien, kan niet wachten! Mensen nog leuke speciale dingen geregeld om het bekend te maken?
Wij hebben een filmposter gemaakt Nieuwe film die we aankondigen hahahaha. Heb de foto's zelf gemaakt, met statief en afstandsbediening. Ben er best trots op Zal van de week wat delen hier als het bekend is.
Wij hebben een kaartje gemaakt met een uitnodiging voor de geboorte. Ondertussen dat de mensen het bekijken filmen we ze. Hier maken we een compilatie van en gooien we dan op fb
Ondertussen ben ik mij aan het bedenken hoe ik m'n opgeblazen buik ga verbergen onder m'n werkblouse.. knoopjes staan flink op spanning bij m'n borsten en ik ben al van maat S naar M gegaan. Volgens mij denken ze allemaal nog dat ik gewoon dik aan het worden ben 😢