Mooie echo indy! Had je medische indicatie dat je de nipt hebt laten doen of wilde je dat gewoon graag? Vanaf 15.4 ofzo kan de geslachtsbepaling volgens mij. Ik denk dat wij ook nog wel een echo tussendoor laten doen en dan geslacht is leuk meegenomen haha. Vindt van 12/13 wkn naar 20 wkn wel een beetje lang zonder te spieken
Haaj lieve meiden, Weet niet of jullie mij allemaal nog kennen maar ik zat hier in jullie clubje en heb in de Facebook groep gezeten tot ik 30 juni een miskraam kreeg met 7 weken. Maar kijk mijn foto!!! Wilde dit toch even delen. Ik lees afentoe nog mee met jullie. Xxx Knuff van een hele vrolijke mij
Wie gelooft er in bakerpraatjes wat betreft t geslacht vd baby. Ik ben er van overtuigd dat t een jongen is. De chinese vruchtbaarheidskalender voorspeld ook n jongen (andere kids kloppen ook volgens die kalender). Maar bij een meisje zou de mama lelijk worden. En nu krijg ik me toch ineens een ongave huid en puisten enzo. Haha. En bijmijn zoon had ik nergens last van. Met de meiden echt ziek zwak en misselijk. En nu weer.
Loesje, geweldig!!! Gefeliciteerd! Wat dit de 1e cyclus na je mk? Ongelooflijk, hopelijk een mooie plakker nu!
Bizar hoor. 1e ronde zwanger en nu meteen weer!! Dit keer gaat het goed meid.. je lichaam weet nu weer wat te doen & aan je vruchtbaarheid ligt het niet!! Geniet er van ❤..
Gewoonloesje gefeliciteerd!! Ik heb net weer een super echo gehad, kon alles weer goed zien en het bewoog behoorlijk ben nu 11 wk en 5 dg, dus blijft gewoon hetzelfde en ben nog steeds 15 feb uitgerekend!
Had je daar al gefeliciteerd maar hier nog een keer: van harte!!! Super fijn, ik geloof echt echt in verhoogde vruchtbaarheid de maand na een (vroege) MK
Loesje! Wat een goed nieuws! Gefeliciteerd !! Wat een prachtige en duidelijke echo Nienke! Je ziet echt hoe hard de ontwikkeling gaat...
Ik geloof trouwens niet in baker praatjes zoals de Chinese kalender. Ik zou dan zwanger zijn van een meisje. Zelf het gevoel dat het een jongen gaat worden. Geen idee waarom.. Ben benieuwd!
Gefeliciteerd loesjee!! Wat ontzettend fijn!! Volgens de chinese kalender zal ik een meisje krijgen, en ze maken je lelijk en ik zit onder de pukkels haha.. we wachten af! Morgen eindelijk de termijnecho !
Bij Reva's zwangerschap werd mijn haar nog glanzender en dikker en groeide als kool Geen pukkeltjes, droeg naar voren en zag er stralend uit. Dus alle bakerpraatjes konden de prullenbak in wat dat betreft haha!
Volgens die kalender krijgen wij weer een meisje Volgens mij was het bij onze dochter ook fout, stond er een jongen maar is toch echt overduidelijk een meisje haha! Wij gaan eigenlijk alle drie uit van een jongen. Hebben het altijd over hem of hij en Emma wil dolgraag een broertje haha
Ben ook heel benieuwd naar Erzi.. @Loes, gefeliciteerd!! @chinese kalender: chinese kalender? Ben hier wat te nuchter voor denk ik. @cyclus. Bij de ene vrouw duurt een cyclus 28 dgn (je bent altijd iedere 4 wkn op de maandag ongesteld) en bij een ander duurt het 31 dgn (zoals bij mij. Dan weer op maandag, dan 4,5 week later enz). Je eisprong is exact 14 dgn vordat het bloeden begint. Begin je niet te bloeden: zwanger! Dit geldt trouwens ook niet voor iedereen, bij sommige vrouwen kan je er geen touw aan vast knopen haha
Hoop dat alles goed is met je erzi !! Hier bij de andere 2 niet gekeken , nu de 3e baking soda test : meisje en chinese kalender ook . Ik ga er niet vanuit dat t klopt maar hoop t wel , nu ik al 2 jongens heb. Een jongen is ook leuk ben n echte voetbal moeder bij mn oudste