Heey mama's 2 be LadiiNurd en doeline wat leuk gefeliciteerd met jullie zwangerschaps hier een mama van een zoontje van bijna 9 maanden! En het kriebelt wel weer voor een 2e ShampooL snap je vraag niet?
Wat leukkk geniet lekker van je zwangerschap meid t gaat echt mega snel voor je t weet heb je je kleine wonder in je armen. Met mij gaat t goed wij willen voor een 2e gaan!!
Ja we zijn deze cyclus gestart hahaaa maar niet genoeg geklust manlief moest onverwachts veel werken Dus we doen gewn rustig aan geen haast. Wel heb ik me eventueel weer aangemeld bij t zh want weet natuurlijk niet of t gaat lukken en weet dat t in 't zh ook heel lang kan duren voor je alle onderzoeken en dergelijke he gehad weer
Waar blijven de andere meiden? Nodig jij ze even uit . Je hebt waarschijnlijk via fb vaker sneller contact met ze
Jaja ik ben er ook weer hihi Door woman idd via fb thnx voor de uitnodiging! Volgende week je 20 weken echo al zenuwachtig? Wauw voor een 2e spannend angel! Hoe oud is je kleintje nu?
Hee daar is het groepje weer haha! Wat leuk angel voor de 2e! Hier ook alweer een poosje aan de slag voor nummer 2 maar wil nog niet helemaal slagen tot zover
Liefje : Ja wel een beetje,hoop dat alles goed is.. het geslacht maakt ons niet veel uit.. Miloena : Oh dat is jammer dat het nog niet lukt.
Leukkk zeg!!! Liefje moet even me geheugen opfrissen ken ik jou ook nog van 't ouwe groepje zeker van t begin? 😊😊 mijne kleine is nu net 9 maanden Gefeliciteerd hoe oud is jou kleine meid? Miloena ooh leuk zeg jullie dus ook voor een 2e hmmm hopelijk gebeurd het toch nog snel en hoeven we weer niet zo lang erop te wachten. Hoe oud is jou dochtertje? En waar zit je nu in je cyclus? Woman jaaaa spannend 😆😆 Ik wil hier denk ik beginnen met de utrobollen heb nog wat liggen thuis. En vermoed toch dat mij lf zoiezo tekort is. Ik wilde er deze ronde me beginnen maar helaas niet genoeg geklust dus zonde ik wil ze gebruiken bij een ronde met veel meer kans nu nog maar 1 x rond de eisprong zker 2 dagen voor ei geklust drna helaas niet meer van gekomen.
Angel : liefje is anoniempje 😊 ..dan weetje het wel toch? Dus de utro gebruik je bij de volgende ronde?
Woman jaaa dan weet ik het zeker wel weer!!!! Hahaha dankjewel😘 Yepp dat denk ik wel ik heb as vrijdag al wel weer een afspraak bij de gynaecoloog voor eventueel weer starten van een behandeling. Heb zoveel vragen betreft mijn cyclus