Hier inderdaad ook veel waterijs. Ik ga kijken of ik overdag wat meer groenten enzo kan eten. Overal lees je hoe belangrijk het is om gezond te eten. Ze zeggen er niet bij hoe lastig eten soms is
Jaa ik slik nog foliumzuur ik weet niet hoelang nog maar ga nog maar even door tot dat het potje leeg is. kan geen kwaad denk ik... Hier vandaag lekker rustig dagje kom later wel weer bij lezen .
Ik heb nu vitamine D druppels gekregen van de verloskundige. Die moet ik voorlopig nog wel blijven gebruiken... Ik denk dat ik t hele eerste trimester maar foliumzuur ga slikken. Zal na al die jaren best gek zijn om daarmee te stoppen .
Cola Light...je slikt wel multi vitamine speciaal voor zwangere toch? In de normale zit nml teveel vit A en daar moet je niet teveel van hebben.
Ik slik idd ook multivitamine waar de foliumzuur en vit d inzit. Slik die al jaren ivm of zwanger of borstvoeding. Dus eigenlijk vanaf maart 2012 slikt ik al gravitation continu. Wat strikter tijdens de zwangerschap wat minder streng tijdens de bv periode
Bij mij lijkt de misselijkheid wat minder te worden gelukkig. Vorig weekend was het dieptepunt zo lijkt het.
Kwam een prachtige box tegen op marktplaats, incl 4 boxkleden. Nog als nieuw en precies onze smaak. Heb een bod gedaan en het is geaccepteerd, dus vanmiddag kijken en evt meenemen. Hoe vooruitstrevend...maar hij is zooooo mooi dat ik het niet aan mn neus voorbij wilde laten gaan.
Pfff wat veel lezen. Ben nu tien weken, maar denk dat ik even wacht met kraamzorg tot de vk er wat over verteld etcetera. Ik heb sinds 3 dagen tabletjes tegen de constante misselijkheid. En GODZIJDANK sinds die tabletjes functioneer ik weer normaal. Moet wel zeggen dat ik na 20 uur in 2 dagen werken in het restaurant vandaag kapot ben
Leuk! Fijn om daar soort koopjes tegen te komen! Wij hebben eigenlijk helemaal niets nodig. Behalve een stapelbed tzt voor de oudste 2. En eea om hun gezamenlijke kamer in te gaan richten maar dat zal pas zo ver zijn als de baby na een maand of 6 op zin eigen kamer gaat slapen. Dan krijgt de baby de babykamer waar nu mijn zoontje nog in ligt. Volgende jaar juli ongeveer haha dat duurt nog ff!