-15 februari (3) ♡ Pandabeer87 - 29 jaar - 1e kindje ♡ Jongmama21 - 21 jaar - 1e kindje ♡ vliegje - 31 jaar - 2e kindje -16 februari (1) ♡ KKL - 35 - 2e kindje -17 februari (4) ♡ Rian85 - 30 jaar - 3e kindje ♡ Kersje24 - 24 jaar - 1e kindje ♡ dddddd - 26 jaar - 2e kindje ♡ Beeb86 - 30 jaar - 1e kindje -18 februari (2) ♡ Desi81 - 35 jaar - 2e kindje ♡ Dominique1991 - 25 jaar - 1e kindje -19 februari (3) ♡ Dege - 25 jaar - 1e kindje ♡ Wendy3 - 30 jaar - 1e kindje ♡ Sox - 24 jaar - 1e kindje -20 februari (3) ♡ Spunkie - 34 jaar - 2e kindje ♡ Rashomama - 25 jaar - 2e kindje ♡ Ciska85 - 30 jaar - 2e kindje -21 februari (1) ♡Indy89 - 26 jaar - 1e kindje -22 februari (6) ♡♡ Colalight - 34 jaar - 2e & 3e kindje ♡ Mamavanniek - 29 jaar - 4e kindje ♡ Bebe3 - 35 jaar - 3e kindje ♡ Mama2be 3 - 33 jaar - 3e kindje ♡ KimmyCalypso - 32 jaar - 1e kindje -23 februari (0) ♡ -24 februari (1) ♡ Bugs bunny - 33 jaar - 1e kindje -25 februari (4) ♡ Tijgertje1980 - 35 jaar - 7e kindje ♡ MvG87 - ?? jaar - 2e kindje ♡ yessen232 - 27 jaar - 1e kindje ♡ MarinaDeMix - 29 jaar - 1e kindje via eiceldonatie -26 februari (0) ♡ -27 februari (3) ♡ Nenna185 - 22 jaar - 1e kindje ♡ Nienkiej - 25 jaar - 2e kindje ♡ Akami - 36 jaar - 2e kindje -28 februari (3) ♡ Regenboogjee - 26 jaar - 2e kindje ♡ Panter - 37 jaar - 1e kindje ♡ Gduif - 33 jaar - 1e kindje Totaal: 34 Jongen (0) | meisje (0) | verrassing (2) ♡ Afspraken ♡ 21 juli: Nienkiej - 1e echo + intake 21 juli: Erzi - 2de echo 23 juli: Spunkie - 1e echo 25 juli: MarinaDeMix - 2e echo 25 juli: Regenboogjee - 2e echo 26 juli: Dominique1991 - 2e echo 26 juli: Indy89 - 4e echo 27 juli: Rian85 - 2e echo / termijnecho 28 juli: Vliegje - 3e echo 29 juli: KimmyCalypso - 3e echo 1 aug: Pandabeer87 - 2e echo 1 aug: Indy89 - termijnecho / Nipttest 3 aug: Nenna185 - termijnecho 5 aug: Bugs Bunny - 2e echo 3 aug: Beeb86- 3e echo /termijnecho
Wij hadden De Waarden. Was prima! Ik ben ook erg gesteld op mijn ruimte, maar het was bitter noodzaak hoor die kraamhulp 👍🏻
Haha colalight en nu al helemaal nodig ... woeeii ik doe m'n 10 weken dansje!! Wat voelt het goed om in de tien te zitten. Op naar de 12.. nog maar 2 weekjes en dan zit het eerste trimester er op!
Ik had bij de 1e 2 ook de waarden , bij mn 2e zoontje zat dat mens meer op dr kont te schrijven en koffie te drinken, en kreeg een rekening voor eigen bijdrage . Maar omdat de uren van te voren vast stonden en ik me eigenlijk super goed voelde kon dat niet meer gewijzigd worden. Moet zeggen bij mn 1e zoontje waren ze super. Had denk ik bij de 2e gewoon pech, maar daardoor ga ik nu wel kijken naar een ander bureau.
Hier een kraamverzorgster Je MOET helemaal niet voor een bepaalde week regelen.. Alleen als je je aanmeld na je 7de maand mogen ze je weigeren als ze t bijvoorbeeld in jouw uitgerekende datum maand t te druk hebben maar doe vooral rustig aan! Panter.. Een vreemde door je huis banjeren hoor ik vaker.. Maar vele komen er echt op terug! Je moet echt genieten van een kraamtijd! Maar dan moet je idd wel een goeie verzorgster hebben.. 1 die op zijn reet de hele dag zit is ook waardeloos idd
Dat is echt belachelijk met die uren.. Bij ons is t zo als wat minder wilt is dat bespreekbaar met kantoor..niet iedereen heeft volle laag nodig en als je t nog moet betalen ben je niet blij met de afrekening idd
We kijken ff voor kraamzorg...moet in ieder geval iemand zijn die niet onder de indruk is van onze twee Amerikaanse Bully's. Die hebben het niet zo op mensen die bang voor hen zijn... Denk dat dat mijn grootste drempel is....wil niet iemand die de honden buiten zet bijvoorbeeld. Juist in de kraamtijd moeten de honden betrokken worden zodat ze niet jaloers worden.
Aangeven bij de intake dan.. Iemand die niet bang of voor honden .. En ik sta versteld van als een kvz een hond buiten zet.. Lekker brutaal.. Ik ben niet bang voor honden maar ze moeten niet tegen mij aanspringen ofzo ook ivm mijn witte pak hihi
Onze honden springen gelukkig niet. Die gaan van afstandje zitten kijken en grommen bij elke beweging haha. De kraamverzorgster van mn schoonzus had hun bordeauxdog in de tuin gezet met plenzen regen want zij had het niet op zulke grote honden. Zij is door mijn broer weg gestuurd haha en toen hadden ze geen kraamzorg meer.
What THE **** ? Assoo !! Je komt in iemands huis ( safe haven ) dan ga ik niet de dienst uitmaken denk ik altijd maar weer.. Ik ben net een camelion dat de gaat
Ik denk dat wij ook pas wachten met het bezoeken van winkels als we een goede 12 weken echo hebben gehad
Veel plezier vandaag met de eerste echo Spunkie! Hopelijk is alles goed en krijg je een mooi hartje te zien!
MarinaDeMix, ik heb jouw verhaal gelezen. Wat een bijzonder verhaal. Wat fijn dat het uiteindelijk toch gelukt is om een donor te vinden en dat je nu zwanger bent!
Hoihoi! Zo, dat bijlezen duurde even lang! Leuk om alles te lezen, maar ook verdrietig om de meiden waarbij het niet goed gegaan is. Vanochtend de intake gehad bij de verloskundige. En gelukkig konden we ook even spieken bij de kleine. Hartje klopte nog steeds goed en we zagen hem/haar ook al een klein beetje hupsen. Dat was echt heel grappig om te zien. Ze kon niet meten maar ze zei dat het er prima uit zag voor zo'n 8,5 week. Happy!