Even een 9 weken dansje! Best bijzonder want de vorige x ben ik met precies 9 weken en ook op een maandag geopereerd aan mijn bbz.. en dit x gaat tot nu toe alles goed! Wat een opluchting! Kan niet wachten tot volgende week, dan hebben we de termijn echo
Erzi succes vandaag met je echo, zit vast helemaal goed en ga flink duimen voor je!! Hier door de warmte (denk ik ) wel wat misselijker in de ochtend en als ik veel gedaan heb op de dag wel erg moe. Verder mag ik zeker niet klagen, want voel me harstikke goed. Nog een week wachten tot we weer even mogen spieken bij de termijn echo. Zijn er nog meiden die de combinatietest laten doen?
Mooi vliegje! Marina, komt vast helemaal goed met de echo. Maar spannend blijft het. Ik vond de tweede echo ook spannender dan de eerste. Erzi, sterkte met de spanning. Ik hoop op goed nieuws!!! Combinatie test...ja ik wel. Ben met mijn 37 jaar al gynaecologisch bejaard dus wil voorbereid zijn op wat komt.
Erzi en marina succes vandaag !! Wij kiezen ervoor om geen enkele test te doen . Vanochtend weer snel naar de wc gerend pfff Merk ook dat ik snachts vaker naa4 de wc moet.
Thnxs meiden, gelukkig zijn we in de ochtend al aan de beurt! Het is onze 2e echo. Erzi: succes ! Ik duim voor je ! En wij gaan wel de combinatie test doen.
Wij doen ook de combinatietest. Succes Marina! Ik ga de 11 weken al aantikken woensdag Toch ben ik ook zenuwachtig voor de termijnecho morgen.
wij doen geen combinatie test ik kom waarschijnlijk weer bij de gynaecoloog te lopen met mijn suikers en dan wordt ik 2 weken eerder ingeleid zo rond 8 februari 2017. aankomende vrijdag de termijn echo maar is dit niet te vroeg???
Ik ben er trouwens echt van overtuigd dat ik de baby al voel. Alleen als ik zit (gebogen) voel ik het soms en het is echt anders als mijn darmen. Tijgertje, hoe krijg je het georganiseerd in zo'n groot gezin? Vind het knap hoor haha. 7e kindje nu toch? Altijd al een groot gezin gewild? Je man ook?
Temrijnecho doen ze het liefst tussen de 10-12 weken, dus volgens mij zit je wel goed tijgertje qua timing
Net weer een echo gehad.. Vrijdag 1.67 cm en vandaag 2.09cm😍 Dus goed gegroeid en hij jumpte zelfs even.. helemaal verliefd hihi ❤ Wij doen ook de combinatie test. Gewoon om voorbereid te zijn❤
Hier gelukkig alles goed ! Bewoog ook, totdat we gingen filmen ! Foetus heet Rob (stond op de foto van de echo) en is 1 dag groter dan we berekend zijn ! Helemaal gelukkig. Volgende week met 10.2 een echo bij de gynaecoloog in onze woonplaats en met 12.1 nog een echo in Utrecht. Ze houden het allemaal goed in de gaten vanwege de eiceldonatie. Naar mijn idee weten ze er veel over, omdat ze dit gelezen en geleerd hebben, maar in de praktijk individueel nog weinig ervaring mee hebben
Fijn Marina dat echo goed was!! Joepieee!!! Je zal extra controles houden denk ik omdat het met eiceldonatie tot stand kwam, of is dat later in de zwangerschap minder?