Als ik na 22.00 niks meer drink, heb ik de meeste kans dat ik er 's nachts niet meer uithoef (ik heb vakantie, slaap dan pas rond 00.00)
Ik moet er ook wel zo'n 6 x uit om te plassen heel vervelend.. Jullie soms ook van die steken? Doet soms best pijn en daarnet net het niezen... pff au!
Ik moet ook heel vaak plassen snachts...soms ook wel 5 keer. Hoort erbij...gelukkig slaap ik daarna snel weer in.
Nenna185 ja dat heb ik ook !! Beeb86 ja hier ook veel snachts plassen !! Mooie echo's voorbij zien komen top dames !! Wo hebben wij weer echo zal de officiële termijnecho zijn denk ik. Toch weer spannend of t allemaal nog goed zit.
Gefeliciteerd Tijgertje met je mooie echo! Ja hier ook 1, soms 2 x per nacht eruit. En niezen of hoesten doet mij soms ook zeer... steken idd ook. Hoort erbij, ik klaag niet Wij gaan vanmiddag naar de prenatal, babyschoentjes kopen. Wie weet waar we eindigen haha. Iets met babykamer en maxicosi enzo 😅
Ik moest er sowieso altijd al wel 1 keer per nacht uit om te plassen, maar nu zo'n 3 a 4 keer. Hoort er inderdaad gewoon bij 🤔
Mooie echo's meiden! Hier ook veel plassen snachts, gelukkig slaap ik wel als een blok. Droom hele actiefilms en ben lekker aan het praten in mijn slaap, dus vriendlief heeft er meer last van dan ik zelf! Maandag termijnecho, heb er voor het eerst zin in ipv zenuwachtig te zijn. Ben zo in de wolken met de gedachte dat er straks een baby van ons op de wereld komt♡
Ik kan het gelukkig de hele nacht ophouden!! Ben erg benieuwd hoe ons kindje er uit komt te zien. Mooie mix Colombiaans en rumeens. Mijn zoontje lijkt sprekend op mij, hoop stiekem dat de tweede op mijn zoontje lijkt!!!
Steken heb ik inderdaad ook weleens. Duurt gelukkig altijd maar kort. Leuk al die echo's afgelopen week en komende week. Zelf ben ik woensdag aan de beurt. Heb er zin in, maar toch ook spannend. De 13 weken komen steeds dichterbij. Fijn idee!
Bij ons weet iedereen het al. Maar dat komt mede door de ICSI en de jarenlange weg die we bewandeld hebben.
Hier ook vage dromen! Vannacht droomde ik dat er een tijgerspin liep met een baby. Mijn vader wilde de baby pakken maar de moeder viel hem aan. Ik werd trappend wakker! Vreselijk! Ik haat spinnen, ben er panisch voor! Achterlijke dromen zeg.
Ik heb het al aan een aantal mensen verteld (ouders,broertjes en beste vrienden). De rest wil ik na de termijnecho doen.. Ik denk dat ik probeer de 13 weken af te wachten. Gelukkig vakantie want het begint nu wel zichtbaar te worden...lastiger om het geheim te houden.
Wij hebben woensdag de termijnecho en gaan het daarna openbaar maken! Maar best veel naasten en vrienden weten het al
Bedoelde natuurlijk een vogelspin ipv tijgerspin. Hoe ik daar nu weer bij kom?! 😂 Hou het maar op de zwangerschap. Hier weet iedereen het al. Buik groeit als een malle!
Wij hebben het na de termijn echo openbaar gemaakt. Volgende afspraak bij de vlk is over 4wk alweer. Moet niet vergeten bloed te gaan prikken ergens deze week. Mijn buik groei nog niet. Ik kan mijn baarmoeder nu wel voelen maar komt nog niet naar voren ofzo. Alles past ook nog prima. Hoop over een paar weken wel een bolletje te gaan zien.