Uitgerekend 15 t/m 28 Februari

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Indy89, 12 jun 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tijgertje1980

Tijgertje1980 Actief lid

17 apr 2016
    213
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi meiden

hier even tussen door
    ik heb een super mooie echo gehad
    kleintje was ook lekker aan het hupsen
    het was ruim 2 cm groot
    volgende week mag ik voor de termijn echo komen
    ik ben een dagje verder:

ben 22 februari uitgetekend en nu dus 9+2 dagen zwanger...
    kan je dit aan passen aan de lijst??

2. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Super!!!!

3. Indy89

Indy89 Fanatiek lid

19 dec 2015
    2.020
    681
    113
    Vrouw
    Na drie dagen verstopt te zitten was is het zat. Heb even wat hulp ingeslagen en ja hoor 2 uur later zat ik op de wc en voel me helemaal opgelucht:) Helaas blijf ik nu aandrang houden en heb buikkrampen, maar dat is het allemaal waard!!!

Hier ook nog veel misselijk tussen 10 en 18 uur en dan v.a. 21 uur weer.. Als ik wat eet gaat het over.. Maar laat mij maar misselijk zijn hoor, dan weet ik iig dat het goed zit😉

4. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    ff arts vragen om movicolon. Ik neem 2 zakjes per dag en ik kan elke dag naar de wc.
    Zat enorm verstopt, had een week niet kunnen poepen..en nu dus gewoon weer elke dag

5. Bugs bunny

Bugs bunny Actief lid

16 mrt 2015
    359
    0
    16
    NULL
    NULL
    Thanks voor de tips! Ik ga morgen even kijken naar de mogelijkheden. Ik had al koffie geprobeerd, ik drink dat nooit dus ik dacht miss helpt het. Maar nee.

Panter gefeliciteerd met die mooie echo!

6. Nenna185

Nenna185 Bekend lid

24 okt 2015
    691
    345
    63
    Wat een super nieuws panter! Erzi ik blijf voor je duimen!

Sinds maandag niet overgegeven, en nu etentje met werk en eerst lekker op het terras en naast ons iemand met een sigaar en toen moest ik rennen.. weer overgeven! Gadverdamme.. had me ook net opgemaakt dus zie er niet meer uit en nu vrolijk uiteten alsof er niks aan de hand is haha

7. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Oooh ja geurtjes....brrr daar ga ik dus ook van over mijn nek. Mijn hond laat af en toe enorme stinkscheten en dan kan ik ook rennend naar het toilet.
    Lekker eten, en genieten van je avond. Met of zonder uitgelopen mascara :D

8. Colalight

Colalight Bekend lid

13 apr 2016
    588
    1
    16
    Ik ben vooral enorm moe en slap. En een brakke maag (niet spugen).
    Ben benieuwd wat mijn bloeddruk doet dinsdag. Slik ook natuurlijke multivitamine bij, omdat ik de 400gr groente per dag van de eerste weken echt niet meer haal nu. Fruit lukt wel twee stukjes per dag en probeer elke dag een bak magere kwark te eten. Verder begint mijn buikje een beetje te komen en gevoelige zwanger borsten. Van de week was ik twee dagen klachtenvrij en maakte ik mij zorgen/dacht misschien dat ik over de hcg piek heen was, maar helaas nog niet ...

9. Tijgertje1980

Tijgertje1980 Actief lid

17 apr 2016
    213
    0
    0
    NULL
    NULL
    even uitproberen
    moest nieuwe banner maken
    mvg

10. KimmyCalypso

KimmyCalypso Actief lid

13 mrt 2015
    124
    3
    18
    NULL
    3e boompje na Arnhem
    #1570 KimmyCalypso, 22 jul 2016
    Laatst bewerkt: 22 jul 2016
    Haha al die klachten, leuk.om te lezen. Vooral het rennen bij de hondenscheetjes hihi
    hier voel ik me goed. Voel me wel zwanger.. heb al rugsteken die uitlopen naar mn bil. (Rechterkant). Mijn houding is ook anders dus zal daar wel van komen. Misselijk - niet overgeven - en zere borsten. Laten we er maar vanuitgaan dat dit een goed teken is.

Nog een weekje en dan onze echo.. ben dan 10w4dgn...spannend!

@ originele ideeën: wij hadden bij mk 1 een leuk slabbertje laten maken met opa & oma erop. En Oom & tante.
    Bij mk 2 had ik een kaartje gemaakt met de tekst: 'willen jullie mijn opa en oma zijn? Ik word verwacht rond **mei en ik verwacht heel veel leuke cadeautjes van jullie' of zo iets haha.
    nu hebben we het meteen gezegd na de goede echo toen ik dacht dta ik weer een mk had. Bleek geen mk, dus konden we ze niet in het ongewisse laten.

11. KimmyCalypso

KimmyCalypso Actief lid

13 mrt 2015
    124
    3
    18
    NULL
    3e boompje na Arnhem
    Jullie al bezig met ideeën voor de babykamer? (Alleen ideeën haha, ik bedoel nog niet in uitvoerig ;) )

12. Bebe3

Bebe3 Actief lid

28 jan 2016
    171
    0
    0
    Brabant
    Wij sturen vanaf ons vakantieadres een ludieke foto 😉
    Heb familie in het buitenland wonen en door heel Nederland dus leek ons dit een leuke optie!
    1e cadeautjes voor iedereen (opa, oma, zussen en broer)
    2e jongste trui met boodschap aangetrokken (niemand die het zag dus hahaha)

13. mamavanniek

mamavanniek Actief lid

10 okt 2011
    134
    0
    16
    Wij verhuizen 29 aug, dan komen de 2 ledikantjes vrij waar nu de meiden nog in liggen. Daar kan er dan gelijk 1 van naar de babykamer. Dan hgwebben al onze kindjes in dezelfde babykamer gelegen. En dan net als in de rest van hget huis 3 muren zalmkleur en 1 pastelaccent muur. Ik denk limoengroen, neutraal.

Wi hebben maandag 15 aug volgende echo staan bij pretecho burewau aan de andere kant vd tunnel voor ons. Is een geslachtsbepalende echo. Zullen zien, hoeft niet perse van mij dan al bekend te zijn, gaat me er meer om dat er dan nog een hartje klopt en t kindje goed gegroeiud is en er 2 armpjes en beentjes aan zitten. Dan vertellen we t de kids.

14. mamavanniek

mamavanniek Actief lid

10 okt 2011
    134
    0
    16
    Intake is 11aug en 20 weken echo is 6 oktober. Wat lijkt dat nog ver weg.

15. Nenna185

Nenna185 Bekend lid

24 okt 2015
    691
    345
    63
    Ja ideeën zat! Ons huis is best industrieel ingericht (betonlook muur, natuursteen vloer, tafel van metaal onderstel houten blad) maar hebben een zwak voor de jade/oud/ mintgroen. Hebben 1 muur in de woonkamer en 1 in onze slaapkamer die kleur.
    Dus voor de babykamer wordt het ook industrieel/unisex met die groen in accessoires etc. Of juist heel zwart wit allemaal, moeten we nog even uitzoeken haha

16. mama2be 3

mama2be 3 Actief lid

10 okt 2015
    118
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen dames .
    Hoe is t hier ?
    Zijn jullie al aan t kijken voor kraamzorg?
    Ben vast aan t kijken, ik wil t bureau van mn 1e 2 kids niet meer.

Ideeen voor de kamer heb ik nog niet heb mn ledikant nog van de boys die gebruik ik weer , we houden de baby de 1e paar maanden op onze slaapkamer.

17. Beeb86

Beeb86 Actief lid

23 jul 2016
    140
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi!! Ik kom hier ook graag gezellig meekletsen! Ik ben 30 jaar en op 17 februari uitgerekend van mijn eerste kindje.

18. Beeb86

Beeb86 Actief lid

23 jul 2016
    140
    0
    0
    NULL
    NULL
    Weet iemand hoe ik die URL weg krijg rond mijn banner?

Ben nu zelf 10 weken zwanger en durf nog niet echt bezig te zijn met babykamer. Vind het nog erg spannend of alles wel goed zal gaan.. Blij als in ieder geval het eerste trimester erop zit! Gelukkig wel een mooi kloppend hartje bij 8wk6.

19. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Beeb, welkom!! Gezellig dat je erbij komt. Ik zie trouwens geen URL bij je bannen...

Babykamer...tja...ideeën zat maar voor de 24 weken wil ik me er nog niet mee bezig houden. Tenminste niet met de inrichting denk ik...eerst de levensvatbare grens maar eens over.
    Ben mss een muts daarin en mss gaat dat nog over zodat ik wel onbezorgd kan genieten.
    Wanneer moet je kraamzorg uiterlijk geregeld hebben? Ik twijfel of ik wel zin heb in een vreemde die de hele dag door mijn huis banjer haha

20. Beeb86

Beeb86 Actief lid

23 jul 2016
    140
    0
    0
    NULL
    NULL
    #1580 Beeb86, 23 jul 2016
    Laatst bewerkt: 23 jul 2016
    Klopt! Was zelf al dingen aan het uitproberen;)
    Blij dat nog iemand dat herkent.. Dat genieten soms nog best lastig is. Ik ben heel erg dankbaar en gelukkig dat ik zwanger ben, maar vind het ook nog heel erg spannend.

Volgens mij moet je de kraamzorg rond de 12 weken regelen. Iemand positieve ervaringen? Ik heb o.a. gekeken op de site van de Kraamvogel...

Deel Deze Pagina