Uitgerekend 15 t/m 28 Februari

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Indy89, 12 jun 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beeb86

Beeb86 Actief lid

23 jul 2016
    140
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een stilte hier.... Iemand nog nieuws? Gaat het goed met jullie allemaal?

2. Erzi

Erzi Fanatiek lid

21 jun 2010
    1.463
    676
    113
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Wat erg!!! :(... Heb je al geprobeerd er goed over te praten met je man ?? Zonde als je vakantie nu naar de mallemolen is zon situatie

3. Beeb86

Beeb86 Actief lid

23 jul 2016
    140
    0
    0
    NULL
    NULL
    O toch niet... Sorry ik ga even teruglezen!!

4. Erzi

Erzi Fanatiek lid

21 jun 2010
    1.463
    676
    113
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Vk belde net! Goed gesprek gehad

Ik vond t lastig wat ik moet doen en daarin begreep ze mij heel goed.
    Het is een zeer wss een missed abortion. De echoscopiste ( was tevens ook een vk die ik ken van uit t werk ) zei dat soms zie je bij 10 weken een vrucht zitten. Maar soms ook niet en t lichaam stoot het toch uit eindelijk af.
    Het vruchtzakje was nu weer gegroeid maar wederom geen vrucht te zien alleen een mooie rond dooierzakje.
    Ik vind t lastig want moet ik wachten ? Liefst wil ik t eruit.. Klaar ermee.. Maar mijn man zei ook: stel dat er dan toch wat zit ? Mss wacht je wel 2 weken voor niks maar dan weet je wel zeker dat er niks zit. Vk zei t ook het is een lastige beslissing.. Je zou zeggen met deze termijn moet je wat zien maja idd je hoort verhalen dat er dan toch wat zat.
    Ook over de keuze van curettage, pillen of afwachten besproken.
    Vk zei de kans dat zelf afkomt is groot maar komt t in zijn geheel ? Want het zit er al 4 weken. Pillen ? Tja komt t dan ook in zijn geheel ( pillen zijn overigens ook geen pretje zei ze ) en dan moet je nog curettage.. Of ga je voor gelijk curettage.. Tuurlijk zitten er risico's en wil je die nemen ?
    Mijn man zegt we moeten afwachten hij blijft geloven dat er wat zit.. Ik weet t niet.. Hoop heb ik niet maar elke keer als ik een echo heb denk ik toch oké nu gaan we wel wat zien!!! Maar dan toch die leegte!
    Ik vind de beslissing lastig.. Vk heeft bij de gyn afspraak gemaakt voor donderdag midden.. Ik bespreek t met de gyn ook en we krijgen daar nogmaals een echo..
    Ik vond t zo moeilijk al die beslissingen

5. Beeb86

Beeb86 Actief lid

23 jul 2016
    140
    0
    0
    NULL
    NULL
    Erzi, heel veel sterkte. Ik hoop heel erg op een wonder, dat je toch goed nieuws mag ontvangen.

Ddddddd wat heftig zeg! Kun je er goed met hem over praten en hem ook vertellen waarover je je zorgen maakt?
    Wat lastig dat je je zo schaamt voor je situatie. Het klinkt niet als iets waar jij voor hebt gekozen, maar meer als iets wat je overkomt. Het klinkt alsof je hard je best doet om de situatie beter te maken. Het zou mooi zijn als jullie daar beiden energie in kunnen steken (hij dus ook). Veel sterkte.

6. ♡ 15 t/m 28 februari 2017 mama's ♡

-15 februari (3)
    ♡ Pandabeer87 - 29 jaar - 1e kindje
    ♡ Jongmama21 - 21 jaar - 1e kindje
    ♡ vliegje - 31 jaar - 2e kindje

-16 februari (0)

-17 februari (4)
    ♡ Rian85 - 30 jaar - 3e kindje
    ♡ Kersje24 - 24 jaar - 1e kindje
    ♡ dddddd - 26 jaar - 2e kindje
    ♡ Beeb86 - 30 jaar - 1e kindje

-18 februari (2)
    ♡ Desi81 - 35 jaar - 2e kindje
    ♡ Dominique1991 - 25 jaar - 1e kindje

-19 februari (3)
    ♡ Dege - 25 jaar - 1e kindje
    ♡ Wendy3 - 30 jaar - 1e kindje
    ♡ Sox - 24 jaar - 1e kindje

-20 februari (3)
    ♡ Spunkie - 34 jaar - 2e kindje
    ♡ Rashomama - 25 jaar - 2e kindje

-21 februari (1)
    ♡Indy89 - 26 jaar - 1e kindje

-22 februari (6)
    ♡♡ Colalight - 34 jaar - 2e & 3e kindje
    ♡ Mamavanniek - 29 jaar - 4e kindje
    ♡ Bebe3 - 35 jaar - 3e kindje
    ♡ Mama2be 3 - 33 jaar - 3e kindje
    ♡ KimmyCalypso - 32 jaar - 1e kindje

-23 februari (0)

-24 februari (1)
    ♡ Bugs bunny - 33 jaar - 1e kindje

-25 februari (4)
    ♡ Tijgertje1980 - 35 jaar - 7e kindje
    ♡ MvG87 - ?? jaar - 2e kindje
    ♡ yessen232 - 27 jaar - 1e kindje
    ♡ MarinaDeMix - 29 jaar - 1e kindje via eiceldonatie

-26 februari (0)

-27 februari (3)
    ♡ Nenna185 - 22 jaar - 1e kindje
    ♡ Nienkiej - 25 jaar - 2e kindje
    ♡ Akami - 36 jaar - 2e kindje
    ♡ Ciska85 - 30 jaar - 2e kindje

-28 februari (3)
    ♡ Regenboogjee - 26 jaar - 2e kindje
    ♡ Panter - 37 jaar - 1e kindje
    ♡ Gduif - 33 jaar - 1e kindje

Totaal: 32

Jongen (0) | meisje (0) | verrassing (2)

♡ Afspraken ♡

25 juli: Regenboogjee - 2e echo
    26 juli: Dominique1991 - 2e echo
    26 juli: Indy89 - 4e echo
    27 juli: Rian85 - 2e echo / termijnecho
    28 juli: Vliegje - 3e echo
    29 juli: KimmyCalypso - 3e echo
    01 aug: Pandabeer87 - 2e echo
    01 aug: Indy89 - termijnecho / Nipttest
    02 aug: MarinaDeMix - 1e echo bij gynaecoloog in woonplaats (totaal 3e echo)
    03 aug: Nenna185 - termijnecho
    03 aug: Beeb86- 3e echo /termijnecho
    05 aug: Bugs Bunny - 2e echo
    12 aug: Spunkie - 2e echo / combinatietest
    15 aug: MarinaDeMix - 3e echo in UMC, 12 weken echo, totaal 4e echo

7. Willen jullie allemaal het geslacht weten ?

8. Beeb86

Beeb86 Actief lid

23 jul 2016
    140
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik wel!!

9. Dominique1991

Dominique1991 Fanatiek lid

29 mrt 2016
    2.257
    1.964
    113
    Hee meiden. Mijn termijnecho ging goed! Ben nu 10 weken en 2 dagen zwanger. Uitgerekend op 19 februari. Prachtig wondertje gezien... over 2 weekjes mag ik komen om het hartje te luisteren... 😄

10. Tijgertje1980

Tijgertje1980 Actief lid

17 apr 2016
    213
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Dominique....gefeliciteerd en leuk nieuws..
    heb je een foto?

11. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    ddddd, wat een vervelende situatie zit je in. Heeft je man weinig tot geen begrip voor bijv je misselijkheid? Wat zit hem precies dwars? De enige manier om hieruit te komen is te praten....eerlijk en open te praten.

Erzi wat een lastige keus moet je maken. Ik denk dat ik op the oordeel van de gyn zou varen. Want met deze termijn zou je echt al een vrucht moeten zien of een hartje moeten horen kloppen. Zegt de gyn bij die echo ook dat het foute boel is, denk dan dat ik ondanks de risico's ook zou kiezen voor een curettage. Doe wat je gevoel je ingeeft.

Tijger, 7 kids, wauw! Had ik ook graag gewild een groot gezin.

Dominique, gefeliciteerd met de goede echo!!

Hier bij de verloskundige geweest voor intake. Ze is geen bevoegde echoscopist maar wilde wel even kijken met de echo op de buik We zagen het kindje, en het hartje klopte. Zo mooi. de 11de heb ik een echte echo bij de verloskundige die bevoegd is echo's te maken, en een week later de combinatietest.

Geslacht: wij willen wel weten wat het word.

12. mama2be 3

mama2be 3 Actief lid

10 okt 2015
    118
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jaaaa ik ook maar wacht wel tot 20 wkn echo.

13. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Ja hier ook een mooie echo gehad!
    Ben alleen 2 dagen vooruitgezet dus 13 februari uitgerekend. Mag ik alsjeblieft wel hier blijven?!
    Eigenlijk theoretisch gezien kan het niet eens want toen had ik nog geen eisprong en IUI gehad hahaha. Maar baby groeit hard!

Kan iemand het aanpassen in de lijst?
    Hij was zo mooi aan het hupsen! :)

We willen niet weten wat het wordt.

Ddddddddddd wat een lastige situatie! Sterkte! Hoop dat je er samen even aan uit komt. Ik ben ook nog niet mezelf. Veel ziek, moe. Het zijn gewoon de eerste weken. Gaat straks vast beter. Is het zijn 1e kindje?

14. Nenna185

Nenna185 Bekend lid

24 okt 2015
    691
    345
    63
    Wij willen ook weten wat het wordt

15. Bugs bunny

Bugs bunny Actief lid

16 mrt 2015
    359
    0
    16
    NULL
    NULL
    Erzi sterkte, bij mij in het najaar is een deel er zelf uitgekomen en een deel met pillen. Vanaf het eerste beetje bloed totdat het weg was heeft 3 tot 4 weken geduurd. Het duurde mij achteraf te lang maar elke keer als ik weer in het ziekenhuis zat voor de currettage was er weer zoveel weg dat ze zeiden dat ik nog maar een week af moest wachten. Mocht het me weer overkomen zou ik denk ik direct voor curettage kiezen. Succes me jou keuze.

16. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Erzi, heel lastig! Ik zou de echo van donderdag nog afwachten en dan ook kiezen voor curretage denk ik.. Ik zou niet zolang willen en kunnen wachten. Maakt me alleen maar gek en als het niet goed is, wil je het uit je lijf denk ik dan. Maar je weet het niet, misschien zit ie goed verstopt!

17. Erzi

Erzi Fanatiek lid

21 jun 2010
    1.463
    676
    113
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Dames die echo's hebben gehad.. Zo fijn dat ze goed zijn :)!

Thanks meiden.. Precies dat zit ook in mijn hoofd.. Wachten donderdag af.. Als de echo dan nog niet goed is ga ik idd voor curettage ondanks de risico's idd maar ik wil verder, schoon en gelijk! Voor de curettage maken ze nog een echo dus de bevestiging is 2x

18. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Hoop toch dat de gyn wel een vruchtje ziet Erzi!!!

Ik heb zojuist kraamzorg geregeld, tenminste me ingeschreven. Had van de verloskundige allemaal folders van verschillende bureau's gekregen en voor ons sprong Kraamzus eruit. De hele week dezelfde kraamverzorgster is voor ons, en de hondjes, het fijnst. Ook de visie en het zorgaanbod vond ik bij ons passen.

19. Indy89

Indy89 Fanatiek lid

19 dec 2015
    2.020
    681
    113
    Vrouw
    Moeilijk zeg dddddd, hoop dat hij bijdraait en jullie nog een beetje van je vakantie kunnen genieten. Misschien vindt hij het wel spannend enz, maar hij moet nu wel lief zijn voor jou!

Erzi ik denk ook dat je donderdag af moet wachten en ik heb ook een curretage gehad en dat viel echt reuze mee (lichamelijk dan) emotioneel nemen ze toch wat van je af. Ik hoop dat er een vruchtje te zien is donderdag hoor, maar ik denk dat je na de echo's er van uit moet gaan dat de kans klein is:( Heel veel sterkte igg, vind het erg rot voor je.

Dubbel om nu dan ook te vertellen dat ons beebje goed gegroeid was 3,19 cm.

20. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Fijn Indy dat je echo goed was. Je bent nu voorbij het kritieke punt van de miskraam he? Kun je nu ook wat meer genieten?
    Ben je er al uit of je een angelsound gaat aanschaffen? Ik heb er wel een besteld vanmiddag.

Deel Deze Pagina