UITGEREKEND april 2018 11 april Robijn89 - 27 jaar, 2e kindje - Het is een Meisje - L☆, geboren 23 oktober 2017 12 april Mery - 5e kindje - Het is een meisje 13 april Coco - 27 jaar, 1e kindje - Het is een meisje 15 april Elizia - 34 jaar, 3e kindje - Het is een: Verrassing! 18 april Lavender123 - 33 jaar, 2e kindje - Het is een: Jongen/Meisje Cynnie1980 -37 jaar, 2e kindje - Het is een: Jongen/Meisje 21 april Norah1979 - 38 jaar, 2e kindje - Het is een Jongen Saartje90 - 27 jaar, 1e kindje - Het is een Jongen/Meisje Original - 34 jaar, 3e kindje - Het is een Jongen Muisske - 27 jaar - 2e kindje - Het is een Meisje 22 april tamara78 - 38 jaar, 2e kindje - Het is een Jongen/Meisje Dropke81 - 36 jaar, 1e kindje - Het is een Jongen/Meisje Leeuwinnetje22 - 22 jaar, 1e kindje - Het is een Jongen/Meisje MVP - 26 jaar, 1e kindje - Het is een Jongen/Meisje 23 april Beyzam - 31 jaar, 2e kindje - Het is een Jongen 24 april Tiarah - 28 jaar, 3e kindje - Het is een: Verrassing! 25 april Olliebol - 33 jaar, 2e kindje - Het is een Jongen/Meisje Noah2013 - 4e kindje - Het is een Jongen/Meisje Solidgold - 28 jaar, 2e kindje - Het is een Jongen NinaB - 27 jaar, 1e kindje - Het is een Meisje 26 april Antoinet1- 25 jaar, 2e kindje - Het is een Jongen/Meisje Sokkie87 - 1e kindje? - Het is een Jongen/Meisje Nugget - 26 jaar, 1e kindje - Het is een: Verrassing! 27 april Fluss1984 - 33 jaar, 2e kindje - Het is een Jongen Saona - 38 jaar, 3e kindje - Het is een Jongen 28 april Lisetje - 29 jaar, 2e kindje - Het is een Jongen/Meisje Kroon555 - 25jaar, 1e kindje - Het is een Verrassing! 29 april Lucindalice - 5e kindje - Het is een Jongen Babylovebaby - 24 jaar, 2de kindje - Het is een Meisje Meis28 - 32 jaar, 2e +3e kindje (TWEELING!) - Het zijn een Jongen +...... Avd.h - 27 jaar - 2e kindje Het is een Jongen/Meisje 30 april Freddel - 26 jaar, 2e kindje - Het is een: Verrassing! Bulb, 27 jaar, 1e kindje - Het is een Jongen/Meisje Jongen (8) | Meisje (5) | Verrassing (5) __________________________________ AFSPRAKEN Avd.h : 28 november Controle VK Babylovebaby: 30 november - 20 weken echo MVP: 30 November 20 weken echo Original: 1 december - 20 weken echo Solidgold: 3 december - 20 weken echo MVP: 4 december - controle VK Beyzam: 5 december - 20 weken echo Nugget: 5 december - Controle vk Fluss1984: 5 december - 20 weken echo Robijn89: 7 december - uitslagen onderzoek Saona: 11 december - 20 weken echo Nugget: 12 december - Termijnecho 20 weken Nugget: 19 december - Controle vk Original: 13 december - Controle vk Fluss1984: 28 december - Controle vk[/QUOTE]
Ik heb een afspraak gemaakt voor een 3d en 4d echo. Eind januari op mijn verjaardag. Zoonlief heeft vrij ivm studiedag en mijn vriend neemt vrij. Vond ik wel een leuk verjaardagscadeautje
Goedemorgen, Op mijn werk is het onwijs druk en doordat ik fulltime werk ben ik smiddags kapot en dat in combinatie met een gezin..... tja ik kijk dan eigenlijk weinig op mijn telefoon haha vandaar ook niet veel bijgelegen/geweest. Een jongen voor @Fluss1984 wat leuk! Ik heb ook een meid en jongen en het is zo leuk! Al dacht ik eerst wel ‘wat moet ik met een piemel?!’ Maar ook dat kwam goed haha. Jongetjes zijn echte mama kindjes. @Mery wat leuk een meisje!!!! Mooie echo ook! Dat neusje.....zo schattig. Leuk roze kopen Jongetjes zijn nog in de meerderheid zo te zien. Ben benieuwd wat de eindstand zal zijn.... leuk! Hoe is het verder met jullie? Las wat rugklachten, dat is balen!!! Hier nog steeds rare dromen..... Ik ga weer aan het werk, veel te doen vandaag. Lekker buiten ‘spelen’ Hahahaha. Fijne dag allemaal!!
Goedenmorgen allemaal,@Original hele fijne werkdag gewenst! Petje af hoor ,voor de werkende mama’s!.Ik werk niet eens en heb het al zwaar,voraal rugpijn niet normaal meer.@Norah,heel leuk idee ,3d/4d echo.Ik kreeg gister niet genoeg van toen de vk naar de baby keek.Het maakt de band echt sterker als je de baby ook kunt zien.Ik ben druk met haarbandjes uitkiezen op aliexpress.Heb er al 23 maar ik denk dat ik nog ga sorteren.Wordt een beetje te gek.Wie is er al druk aan het inslaan?
Hahaha! Ik dacht hetzelfde voor in geval ik een meisje zou krijgen... ik ben straks omringd door piemels, het universum heeft besloten dat ik een jongensmoeder ben. En ik vind ze heerlijk, mijn mama kindjes idd ❤️ Pfff pittig hoor fulltime werken! Ik werk 4 dgn in de week en dat vind ik ook al pittig! Werkze vandaag!
Het is ook best pittig maar ik heb geen zit of sta werk en kan alles goed combineren. Kan ook thuis werken dat scheelt ook. Heb gister wel een broekje gekocht. Vond het zo schattig. Wauw 23 haarbandjes haha. Kost geen drol daar hè.....
Yes! Straks pas om 14:00 dus kan nu nog even lekker allerlei uitzendingen gemist kijken. Echt mijn ochtendje die dinsdag. Kids naar school, kopje thee en programma gemist Ik werk ook 1 dag in de week thuis, dat scheelt idd enorm! Wat een superleuk broekje, waar heb je dat gekocht?
Hoii! Ohh ja ik ken het @Original . Hier ook fulltime werken, ben echt zooo blij als ik straks met verlof mag, pfff.. Ik hoop dat ik niet al te lang door hoef hihi. Morgen neem ik een dag vrij, moet mn vakantie dagen nog opmaken en heb er nog een paar, naast dat ik dus over twee weken naar NL ga. Mn zoontje was vanmorgen ook weer mega dwars met aankleden en naar de creche brengen, was echt niet leuk.. dan ga je niet met een lekker gevoel naar je werk. Ik breng m weg zodat papa rustig thuis kan blijven (hij is nu vrij), ik moet toch de deur uit. Maar pff af en toe... Wat leuk @NORAH1979, goed idee als verjaardagskado! Jongens zijn idd echte mama kindjes...! De mijne ook heeel erg, wordt wel ietsje minder maar nog met vlagen heeft hij echt de mama-ziekte hihihi. Kan iemand de lijst nog ff aanpassen ook voor mij alsjeblieft? Ik heb 8 december geslachtsbepaling in NL En 15 december de 20 weken echo weer hier in spanje. Succes allemaal vandaag!
Hier weer slechte nacht gehad; deels door dochter en deels doordat ik niet meer in slaap kwam. Maar na 2 slechte nachten vanochtend weer over de wc gehangen Vervolgens te laat kunnen vertrekken, vol de file in, en toen stonden alle personeelsparkings ook nog eens vol 45min te laat op het werk dus... 23 haarbandjes haha, dan hoop ik dat jouw dochter niet wordt zoals mijn dochter is; namelijk niets op/aan haar hoofd willen Ik had een stuk of 20 mutsjes, alleen de eerste dagen een paar gedragen maar toen waren de leukste nog te groot, daarna niets meer op kunnen zetten... Ik hoor idd dat jongens echte mamakindjes zijn; ik hou mn hart vast. Mijn dochter is ook een mega mamakindje, hangt de hele tijd aan mij. Dan heb ik straks 2 zwaan-kleef-aan kindjes
Vanochtend vk gebeld Vanwege steeds hartslag in me oor horen en wazig zien Ook hoofdpijn Ze vond het raar want het komt voor in de 3de trimester en dan vanwege hoge bloeddruk Kwart over 2 moet ik dus bij de vk zijn ben benieuwd wat ze gaan zeggen
@Saona moet je tot laat? Wisseldiensten lijkt me ook wel funest tijdens een zwangerschap. Heb ik ook gedaan (wisseldiensten bij een vorige werkgever) maar vond het drama. Haha. Lekker hè zo een ochtendje alleen. Ik kan daar ook onwijs van genieten als de kids naar school zijn en ik het rijk voor mij alleen heb. Heb je Netflix? De serie the sinner is super goed! Broekje heb ik bij de Hema gekocht. Vind dat soort motiefjes super leuk en stoer. Liep er toevallig langs toen ik een klein flesje champagne/prosecco kocht (vind die zo leuk dus besloten er een soort collectie van te maken haha). Het kopen ervan ging niet geheel zonder slag of stoot want ze wilde letterlijk mijn legitimatie zien Hahahahaha ik zie het maar als compliment dat ik geen 34 lijk @Babylovebaby hoe was het bij de vk?? @Meis28 leuk nog een extra echo in Nederland. Hopelijk laat de kleine nu wel zien wat hij/zij is
Oh I love HEMA! Gauw kijken dan of ze die hier ook hebben! Ik moet eigenlijk tot 22:00, maar gelukkig zijn ze niet zo streng. Ik heb veel vrijheid. Ik denk dat we rond 20:00 klaar zijn. Mijn vorige zwangerschap moest ik nog 4 dagen in de week om 05:00 beginnen. Elke dag om 03:45 opstaan, ik weet nu echt niet hoe ik dat toen volgehouden heb hoor! Nu werk ik 1 dag in de week thuis, dinsdagavond een paar uurtjes en donderdag en vrijdag een hele dag. Ik heb van meer mensen gehoord dat de Sinner heel goed is, die gaan we kijken als we klaar zijn met Stranger Things, die kijken we nu,tegelijk met Blacklist, The walking dead en Z Nation Meeeen je niet dat je je moest legitimeren! Take it as a compliment idd, want dat is het!!!
Bij ons hadden ze ook nog maar 2 broekjes. Maat 50 en 62 maar vond hem in 50 te schattig hahaha. Snel kijken anders kan ik eventueel wel hier kijken nog voor je, is het wel 62 . Stranger things is idd ook een super serie! Wauw 3 tegelijk haha. Wij zijn nu bezig met the Punisher. Bij de Gall en Gall krijg je nog een opener met ‘sorry ik schatte je leeftijd fout’ of woorden van gelijke strekking hahaha. Vroeg al bij de Hema of ze zoiets ook hebben. Ga ze sparen denk ik hahaha Vind het wel leuk om te horen wat iedereen voor werk doet zo met die tijden maar aangezien dit een open forum is kunnen we dat beter bewaren voor fb hahaha
Nou ze werden er niet echt wijs van Ten opzichte van de laatste keren is.me bloeddruk wel gestegen Vorige keren was me bloeddruk laag 100 over nog iets Nu 128 over 70 Ik heb morgen een afspraak bij de dokter hb meten en verdere onderzoek dus ben benieuwd
Wauw Original, respect voor jou. Fulltime werken en een gezin. Ik werk nu 20 uur over 4 dagen, ga na mijn bevalling 20 uur over 3 dagen werken. Heb toevallig afgelopen week overlegd op mijn werk en we waren er snel uit. Mijn moeder en schoonmoeder wouden beide 1 dag oppassen, nu alleen nog voor een halve dag iets regelen. Leuk dat iedereen druk aan het kleding shoppen is. Ben ik nog helemaal niet mee bezig, maar ik weet het geslacht ook nog niet. Misschien dat het wel veranderd wanneer ik het wel weet.
Ik werk op de nationale luchthaven ! Hier hebben ze ook een HEMA, ik loop straks meteen even langs voor ik naar huis ga ! Dat is dan wel weer een leuk goedmakertje als je een opener krijgt! Je moet ze sparen idd, dan kun je later als je niet meer zo jong geschat word terug kijken op hoe vaak dat gebeurde Blacklist, Walking Dead en Z Nation zijn we helemaal bij. Dus er komt slechts elke week 1 nieuwe aflevering om te kijken... Stranger Things zijn we net aan het tweede seizoen begonnen op aanraden van een vriendin. Altijd leuk om goede series aanbevolen te krijgen! Ik laat weten of het gelukt is vanavond het broekje te scoren! Een 62 zal niet zo'n heel erg zijn... Mijn zoons waren 4,5 en 5 kilo bij geboorte. Niet dat ik hoop dat dit kindje ook zo groot is, maar de kans is reeel...