Fijn dames met de goede echo's! Hier groeit mijn buik, niet normaal. Heb positiebroek aangedaan vandaag want kan toch al wel redelijk. Heb nu een buik die ik bij de eerste pas met 17 of 18 weken had ofzo.
Gister voor het eerst een echo gehad bij de gynaecoloog hier in het ziekenhuis. De gynaecoloog was een man, dus het enige wat ik hoopte was dat de echo niet inwendig hoefde! Gelukkig hoefde dit niet en hebben we ons kindje weer mooi zien bewegen. Echo mee naar huis gekregen, maar was er niet echt trots op, het beeld op het tvscherm was veel mooier dan we op onze foto terugkregen. Vandaag moest ik terugkomen voor een intake bij de verloskundige in het ziekenhuis. Tot mijn verbazing ging zij ook weer een echo maken en heb ik voor het eerst het hartje gehoord (achteraf balen dat vriendlief niet mee was)! Toen ik vertelde dat we gister niet zulke mooie foto's hadden meegekregen, ging ze onwijs haar best doen ! Hieronder het verschil van 1 dag, de eerste van de gynaecoloog, de tweede van de verloskundige !
Hoi allemaal, 6 weken geleden heb ik jullie moeten verlaten na een miskraam, maar vanochtend heb ik ontdekt dat het wederom raak is! Nog wel heeel vroeg, maar ik hoop dat deze blijft plakken. Ik wilde het toch graag met jullie delen. Ik lees af en toe nog wel eens mee, ik wens jullie alle goeds toe en in februari een gezonde baby (of baby's in 1 geval zag ik, wauw!) (Op de foto kan je het niet echt goed zien, maar er staat in het echt best een duidelijk lijntje)
Wauw al twee meiden met een positieve test na een miskraam! Wauw wat fijn!!. Geniet er van jootje! Ik gun het je enorm 😘
Gefeliciteerd Jootje! Lees net een bericht van een febr mama 2015 die ik nog ken van toen, was 16 weken zwanger en baby is overleden... moet gaan bevallen morgen. Wat een hel zeg. Hoop toch niet ooit zoiets mee te maken. Dan ben je helemaal gebroken denk ik
Gefeliciteerd jootje enorm fijn voor jullie, hoop dat het deze keer goed gaat. Mooie echo's trouwens zie ik voorbij komen. Ik ben de uurtjes aan het aftellen want morgen ochtend ben ik aan de beurt!! Ben zo benieuwd...
Ja verschrikkelijk.. een vriendin van mij met 18 weken.. en daarna nog 2 miskramen gehad ( zelfs na een kloppend hartje) pff gun je niemand.. ze zijn tot op se dag van vandaag nog niet weer zwanger en heeft ze verklevingen door de curretages
Jeetje zo heftig. Ik denk niet dat ik het daarna nog eens zou kunnen, zwanger zijn. Na zo'n traumatische gebeurtenis. Echt vreselijk We hopen het allemaal nooit mee te maken!
Lopen nu richting 12wk, kwaaltjes zouden toch n beetje moeten afnemen, maar dat idee heb ik echt niet. Ik vind dat de vermoeidheid alleen mar toeneemt. De misselijkhgeid maakt me nog niet eenszoveel uit, daar kan ik wel mee leven, maar dat moe zijn. De 3 kids zijn nu thuis en vooral rond de middag heb ik echt n dip, moet echt moeite doen om wakker te blijven. Vanmiddag van 14-15 in mn bed gelegen, tegen de oudste gezegd dat ik hoofdpijn had. Word er ook nietveel vrolijker van. Over 3wk verhuizen we en ben vanmorgen begonnen met inpakken, maar nba een paar dozen, heb ik t even gehad. Maar deoudstrewil dan doorgaan. Allen met zn 7 jaar valt dsat nog niet mee. Word dan gewoon chagrijnig. Voel me dan weer slecht. Hoop dat dit gauw over is.
hoi Hier in de middag ook heel erg moe en ook hier het gevoel dat het toeneemt pff ook in de avond ben ik al heel snel moe en wil ik wel in bed gaan liggen maar dat doe ik maar niet. af en toe komen mijn ouders of vrienden onverwacht langs en dan lig ik in bed hahah ik laat rond de 20ste een geslacht bepalende echo maken denk ik ben zoooooo nieuwsgierig haha gr
Helaas weet ik hoe 't is en het is idd vreselijk. Wetende dat je moet gaan bevallen van een kindje dat niet meer leeft is heel moeilijk.. Wij zijn ook door n hel gegaan. Maar wisten vanaf 't begin dat we 't wel weer wilden proberen. Ons kindje is verdrietig genoeg overleden maar onze kinderwens niet. Het is nu wel super eng om weer terug zwanger te zijn. De 12 weken grens is voor mij helaas geen bevestiging dat 't wel goed zou gaan want ik weet hoe 't alsnog verkeerd kan gaan. Pas als onze 20 weken echo goed is kan ik er misschien n beetje in gaan geloven 😍
@Mamavanniek....ja hier lopen er 6 rond de oudste van 14 redt zich wel en die van 11 ook inmiddels wel en beide helpen ze ook mee in het huishouden en met de kleintjes de 4 kleintjes zijn 5 jaar, 4 jaar, 3 jaar en 11 maand het gaat wel lekker door en ze gaan allemaal goed met elkaar om en ook doen we stuk voor stuk wat met ze zodat ze allemaal even veel aandacht krijgen het gaat hier eigenlijk allemaal wel automatisch hahaha beetje moeilijk uit te leggen... ze zijn het allemaal wel gewend ook dus scheelt ook een hoop natuurlijk.. ook hebben ze wel eens ruzie maar dat is overal wel zo neem ik aan hahaha. ze zijn heel blij dat er een broertje of zusje bij komt...en dit is ook echt de allerlaagste baby want meer kindjes komen er echt niet... gr
Tijgertje een vraagje voel je elke keer dat je zwanger bent ziek van de misselijkheid of valt dat bij jou wel mee, want dit is mijn tweede zwangerschap en heb met beide keren gezegd dit wil ik nooit nog eens mee maken!! En gaan de bevallingen makkelijker en sneller iedere keer?? Ik beviel met mijn zoontje met 38 weken hoop dat het deze keer ook voor de 40 weken gebeurt maar neem aan dat het niet gezegd is.
@dddddddddddd.....Nee heb nergens geen last van bij alle zwangerschappen niet niet misselijk, echt helemaal niets alleen erg moe nu de laatste tijd... verder voel ik me super goed... ja mijn bevallingen gaan altijd super snel zodra ik goed in de weeën zit dan is de kleine er ook wel binnen een half uur!!! ik beval echt snel!! ik wordt 2 weken eerder ingeleid door de suikers straks weer dus rond 8 februari hier denk ik gr
Jootje gefeliciteerd! Super leuk zeg. @Tijgertje, ik vind het knap hoe je het doet hoor. Wel fijn dat het allemaal automatisch gaat zeg maar, heb je ook wel een beetje rust nog tussendoor? @Kwaaltjes, ik merk zelf dat ik wel ''iets'' minder moe ben dan anders, maar ik kan iig wel weer opstaan zonder helemaal verrot te zijn gelukkig.