Ik keek hier samen met de kids hannibal.Ik vind hem best heftig worden en wou hem niet meer kijken.Oudste 2 kijken nu verder op mobiel.Ben er dus niks mee opgeschoten.De jongste kwam weleens beneden koekeloeren als die aan stond.We hebben ook The 100 ofzo gekeken.Was echt heel leuk,binnenkort start het weer.Ik kan niet wachten.
Ja The 100 hebben wij ook gekeken, ook leuk! Net als Breaking Bad, Homeland, Marco Polo, Under the Dome, Orphan Black (awesome!). Luke Cage ook wel leuk. Arrow zijn we ook mee begonnen maar dat vond ik nou weer niks, beetje tiener serie. Hoe oud zijn je kinderen dat ze Hannibal kijken ?
The 100 keken wij ook. Begint dus weer...... jippie!! Weet je wanneer? Hannibal is ook niet mijn ding nee haha slaap ik niet meer haha
Dank je, maar moet zeggen dat de tijd vliegt. we vangen de kids ook zelf op voor en na school en brengen ze zelf naar hun sporten (beide 2x per week) dus denk dat als het zo gaat dat we het wel goed doen haha. Ik moet ook zeggen dat ik geen thuis-mama ben, dan komen de muren op me af haha. Kan je vriend geen ouderschapsverlof opnemen voor een halve dag per week? Dan heb je dat ook gedekt. Is slechts een idee wat opkomt haha
Leuk! Altijd drukte..... vind het er altijd wel gezellig als ik er ben (om op vakantie te gaan) haha. Ja is goed! Leuk!! Wie weet hebben ze die broekjes daar ook. Zag ze niet meer op de website. Serieus, dat zijn geen kleintjes inderdaad. Hoe ging het met jou na de bevalling?
Ah nou prima toch als het voor jullie goed werkt op deze manier. Na deze zwangerschap dus gewoon zelfde uren werken net als nu? Nee is helaas niet mogelijk, hij is zelfstandig ondernemer en heeft het zo druk dat een dag of halve dag thuis zitten geen optie is voor nu.
Niet schrikken hoor,de oudste 2 zijn 18 en 16 dus dat kan wel.Die van 8 houdt er ook vanmaar hij mag t niet zien.We deden het gelijk op als hij naar bed was maar hij hoorde het en dan wou hij ook komen.Dus we kijken niet meer op tv.
Volgens mij begin 2018 ,maar ik moet het echt aan mij kids vragen om zeker te zijn.Ze zijn verslaafd aan netflix.
Ik ben ook helemaal fan van hema, koop er veel voor mijn dochter. Ze hebben nu ook leuke kleertjes/broekjes voor jongetjes, maar veel in winter/kerstthema dat is wat minder geschikt voor eind april Ik twijfel een beetje over de maatjes die ik moet inslaan; dochter was klein bij geboorte (2800gr) en heeft vrij lang in maat 50 gezeten, maar 2e kindjes en jongetjes zijn vaak wat zwaarder. Ik ga iig niet teveel vooruit kopen, had bij mijn dochter al ingeslagen tot maar 74 ongeveer, maar omdat ze zo klein was en niet snel aankwam heeft ze veel niet kunnen dragen omdat het qua seizoen niet uitkwam zoals ik bedacht had. Hier ook een netflix fan! Hannibal vond ik ook leuk, maar het laatste seizoen ben ik in de 1e of 2e aflevering afgehaakt, dat vond ik te psycho worden. Verder ook fan van walking dead, game of thrones, house of cards, designated survivor, net stranger things gezien en nu aflevering 5 van outlander. Nog wel meer series gezien zoals the bridge, trapped,... Als jullie nog aanraders hebben hoor ik het graag!
Stuur je even een pb. Maar nee dan werk ik 4 uur minder hahaha. Goed teken toch dat het zo druk is! Liever zo dan anders
Goedemorgen dames. Hier weer vroeg wakker haha... @Fluss1984 ik haal alleen maat 56. Mocht t nodig zijn is 50 zo gehaald. Nu was mijn 1e zoon al 51 cm en 4170 gram bij geboorte (wel 11 dagen overtijd). Weten jullie al tot hoelang jullie door willen werken? 34 of 36 weken? Ik wil t liefst tot 36 weken doorgaan en dan nog 3 weken verlof er achteraan plakken. Gisterenavond kon ik t hartje van de baby niet zo snel vinden. Op de plek waar ik m normaal hoor vond ik een hele rustige hartslag. Uiteindelijk toch gevonden, maar op een hele andere plek en een stuk hoger. Opluchting Fijne dag vandaag. Normaal mijn vrije dag, maar nu tegen t einde van t jaar is t drukker bij ons, dus ik ga een paar uurtjes extra werken.
@NORAH1979 ik wil ook graag tot 36 weken door werken. Heb dat ook in eerste instantie aan gegeven. Heb een kantoor baan dus denk dat het wel haalbaar is. Ligt er maar net aan hoe ik mij voel. Hoe langer ik door werk hoe meer tijd ik na de tijd met de baby heb
Ik ga door tot 34 weken. Aangezien ik een opleiding doe naast mijn baan denk ik dat het verstandig is om zo snel mogelijk met verlof te gaan van mijn werk. Dan kan ik me de laatste weken nog op mijn opleiding richten en hoop ik dat ik geen uitloop heb. Maar ik hou wel rekening met ook tijdelijk moeten stoppen met de opleiding. Ik heb nu al last van mijn bekken en weet van de vorige keer dat dat alleen maar erger wordt. Dus we zien het allemaal wel Gisteravond heeft mijn man voor het eerst de baby gevoeld! Hij was helemaal blij dat hij het nu al kon voelen want de vorige keer was dat pas bij 23 weken ofzo.
Ik ga ook al stoppen met 34 weken; anders moet ik ook nog diensten blijven doen en dat wordt erg zwaar. Daarnaast ben ik vorige keer met 39 weken bevallen, als ik doorwerk tot 36 wordt mijn "rustige" verlof dus weer korter als deze baby ook wat eerder komt. Ik ga wel 2-3 weken onbetaald verlof aan mijn verlof plakken (is zo geregeld in onze CAO) en neem ik nog 3 weken vakantie op. Dus dan ben ik toch nog ten minste 16 weken thuis nadat de baby geboren is
Goedemorgen, mijn planning is ook dat ik stop ook met 36 weken. Neem na mijn verlof nog 4 weken vakantie op (nog 1 week van dit jaar en 3 van volgend jaar) dat dekt gelijk een deel van de kindervakanties. En mijn afdelingshoofd is akkoord dus dat scheelt. @Freddel wat leuk dat je vriend/man het kindje al kon voelen!!! Ik ben blij als ik zelf een schopje ontdek haha ik voelde Mn zoontje met 14 weken dus dit is even wennen zo een voorliggende placenta hahaha. Wel gaaf hoor dat je vriend ook een teken van leven voelde, zo speciaal!
Ik ben naar de huisarts geweest Hb geprikt daar en dat zat op het randje Doorgestuurd ziekenhuis omdat ze daar nauwkeuriger kunnen onderzoeken Bloedgeprikt En ze kon echt niet prikken ze deed me gewoon zeer Naald er iets uithalen endan zover dat het naaldje lucht zuigt druk ze hem terug zit ze te bewegen hup weer iets eruit weer beetje lucht en drukt hem zo weer terug Ik zeg zo je doet me zeer hoor.. Oow dan proberen we de andere arm Pff drama En ik moet me ogen laten testen
Wat vervelend babylovebaby! Hopelijk snel resultaat dat alles goed is. Hebben jullie al namen voor de baby's? Wij moeten 4 namen bedenken, we willen 2 namen voor het kindje en we weten natuurlijk niet wat het is, dus we moeten voor beide geslachten 2 namen bedenken Helaas zijn we niet zo snel dit keer en lijkt de zwangerschap voorbij te vliegen. Vorige keer had ik met deze termijn de namen al klaarliggen, maar nu zijn we pas net begonnen met nadenken en zitten we ineens al bijna op de helft!