Uitgerekend 15 t/m 30 april 2018

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by Robijn89, Aug 11, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Saona

Saona Fanatiek lid

Jun 24, 2006
    4,529
    640
    113
    Nou dat hou ik lekker niet bij. Helemaal geen zin an. Ik eet gewoon gezond en gevarieert en ik guj mezelf iets lekkers extra als ik daar zin in heb. Ik hoop gewoon dat het goed komt nog als de kleine er is :roflmao:

Original likes this.
  2. Mvp

Mvp Actief lid

Aug 26, 2017
    336
    136
    43
    Female
    Ik ben tot nu toe 3 kilo aangekomen :).

Even een vraagje, heeft iemand een goed advies wat betreft kinderwagen.
    Eigenlijk ben ik op zoek naar een gewone kinderwagen, maar waar je wel eventueel 2 baby's in zou kunnen vervoeren. Door bijvoorbeeld maxicosi o.i.d. nog onder op te kunnen klikken.
    Ik heb echt geen idee of dit bestaat.

Mijn zusje staat op het punt van bevallen en mijn moeder gaat op onze kinderen passen, 1 keer in de week. Vind het sneu voor haar als ze aan huis is gekluisterd omdat ze niet met ze op pad kan door geen geschikte wagen.

3. Fluss1984

Fluss1984 Fanatiek lid

Jun 2, 2015
    3,393
    1,595
    113
    Noord-Brabant
    Ik grijp mijn zwangerschap aan om met mijn extra eetlust wat aan te proberen komen. Ik zit nog 4-5kg onder het gewicht van toen ik zwanger was van mijn dochter, kreeg het er voor ik zwanger werd echt niet aangegeten. Ik weeg nu 56kg en ben 176. Ik wil echt de 70kg weer halen zoals vorige keer. Ik sta dus wel elke week op de weegschaal...

4. Original

Original Niet meer actief

Ik zit nog op -1. Al weken eigenlijk. Zou wel leuk zijn als het niet zo hard gaat want bij de eerste was ik 30! kilo aangekomen en at echt niet raar. Bij de 2 kwam ik 12 kilo aan. Hopelijk nu ook zoiets en anders sporten we daarna gewoon weer wat extra. Zien we dan wel weer. Eerst een gezond kindje op de wereld zetten. Net wat @Saona zegt probeer ik ook gezond en met regelmaat te eten (niet dat dat geloofwaardig overkomt na Mn verhaal over broodjes kroket met lunch haha)

5. Fluss1984

Fluss1984 Fanatiek lid

Jun 2, 2015
    3,393
    1,595
    113
    Noord-Brabant
    Ze gaat op dezelfde dag oppassen op jouw baby en die van je zus?
    Ik zou voor jezelf gewoon een kinderwagen kopen die je fijn vindt, en dan evt samen met je zus een wat goedkoper merk tweedehands duowagen kopen voor de oppasdagen. Een goede duowagen kost veel geld, en die zijn of lang of breed dus om altijd met zo'n ding rond te slepen lijkt mij minder handig.
    Er zijn verschillende topics onder "babyuitzet" over duowagens of tandenwagens. Kan je eens gaan rondneuzen.

6. Original

Ja die zijn er.....oh waar heb ik die gezien?! Was het niet van joolz? Daar kan je ze onder elkaar doen maar ook een enkele wagen dus van maken.... maar ze bestaan zeker! Zijn wel super mooie wagens maar erg prijzig. Heb ze alleen nog op plaatje gezien hoor hihi

Spannend van/voor je zusje! Je zit dus aan de telefoon gekluisterd?

7. Mvp

Mvp Actief lid

Aug 26, 2017
    336
    136
    43
    Female
    @Fluss1984 inderdaad dezelfde dag ja.
    Ik ga sowieso een wagen kiezen die mijzelf aanstaat, maar als er toevallig wagens bestaan waar je een optionele tweede baby in kwijt kan zou dat ideaal zijn. Daar zou ik mijn moeder een groot plezier mee doen en als het mij aan staat wil ik haar daar best mee helpen.

@Original Ah dankje, ga ik daar eens kijken. Als jullie zoiets alsnog tegen komen, denk aan mij en plaats even een linkje :D. Het begint nu een beetje spannend te worden. Ze is nu 37 weken, vanmiddag even bij haar langs geweest en wat foto's gemaakt van haar buik. Hopelijk blijft het nog even zitten.

Meis28 likes this.
  8. Fluss1984

Fluss1984 Fanatiek lid

Jun 2, 2015
    3,393
    1,595
    113
    Noord-Brabant
    De joolz geo (of geo2?) heeft wel een optie dat je de bak onder het zitje kan zetten. Baby kan vanaf 6 maanden in het zitje, dus dan zou je neefje/nichtje daarin kunnen en jouw kindje onderin. Je kan dan daarna een vervolgstoeltje onderin plaatsen. Nadeel is wel dat je dan de boodschappenmand niet kan gebruiken en dat de kindjes niet naar elkaar kunnen kijken/dat de onderste weinig zicht heeft.

Attached Files:

9. Mery

Mery Bekend lid

May 24, 2017
    697
    278
    63
    Female
    Hahahaa plat na de geboorte?:roflmao::roflmao:dacht t niet hoor.Heb al jaren een buikje van mezelf:D

10. Mery

Mery Bekend lid

May 24, 2017
    697
    278
    63
    Female
    @Mvp hai ik ben het ook met @Fluss1984 eens over een goedkope evt tweedehands kinderwagen.Zo kan je voor jezelf een kinderwagen hebben en de duowagen blijft dan bij oma.Dat jij en je zus deze wagen aanschaffen.De joolz geo is best prijzig hoor.Ook gebruikt zijn deze prijzig.Een aantal weekjes geleden hebben manlief en ik wagens bekeken.Die van joolz zijn prachtig maar oh zo duur.

11. Mvp

Mvp Actief lid

Aug 26, 2017
    336
    136
    43
    Female
    Ah dankje @Fluss1984 zoiets zocht ik inderdaad. Ga het meenemen in de overweging.
    Eventueel tweedehands goedkope duo wagen aanschaffen is ook nog een idee!

12. Fluss1984

Fluss1984 Fanatiek lid

Jun 2, 2015
    3,393
    1,595
    113
    Noord-Brabant
  13. Original

Dat weerhoud mij er ook van deze aan te schaffen. Het is bij ons ook maar voor 1 kindje en dan vind ik het toch wel erg veel geld....

14. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

Aug 30, 2013
    4,026
    184
    63
    Spanje
    Bugaboo donkey is een perfecte wagen voor twee of 1 kindje, kun je elk moment weer ombouwen. Alleen is ie vrij duur.. je kan voor tweedehands kijken. Ik wilde m ook maar hier past ie niet door onze deur dus wij gaan voor onze kleintjes nu voor de Mountain buggy duet. Kun je ook nog overwegen! Zijn er ook tweedehands en stukken goedkoper

Mvp likes this.
  15. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

Aug 30, 2013
    4,026
    184
    63
    Spanje
    Ooh cassisss..!!!! Dat wil ik nu ook! Haha soms mis ik echt van die bepaalde dingen die je in nl alleen hebt :( vooral de vette snacks en patat met.... aargh!
    Ik eet hier ook gewoon een beetje waar ik zin in heb eigenlijk en dat doe ik altijd al. Probeer er wel op te letten dat ik elke dag fruit eet want normaal gesproken schiet dat er bij mij wel eens in.. ik weeg altijd 60 kilo zo ongeveer en nu dus al 64 haha.. met m’n zoontje ben ik 14 kilo aangekomen maar was dat ook snel weer kwijt. Nu zal t wel meer worden maar neem aan dat het meeste er wel weer af gaat (hopelijk :p)

Mvp and Original like this.
  16. Mery

Mery Bekend lid

May 24, 2017
    697
    278
    63
    Female
    Weet je wat het is met die Joolz? Als je er een beetje fatsoenlijk mee omgaat kun je hem daarna goed doorverkopen,zonder al te veel verlies.Op mp zijn ze goed gebruikt en best duur.Wij denken er nog over na.Als ik een tweedehands kan vinden die ik mooi vind en die er nog netjes uitziet dan koop ik hem.En anders wordt het een nieuwe ergens in de sale .Ik koop graag afgeprijsd!!!

17. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

Aug 30, 2013
    4,026
    184
    63
    Spanje
    Klopt @Mery , hetzelfde geldt voor de bugaboo. Heb ik toen op Marktplaats gekocht tweedehands voor 450 euro geloof ik maar echt in super nette staat. Ik ben er ook netjes mee geweest en hier in Spanje waar wij wonen is tweedehands alles vrij duur en slecht te verkrijgen en kan ik er waarschijnlijk nog wel rond de 375-400 weer voor vragen!

18. Original

dat is zo. Ik heb hem alleen nog op plaatje gezien en denk dat we ons volgende maand eens echt gaan verdiepen, kijken en ook rijden.... bij mijn andere kids had ik quinny. Was ook een top merk. Maar de ‘mode’ qua kinderwagens is wel met sprongen vooruit gegaan haha. Ik laat me verassen...... ja koopjes!! Dol op hahaha.

19. Original

Goedemorgen meiden,

Dromen jullie ook zo vreselijk raar pffff. Het helpt het slapen/rusten ook niet echt......

20. Mery

Mery Bekend lid

May 24, 2017
    697
    278
    63
    Female
    Voor mijn zoon die nu bijna 9 is,hadden we een quinny buzz,wow dat was toentertijd een super mooie wagen.Echt een fijne wagen was dat.

Original likes this.

Share This Page