hier weet niemand het nog ik wacht nog even tot dat ik de 13 weken voorbij ben ouders hebben het wel door denk ik want mijn moeder zegt aldoor volgens mij ben je zwanger ik zij Nee hoor hahah wij willen het ook op een speciale manier vertellen maar wil nog even kijken hoe ik dat ga doen. hier vandaag man en goede kameraad van provincie Groningen naar Gemert dus een lange dag voor de boeg ze gaan een mooie brandweer stapelbed halen voor de 2 jongens en die hebben er nu al mega veel zin in haha zoooooo liefff. gr.
Hier vandaag ook weer een goede echo gehad. Zoals ik verwacht had door kortere lf iets terug gezet. Maar alles zag er goed uit en was lekker bewegelijk
Pff.. Gisteravond liep ik leeg aan bloedverlies. De kraan stond openz mss 3 mini stolsels en totaal geen kramp! Vandaag gyn gebeld moet morgen komen! Maar zo snel de kraan ineens open gedraaid was is hij ook weer dicht gegaan. Nu geen spoor meer van enig bloedverlies
♡ 15 t/m 28 februari 2017 mama's ♡ -13 februari (1) ♡ vliegje - 31 jaar - 2e kindje -15 februari (1) ♡ Jongmama21 - 21 jaar - 1e kindje -16 februari (0) ♡ Rian85 - 30 jaar - 3e kindje -17 februari (4) ♡ Kersje24 - 24 jaar - 1e kindje ♡ dddddd - 26 jaar - 2e kindje ♡ Beeb86 - 30 jaar - 1e kindje -18 februari (2) ♡ Desi81 - 35 jaar - 2e kindje ♡ Dominique1991 - 25 jaar - 1e kindje ♡ KimmyCalypso - 32 jaar - 1e kindje -19 februari (4) ♡ Pandabeer87 - 29 jaar - 1e kindje ♡ Dege - 25 jaar - 1e kindje ♡ Wendy3 - 30 jaar - 1e kindje ♡ Sox - 24 jaar - 1e kindje -20 februari (3) ♡ Spunkie - 34 jaar - 2e kindje ♡ Rashomama - 25 jaar - 2e kindje -21 februari (1) ♡Indy89 - 26 jaar - 1e kindje -22 februari (6) ♡♡ Colalight - 34 jaar - 2e & 3e kindje ♡ Mamavanniek - 29 jaar - 4e kindje ♡ Bebe3 - 35 jaar - 3e kindje ♡ Mama2be 3 - 33 jaar - 3e kindje -23 februari (0) -24 februari (1) ♡ Bugs bunny - 33 jaar - 1e kindje -25 februari (4) ♡ Tijgertje1980 - 35 jaar - 7e kindje ♡ MvG87 - ?? jaar - 2e kindje ♡ yessen232 - 27 jaar - 1e kindje ♡ MarinaDeMix - 29 jaar - 1e kindje via eiceldonatie -26 februari (0) -27 februari (3) ♡ Nenna185 - 22 jaar - 1e kindje ♡ Nienkiej - 25 jaar - 2e kindje ♡ Akami - 36 jaar - 2e kindje ♡ Ciska85 - 30 jaar - 2e kindje -28 februari (3) ♡ Regenboogjee - 26 jaar - 2e kindje ♡ Panter - 37 jaar - 1e kindje ♡ Gduif - 33 jaar - 1e kindje Totaal: 32 Jongen (0) | meisje (0) | verrassing (2) ♡ Afspraken ♡ 01 aug: Indy89 - termijnecho / Nipttest 02 aug: MarinaDeMix - 1e echo bij gynaecoloog in woonplaats (totaal 3e echo) 03 aug: Nenna185 - termijnecho 03 aug: Beeb86- 3e echo /termijnecho 05 aug: Bugs Bunny - 2e echo 09 aug: Vliegje, nekplooimeting/combinatietest 09 aug: KimmyCalypso - nekplooimeting / combinatietest 12 aug: Spunkie - 2e echo / combinatietest 15 aug: Pandabeer87 - 3e echo/ combinatietest 15 aug: MarinaDeMix - 3e echo in UMC, 12 weken echo, totaal 4e echo 30 aug: Vliegje, controle VK 02 sept: KimmyCalypso - 15 wkn echo 26 sept: Vliegje, 20 weken echo
Ojee dat was vast even heel erg schrikken Hopelijk is het geen krampen goed nieuws en heeft de gyn morgen nog steeds hoopvol nieuws voor je!
Wat een prachtige echo! Erzi, wat spannend... Hopelijk toch goed nieuws van de gynaecoloog. Sterkte!!
Jeetje Erzi wat spannend.. Dat klinkt niet echt goed maar je weet het niet? Sterkte morgen! Wat een mooie echo Panda!
Oh Erzi dat klinkt niet heel goed.. ik duim voor je! En fijn dat je morgen al terecht kan! Mooie echo panda! Vandaag 10 weken dansje! Alleen morgen naar de huisarts voor enorme rug klachten die door stralen naar m'n bil en benen.. en woensdag eindelijk de termijn echo! Gisteren de aankondiging gemaakt dus kan die eindelijk bijna online! Onze katten werkten helaas niet mee met de 10 weken foto hahaha
Vandaag termijnecho gehad. Dagje vooruit gezet, vandaag 10+6 en uitgerekend op 21 febr (verjaardag van mijn vriend). Vandaag is ook bloed voor de NIPT afgenomen, binnen 2 weken de uitslag en dus ook het geslacht. Maakt mij niet uit wat het wordt, als het maar gezond is! Mijn volgende afspraak bij de VK is over 17 dagen, even geduld dus. Vanmiddag mijn opa en oma's een mailtje gestuurd met een foto van onze "kat" vinden ze altijd leuk. Ze zijn helemaal door het dolle heen♡ Met tranen aan de telefoon, zo lief. Ben blij dat ze dit nog mee mogen maken.
Gefeliciteerd Panda en Indy met de mooie echo. Kon jij de NIPT nu al doen? Hier ga ik ook eens naar vragen komende week bij de verpleegkundige. @Erzi, heel veel succes morgen meis. Ik duim met je mee. Hoe zit je mindset? Heb je hoop of hou je rekening met het ergste zodat het alleen maar kan meevallen?
♡ 15 t/m 28 februari 2017 mama's ♡ -13 februari (1) ♡ vliegje - 31 jaar - 2e kindje -15 februari (1) ♡ Jongmama21 - 21 jaar - 1e kindje ♡ Nienkiej - 26 jaar - 2e kindje -16 februari (0) ♡ Rian85 - 30 jaar - 3e kindje -17 februari (4) ♡ Kersje24 - 24 jaar - 1e kindje ♡ dddddd - 26 jaar - 2e kindje ♡ Beeb86 - 30 jaar - 1e kindje -18 februari (2) ♡ Desi81 - 35 jaar - 2e kindje ♡ Dominique1991 - 25 jaar - 1e kindje ♡ KimmyCalypso - 32 jaar - 1e kindje -19 februari (4) ♡ Pandabeer87 - 29 jaar - 1e kindje ♡ Dege - 25 jaar - 1e kindje ♡ Wendy3 - 30 jaar - 1e kindje ♡ Sox - 24 jaar - 1e kindje -20 februari (3) ♡ Spunkie - 34 jaar - 2e kindje ♡ Rashomama - 25 jaar - 2e kindje -21 februari (1) ♡Indy89 - 26 jaar - 1e kindje -22 februari (6) ♡♡ Colalight - 34 jaar - 2e & 3e kindje ♡ Mamavanniek - 29 jaar - 4e kindje ♡ Bebe3 - 35 jaar - 3e kindje ♡ Mama2be 3 - 33 jaar - 3e kindje -23 februari (0) -24 februari (1) ♡ Bugs bunny - 33 jaar - 1e kindje -25 februari (4) ♡ Tijgertje1980 - 35 jaar - 7e kindje ♡ MvG87 - ?? jaar - 2e kindje ♡ yessen232 - 27 jaar - 1e kindje ♡ MarinaDeMix - 29 jaar - 1e kindje via eiceldonatie -26 februari (0) -27 februari (3) ♡ Nenna185 - 22 jaar - 1e kindje ♡ Akami - 36 jaar - 2e kindje ♡ Ciska85 - 30 jaar - 2e kindje -28 februari (3) ♡ Regenboogjee - 26 jaar - 2e kindje ♡ Panter - 37 jaar - 1e kindje ♡ Gduif - 33 jaar - 1e kindje Totaal: 32 Jongen (0) | meisje (0) | verrassing (2) ♡ Afspraken ♡ 01 aug: Indy89 - termijnecho / Nipttest 02 aug: MarinaDeMix - 1e echo bij gynaecoloog in woonplaats (totaal 3e echo) 03 aug: Nenna185 - termijnecho 03 aug: Beeb86- 3e echo /termijnecho 05 aug: Bugs Bunny - 2e echo 09 aug: Vliegje, nekplooimeting/combinatietest 09 aug: KimmyCalypso - nekplooimeting / combinatietest 12 aug: Spunkie - 2e echo / combinatietest 15 aug: Pandabeer87 - 3e echo/ combinatietest 15 aug: MarinaDeMix - 3e echo in UMC, 12 weken echo, totaal 4e echo 30 aug: Vliegje, controle VK 02 sept: KimmyCalypso - 15 wkn echo 26 sept: Vliegje, 20 weken echo
Nu al 3 dagen helemaal niet lekker... Tot 11 weken ging t best heel goed en nu 3 dagen misselijk en duizelig. Niet om te klagen hoor.. Ik mag van geluk spreken dat het tot aan de 11 weken best oké ging... Maar vind het zo gek.. Over twee dagen de termijnecho. Hoop zo dat alles goed is. 2 weken en 1,5 week geleden een kleine bloeding gehad. Dat maakt me toch iets minder ontspannen
Erzi wat naar zeg.. hoop dat er niks ernstigs is, wens je alvast succes voor morgen. Meiden wat een mooie echo's heb ik voorbij zien komen! Oké ik heb al paar keer gezegd dat ik het hier zou bijhouden en mee wil praten, maar ik vind op mijn mobiel lezen, soms prima, maar typen echt verschrikkelijk. Verder werkte mn laptop ook niet echt meer mee, dus heeft mn vriend toch de pc lekker op zn oude plek neergezet en kan ik weer heerlijk achter de pc dus kan ik hier ook gewoon weer mee praten wat ik heel graag wil doen. Morgen termijnecho, ben zo benieuwd weer, altijd leuk om weer even te spieken M'n dochter vond het de eerste keer maar vreemd en toch apart haha. Verder weet iedereen het hier al bijna een maand, we wilden het niet voor ons houden. Hier nog steeds heel moe en vervelende moodswings soms haha, en onwijs veel melk gaat er naar binnen voor de zws alleen bij mn cornflakes, maar nu als ik dorst heb gaat er een heel pak naar binnen haha. Verder nog een vraagje meiden, volgens de verloskundige was ik 12 mei ongesteld geworden(heb echt geen idee meer, was ook maar 1 dag en heel kort) dan rekenen we dus vanaf 12 mei de zws. Klopt het dan ook dat echt 2 weken(dus exact 14 dagen) later de bevruchting plaats vond? Of kan het daarvoor of daarna nog zijn geweest, en hoeveel dagen later zou het nog kunnen? Niks bijzonders dit hoor, maar vraag me af hoe t precies zit, zeker omdat het nog niet gepland was deze keer, was ik er toen ook helemaal niet mee bezig
15 aug heb ik combinatietest en 26 aug geslachtsbepalingen. Wil iemand die er voor mij jnzetten? 😊😊
Colalight... Met hoeveel weken gaan jullie geslachtsbepalende echo doen? Wij denken er ook over om die te laten doen. Het kan vanaf 15 weken, toch ?
Wij willen ook een geslachtsbepaling laten doen, ga er morgen even naar vragen bij de gynaecoloog, want ik weet er niks van
Welkom terug dan maar Mijn laatste menstruatie begon op 11mei en mijn eisprong was 29 mei. Bij heeft er dus 18dgn tussen gezeten. 14dgn is een gemiddelde waar veel meiden wel vanaf wijken. Ook hoeft dat niks te zeggen over de innestelling. Schijnt dat je kindje even een groeistop kan hebben of gewoon er langer over doet om in te nestelen.. daardoor kan daar ook nog een afwijking ontstaan. In mijn geval klopt de termijn wel precies, maar dat hoeft dus niet altijd zo te zijn. Je kan dus het beste de termijnecho afwachten